صدای_معلمان با سلام بنده هم به عنوان کارمند اداری آموزش و پرورش قبول دارم که...

صدای_معلمان

با سلام

بنده هم به عنوان کارمند اداری  آموزش و پرورش قبول دارم که حقوق کارکنان خدمات آموزش و پرورش کم هستش ولی دلیل نمیشه این عزیزان حق و حقوق خودشون رو با معلم و مدیر مقایسه کنن. بنده خودم کادر اداری هستم ولی اگه مقایسه ای هم داشته باشم از بابت حقوق، حقوق خودم رو با یکی از خارج سازمان خودم انجام میدم. متاسفانه تو آموزش و پرورش نیروی خدمات حقوقش رو با معلم، معلم حقوقش رو با مدیر، مدیر حقوقش رو با کادر اداری، کادر اداری با... مقایسه میکنه.

دوستان همه توجه کنن که حقوق همه ما کف ترین حقوق هستش تو کل سازمان ها و نهادها.

با عرض سلام و خسته نباشید.

این روزها دغدغه همه مردم برگزاری امتحانات شده اما متاسفانه هیچ کس اشاره نمیکنه همه بچه ها در گیم‌نت تا پاسی از شب یا تو کوچه ها بازی میکنن. مراسم عروسی و ختم تو خونه ها برگزار میشه. آیا این تجمعات خطرناک نیست؟ مردم خودشان رعایت نمیکنن. مشکل کرونا خیلی برای مردم عادی شده. مسئولان باید بطور جدی خودشان به فکر چاره باشند. با تشکر.

با سلام و تشکر از مدیر محترم کانال. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان خفته برسانید.

جناب آقای نوبخت و وزیر آموزش و پرورش چرا در مقابل بازنشستگان ۹۸ و ماقبل ۹۸ خود را به خواب زدید و چرا ساکت و خاموش شدید و جوابی به درد و مشکلات ما نمی دهید؟ پاداش بازنشستگان ۹۸ بعد از ۹ ماه چی شد؟ هنوز میز و صندلی های کهنه را نفروختید؟ جناب آقای نوبخت چرا بودجه چند هزار میلیاردی واسه شاغلین هست ولی نوبت به پاداش ما میاد قحطی زمان یوزارسیف واسه کشور میاد؟ جناب وزیر آیا انصاف و عدالت اسلامی جنابعالی و آقای نوبخت قبول میکند که یک دانشجوی در حال تحصیل دانشگاه فرهنگیان از من بازنشسته بیشتر حقوق بگیرد؟ حالا بماند که شاغلان دو برابر ما می گیرند. مگه ما بازنشستگان خرج نداریم؟ درد و مشکلات و زن و بچه نداریم؟ چرا شما و جناب نوبخت خاموش شدید و جوابی ندارید؟ از خدا و روز قیامت بترسید.

سلام. وزیر محترم آموزش پرورش

 چرا در همه جا می فرمایید که همه مطالبات  سال ٩٨ را پرداخت کردیم؟ حداقل اینکه حقیر ذینفع هستم و می دانم اضافه تدریس اسفند  شاغلین و بازنشستگان باقی مانده. لطفا بدون مطالعه و اطلاع صحبت نفرمایید.

صدای_دانش‌آموزان

سلام. خسته نباشید و ممنون از کانال خوب و مفیدتون.

بنده یک دانش آموز کلاس دوازدهمی  هستم. امتحان فیزیک  بلااستثناء همه خراب کردیم امتحانو. خواستم بگم چرا سطح سوالات اینقدر بالا و سخت بود؟ با شرایطی که ما پشت سر گذاشتیم. تعطیلی مدارس. عدم تکرار تمرین. از طرفی هم کم توجهی دبیر فیزیک تو شرایط کرونا و چند روز درمیون آنلاین شدن. همه و همه باعث شدن روز و ساعات سختی رو پشت سر بگذاریم. خواهش میکنم به گوش مسئولین برسونید سطح امتحانات رو متوسط بذارن تا روحیه برای کنکور حفظ بشه. من که شخصاً با معدل ۱۹/۵ فیزیک رو میفتم.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

صدای_معلمان سلام خواهش میکنم در کانالتان این مطلب را بگذارید که

صدای_معلمان

سلام

خواهش میکنم در کانالتان این مطلب را بگذارید که معلمان حق التدریس از سال ۹۵ قرار به استخدامشان بوده و تصویب مجلس هم شده و آزمون داده اند و تمام مراحل را طی کرده اند و تا سال ۱۴۰۰ باید استخدامشان صورت بگیرد.

