صدای_معلمان با سلام بنده هم به عنوان کارمند اداری آموزش و پرورش قبول دارم که...

صدای_معلمان

با سلام

بنده هم به عنوان کارمند اداری  آموزش و پرورش قبول دارم که حقوق کارکنان خدمات آموزش و پرورش کم هستش ولی دلیل نمیشه این عزیزان حق و حقوق خودشون رو با معلم و مدیر مقایسه کنن. بنده خودم کادر اداری هستم ولی اگه مقایسه ای هم داشته باشم از بابت حقوق، حقوق خودم رو با یکی از خارج سازمان خودم انجام میدم. متاسفانه تو آموزش و پرورش نیروی خدمات حقوقش رو با معلم، معلم حقوقش رو با مدیر، مدیر حقوقش رو با کادر اداری، کادر اداری با... مقایسه میکنه.

دوستان همه توجه کنن که حقوق همه ما کف ترین حقوق هستش تو کل سازمان ها و نهادها.

با عرض سلام و خسته نباشید.

این روزها دغدغه همه مردم برگزاری امتحانات شده اما متاسفانه هیچ کس اشاره نمیکنه همه بچه ها در گیم‌نت تا پاسی از شب یا تو کوچه ها بازی میکنن. مراسم عروسی و ختم تو خونه ها برگزار میشه. آیا این تجمعات خطرناک نیست؟ مردم خودشان رعایت نمیکنن. مشکل کرونا خیلی برای مردم عادی شده. مسئولان باید بطور جدی خودشان به فکر چاره باشند. با تشکر.

با سلام و تشکر از مدیر محترم کانال. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان خفته برسانید.

جناب آقای نوبخت و وزیر آموزش و پرورش چرا در مقابل بازنشستگان ۹۸ و ماقبل ۹۸ خود را به خواب زدید و چرا ساکت و خاموش شدید و جوابی به درد و مشکلات ما نمی دهید؟ پاداش بازنشستگان ۹۸ بعد از ۹ ماه چی شد؟ هنوز میز و صندلی های کهنه را نفروختید؟ جناب آقای نوبخت چرا بودجه چند هزار میلیاردی واسه شاغلین هست ولی نوبت به پاداش ما میاد قحطی زمان یوزارسیف واسه کشور میاد؟ جناب وزیر آیا انصاف و عدالت اسلامی جنابعالی و آقای نوبخت قبول میکند که یک دانشجوی در حال تحصیل دانشگاه فرهنگیان از من بازنشسته بیشتر حقوق بگیرد؟ حالا بماند که شاغلان دو برابر ما می گیرند. مگه ما بازنشستگان خرج نداریم؟ درد و مشکلات و زن و بچه نداریم؟ چرا شما و جناب نوبخت خاموش شدید و جوابی ندارید؟ از خدا و روز قیامت بترسید.

سلام. وزیر محترم آموزش پرورش

 چرا در همه جا می فرمایید که همه مطالبات  سال ٩٨ را پرداخت کردیم؟ حداقل اینکه حقیر ذینفع هستم و می دانم اضافه تدریس اسفند  شاغلین و بازنشستگان باقی مانده. لطفا بدون مطالعه و اطلاع صحبت نفرمایید.

صدای_دانش‌آموزان

سلام. خسته نباشید و ممنون از کانال خوب و مفیدتون.

بنده یک دانش آموز کلاس دوازدهمی  هستم. امتحان فیزیک  بلااستثناء همه خراب کردیم امتحانو. خواستم بگم چرا سطح سوالات اینقدر بالا و سخت بود؟ با شرایطی که ما پشت سر گذاشتیم. تعطیلی مدارس. عدم تکرار تمرین. از طرفی هم کم توجهی دبیر فیزیک تو شرایط کرونا و چند روز درمیون آنلاین شدن. همه و همه باعث شدن روز و ساعات سختی رو پشت سر بگذاریم. خواهش میکنم به گوش مسئولین برسونید سطح امتحانات رو متوسط بذارن تا روحیه برای کنکور حفظ بشه. من که شخصاً با معدل ۱۹/۵ فیزیک رو میفتم.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.