اما معلمان نهضت سوادآموزی  تازه دارند مراحل استخدام را طی میکنند. تازه کد پرسنلی گرفته اند و مصاحبه شده اند.

حالا انصاف نیست که برای معلمان حق التدریس آزمون و دوره یکساله که برای معلمان نهضت هست صورت بگیرد و این عین بی عدالتی هست زیرا معلمان حق التدریس که سالها با کمترین حقوق و کمترین بیمه و سختی ها مرحله های فراوان را پشت سر گذاشته اند و ۴ سال هم از زمان تصویب استخدامشان گذشته و نجیبانه صبر کرده اند باید استخدام شوند سپس وزارت به استخدام نیروی جدید ( نهضتی ) بپردازد.

با سلام و احترام.

یک معلم حق التدریس هستم.

ما معلمان حق التدریس مشمول قانون استخدامی، سالهاست که با کمترین حقوق در کلاسهای پیش دبستانی دلسوزانه خدمت کردیم. البته با دریافت حقوق که چه عرض کنم حق الزحمه ی بسیارناچیز سر کردیم. و علاوه برآن چهار پنج سال است که بصورت حق التدریس در آموزش و پرورش دلسوزانه خدمت میکنیم با حداقل حقوق که آن هم تاخرداد است. تابستان از حقوق و بیمه محروم هستیم. بخدا قسم ما با مدارک لیسانس و فوق لیسانس به اندازه ی همکاران رسمی کار و فعالیت حضوری و مجازی داشتیم. کلاسهای درس را پر کردیم. و هر آنچه در توان داشتیم در طبق اخلاص نهاده و تقدیم ایران عزیز کردیم. آیا وقت آن نشده به حق خودمان برسیم؟ آیا ما چیزی فراتر از حق خود میخواهیم !؟ دیگه ازبلا تکلیفی خسته شدیم. امنیت شغلی که سالهاست منتظرش بودیم کی إجرا میشود؟ وزارت محترم آموزش پرورش شما را قسم میدهم به تمام مقدسات زودتر دوره ی دانشگاه فرهنگیان را برگزار کرده و حکم مان را صادر کنید، تا ما با عزم جزم و آرامش خاطر و انگیزه ی بیشتر به کلاسهای درس این مرز و بوم خدمت کنیم.

صدای_نیروهای_خدماتی

با سلام

لطفا اطلاع رسانی کنین که تعدادی از ما نیروهای خدماتی  سال ۹۲ دوره تخصصی و عمومی به مدت ۳۹۲ ساعت در بهار و تابستان دیدیم. و بنده در حال حاضر هم فوق لیسانس حسابداری دارم. با این کسری نیرو ابتدایی و هنرستان به ما اعتمادی نیست و تغییر رسته نمیدن.  ولی توهین که نباشه به سربازمعلمان و ...اعتماد دارن. ما که آموزش کامل ثبت شده ضمن خدمتی هم داریم چکار کنیم؟ کسی به فکر ماهست؟

عرض سلام و خسته نباشید

بنده به عنوان نیروی خدماتی در آ.پ ملارد  مشغول خدمت هستم. بخاطر کمبود شدید نیرو دو شیفت مشغول به انجام وظیفه شدم. همه کارهای خدماتی و تعمیراتی مدرسه هم که با نیروی خدماته. واقعاً مبلغ اضافه کاری نیروهای خدماتی چجوری حساب میشه ( ساعتی، هفتگی، ماهیانه)؟ پارسال ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ برامون واریز کردن، امسال هم ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان! واقعاً کدوم ارگان دولتی به نیروهای رسمی خودش برای یک سال اینقد اضافه کاری میده؟ به عبارتی برای هر ماه ۱۶۰ تا ۱۴۰ هزار تومان؟! بخدا قسم ما همیشه شرمنده خانواده هستیم. یه فکری برای ساماندهی و افزایش حقوق نیروهای خدماتی بکنید. به علت کمی حقوق نمیتونیم ضامن هم بشیم. همیشه خدا شرمنده ایم. صدای مارو به گوش مسئولین برسونید. کسی که پشت میز میشینه باید فکر نیروها و افراد زیر دستش باشه. همه رفتنی هستیم. فقط خوبی میمونه و بس ...

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

صدای_معلمان سلام روز بخیر لطفا در ارتباط با حقوق نیروهای قراردادی هم پیگیری کنید.

صدای_معلمان

سلام روز بخیر

لطفا در ارتباط با حقوق نیروهای قراردادی  هم پیگیری کنید. اسفند امسال اشل حقوقی ما را از تامین اجتماعی تغییر دادن و حق مسکن و اولاد و... را از حقوق ما قطع کردن. بعد الان که افزایش حقوق دادن با توجه به اینکه در حکم ما هم رتبه بندی قید شده و ما رتبه مقدماتی یا پایه هستیم اما به هیچ کدام از قراردادی ها مبلغی اضافه نشده. مگر ما چه فرقی با سایر نیروها داریم؟ اغلب ما در سخت‌ترین پایه ها تدریس میکنیم در مقطع ابتدایی و هیچ افزایش حقوقی نداشتیم. چرا وقتی نمیخواهند طبق افزایش های سایر نیروها حقوق ما را افزایش دهند، اشل حقوقی ما را تغییر دادن؟

باسلام

لطفا نمایندگان مجلس پیگیر همسانسازی حقوق بازنشستگان  کشوری با شاغلین همتراز باشند. مخصوصا بازنشستگان فرهنگی حقوقشان نسبت به شاغلین فرهنگی هم گروه و هم مدرک و هم سابقه خیلی پایین است. چرا یک بازنشسته فرهنگی با پست معاونت یا مدیریت پس از سی سال سابقه خدمت حقوقش باید نصف شاغل فرهنگی باشد؟ چرا همکاری که سال ۹۷ بازنشسته شده افزایش  ۵۰ درصدی حقوق و قانون خدمات کشوری شامل حالش نشده؟ مگر نه اینکه این قانون در سال ۸۷ به تصویب رسیده اما اجرا نشده؟ پس باید شامل همه بازنشسته ها نیز باشد.

صدای_نیروهای_خدماتی

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان‌.

من یه نیروی خدمتگزار مدرسه ام با دو تا فرزند. بخدا شرمنده ام از اینکه ندارم. حتی میترسم در بعضی روزا پول نون کم بیارم. خواهش میکنم از شما عزیز از ما هم حمایت کنین شاید یه فرجی بشه.

با سلام

خواستم خدمت این آقای الهیار ترکمن معاون پشتیبانی بگم که وزارتخانه آموزش و پرورش فقط شامل معلمان نمی باشد ما نیروهای خدماتی  جزو نیروهای این وزارتخانه هستیم. که فکر نمی کنم با سیاستهای شما ما رو اصلا کارمند این وزارتخانه حساب کنید. ما بیشتر به اتباع بیگانه می مانیم که اومدیم این وزارتخانه رو اشغال کردیم. نه حق و حقوق درخور توجهی داریم نه مزایای درست درمونی. چرا نباید حق سرایداری یک نفر که در طول شبانه روز نگهبانی میده رو بدید؟ چرا حق لباس یک نیروی خدماتی رو نمیدید؟ چرا ما نباید مثل نیروهای اداری اضافه کار داشته باشیم؟ آیا میدونید که اکثر نیروهای خدماتی دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند و با چه جان دلی در مدرسه کار می کنند که معلمان عزیز و دانش آموزان گرامی در فصل سرما در جای گرم و در فصل گرما در جای خنک بشینند و تدریس کنند و درس بخونند و دچار هیچ مشکلی نشوند؟ راستی نظافت سرویس های بهداشتی رو نیروی خدماتی اگه برای یک روز نباشه کدوم یک از همکاران انجام میده؟ مدیر؟ معاون،؟ معلم؟ ... راستی اصلا فکر کردید این بندگان خدا آدم هستند؟ زن و بچه دارند؟ با این تورم و با این حقوق چطور زنده می مونند؟ حالا که نیروهای خدماتی پیش شما ارزشی ندارند پس به فکر جمع کردنش باشید. اکثرا دارای مدارک لیسانس و بالاتر هستند. حداقل با تبدیل وضعیتشون موافقت کنید. سزاوار نیست نیرویی که ده ساله خاک مدارس رو خورده حقش ضایع بشه بعد آقایان بخواهند بستگانشان را با عنوان نیروهای شرکتی وارد وزارتخانه کنند.

بادی که در زمانه بسی شمعها بشکست

هم بر چراغدان شما نیز بگذرد

زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت

ناچار کاروان شما نیز بگذرد

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی

روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

تعداد مبتلایان به کرونا در مشهد و برخی شهرستان‌های خراسان رضوی روند افزایشی دارد و وضعیت این استان از نظر کرونا قرمز است.

هم اکنون وضعیت مشهد نیز از این نظر قرمز است و تعداد بیماران سرپایی و بیماران بستری کرونایی در این کلانشهر افزایش یافته است و این در حالی است که طی ۲ هفته گذشته تعداد مبتلایان در مشهد سینوسی بوده به طوریکه در برخی روزها افزایش و برخی روزهای دیگر روند کاهشی داشته است.

علاوه بر مشهد، شهرستان‌های  تایباد، تربت‌جام، بجستان و گناباد این استان نیز از نظر کرونا وضعیت قرمز دارند و ۱۴ شهرستان در این استان از این نظر در وضعیت سفید و ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد هستند.

Razavieduu

صدای_معلمان_قراردادکارمعین

صدای_معلمان_قراردادکارمعین

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید.

 ما معلمان قرارداد کارمعین  آموزش و پرورش واقعاً در هیچ جایگاهی دیده نمی شویم. انگار نه انگار آموزش و پرورش نیروی قرارداد کارمعین دارد. نه رتبه بندی شامل حالمان شد نه ۵۰ درصد افزایش حقوق و نه مزایا و احکامی. حتی از حقوقهایمان هم کم شده! واقعاً این سخن شامل حال اکنون ما قراردادی های آموزش وپرورش است که گفته اند: آنچه به جایی نرسد فریاد است. ولی ما باز فریاد اجرای عدالت را در حق نیروهای قرارداد کارمعین برمی آوریم. امیدواریم گوش‌هایی که جویای عدالت هستند این فریادها را بشنوند.

همکاران گرامی سلام،

مشکلات متعددی وجود داره که ما نیروهای قراردادی  آموزش و پرورش طی سالها با آنها دست به گریبان بودیم از جمله :

عدم اجرای قانون فصل دهم و افزایش ۵۰ درصدی حقوق.

عدم اجرای طرح رتبه بندی برای نیروهای قراردادی که اکثرا بیش از ۱۰ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارند.

و مهمترین و اصلی ترین مشکل عدم تبدیل وضعیت استخدامی ما از قراردادی به پیمانی علی رغم وعده های پی در پی.

همچنین در نظر نگرفتن چندین سال از سابقه خدمت در حکم ها و قراردادها (با وجود پرداخت بیمه کامل) و...

صدای_اولیای_دانش_آموزان

سلام

از طراحان و مصححین امتحانات نهایی  به عنوان یک همکار و اولیا دانش آموز دوازدهمی تقاضا دارم سخت گیری کمتری نسبت به دانش آموزان داشته باشند. امسال استرس کرونا و زدن ماسک واقعاً تمرکز بچه ها رو به هم ریخته. فقط به فکر این هستند که سریع جواب ها رو بنویسند و از حوزه امتحان بیرون بیایند.

صدای_بازنشستگان

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر کانال.

ما بازنشستگان سال ۹۷ مثل بقیه بازنشستگان مشکل مالی داریم. حقوق شاغلین دو برابر حقوق ماست. از سال ۹۲ در انتظار رتبه بندی بودیم ولی...

بخدا ما هم صاحب خانه و زندگی هستیم. مشکل مالی فشار سنگینی به خانواده های بازنشسته وارد کرده. جناب وزیر محترم! لطفاً رسیدگی کنید.

صدای_معلمان_حق_التدریس

با درود

لطفاً در کانالتون درج کنید که دریافتی یک کارگر بدون سابقه، بالای دو میلیون تومان هست. معلمان حق التدریس  با ده سال سابقه نهایتاً یک میلیون تومان خالص حقوق دریافتی شون هست و بدون حقوق و بیمه ی تابستان.

صدای_نیروهای_اداری

سلام

لطفاً در مورد وضعیت کاری نیروهای اداری  اطلاع رسانی بفرمایید. آیا درسته که باید از مهر ۹۹ یا برن تدریس یا برای همیشه اداری بشن؟

 صدای_معلمان

سلام علیکم.

باخبر شدیم وضعیت در استان کردستان  بحرانی و حتی مرخصی پزشکان لغو شده است. این در حالی است که همین امروز اینجانب به عنوان آموزگار در دبستان محل خدمتم حاضر بودم و همچنین پسرم که کلاس نهم است در دبیرستان محل تحصیلش جهت برگزاری امتحان حضور داشته. مسولین آموزش و پرورش واقعا کجا تشریف دارند؟ آیا به نظر آنها آموزش و امتحانات مهمتر از سلامتی افراد و جامعه است؟ این همه تجمع در مدارس و در مسیر رفت و برگشت و غیره آیا عامل اصلی تشدید این وضعیت بحرانی نیست؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)