#صدای_معلمان سلام من ده سال پیش منتقل شدم هزینه سفر پرداخت نشد الان بازنشست شدم تکلیف چیست؟؟؟؟؟؟

#صدای_معلمان

سلام

من ده سال پیش منتقل شدم هزینه سفر

پرداخت نشد الان بازنشست شدم

تکلیف چیست؟؟؟؟؟؟

=سلام . یازده سال پیش از استان دیگری به خراسان رضوی منتقل شدم اما هنوز هزینه سفر رو پرداخت نکردن .هزینه مهد کودک فرزندان فرهنگیان رو هم از سال ۹۲ پرداخت نکرده اند .چرا؟

=  سلام لطفاً یک فکری برای سامانه  ال تی ام اس بکنید هر وقت آزمون ضمن خدمت هست هنگ میکنه و آزمون نیمه کاره باقی میمونه و این موجب ناراحتی خاطر همه همکاران میشه لطفاً یک فکر اساسی براش بکنید با تشکر

=سلام خواهشاً خواهشاً پیام من رو منتشر کنید

از وزیر محترم ا.پ میخام که زودتر اضافه کار معلمان رو پرداخت کنند خواهشاً پیگیر باشید با این شرایط اقتصادی و حقوق اندک معلمان واقعا وضعیت زندگی بعضی از همکاران دردناکه اونوقت دم از کیفیت آموزشی میزنید

=سلام وقت بخیر رتبه بندی هر روز بیشتر از دیروز تکرار میشه بدون پشتوانه اجرایی واقعاخستهِِ... شدیم ازاین همه تکرار

=سلام به همه ی همکاران فرهنگی عزیز

روی صحبتم با عزیزانی هست که نیروی خدمات ، نیروی قرادادی یا .... بودند و الان حقوقشون ۵۶۰۰ بوده و اعتراض دارند که چرا باید پس از ۳۰ سال حقوقشون با دانشجوی مجرد ۱۸ ساله بدون هیچ سابقه یکسان باشه.

عزیزان بنده خودم یک همکار فرهنگی هستم با حقوق اندکی در حد یک  میلیون بالاتر با مدرک لیسانس ، میخواستم چند نکته  رو خدمتمون عرض کنم:

اول اینکه چرا واقعا به یکسان بودن حقوق معترضید؟ اینکه شما ۳۰ سال خدمت کردید بسیار عالی و درست اما اعتراضی هم اگر دارید به زیاد شدن حقوق خودتون باید صورت بگیره یعنی باید توقع داشته باشید حقوق خودتون زیاد بشه نه به اینکه چرا در این اوضاع نابه سامان به یک همکار حقوق نسبتا خوبی داده میشه!

نکته دوم : اون دانشجو نهایتا بعد از ۴ سال معلم خواهد شدو حقوقش با بقیه برابر . واقعا برای حضرات محترم چه تفاوتی داره که اونها چهار سال زودتر یا دیرتر حقوق بگیرند آیا از سهمیه حقوق ما به آنها داده میشه؟ آیا مبلغی از ما کسر  و به اونها داده میشه؟ خیر پس اعتراض بس نابه جاست

و اما نکته سوم که مهم ترین نکته هست همکاران عزیزی که در سالهای اخر خدمت هستند میخوام توجه کنند: شما و حتی خود ما که ۱۵ سال پیش،  ۳۰ سال پیش وارد اموزش و پرورش شدیم در زمان خودمون که همه ی چی ارزان تر بوده و یک ثبات نسبی بر جامعه حاکم بوده تونستیم ازدواج کنیم ،فرزند دار بشیم ،بعضا خانه دار و ماشین دار هم بشیم ، و حالا بنا به شرایط  بعد از ۳۰ سال حقوقمون درسته اینقدر شده اما به هرحال یه سری چیزها داریم که بهش دلخوش باشیم ، اما واقعا جوان ۱۸ ساله که وارد اموزش و پرورش میشه با این حقوق آیا میتونه ازدواج کنه؟ حتی با ۱۰ میلیون حقوق در ماه  میتونه شرایط همسر دار شدن ،فرزند دار شدن فراهم کنه؟ خیر ... سالها باید مجرد بمونه و همین حقوق چند غاز رو جمع کنه تا نهایتا بتونه رهن یک خونه رو فراهم کنه یاتلاش کنه که ازدواج کنه!!!

=۲۲ روز پیش وزیر گفت هفته آینده پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ پرداخت میشه پس چه شد؟

=ازمسئولان اموزش و پرورش ودست اندرکاران سوال بفرمائید که اگررتبه بندی رامیخوان اجرا کنندن بخوبی وآبرومندانه اجرا کنندوبه زودی اجراکنند واگر نمیخواهند اجراکنند اینقدر فرهنگیان عزیز را سرکارندازن تا معلمین ذهن شان مشغول نباشد

=بانک ها به صورت سیستمی و روزانه اقساط معوق وام های فرهنگیان را جریمه می کنند و تا ریال آخرش را از حساب همکاران کسر  می کنند حال چطور است که دولت محترم اصل معوقات  مربوط به پاداش ،حق التدریس،هزینه سفر ،ازدواج و......ما فرهنگیان رو بعد از ماه ها و حتی سال ها با این وضعیت سیر نزولی ارزش ریال  پرداخت نمی کنند .

=آقای وزیر محترم  تغییر حوزه کنکور از مدرسه به محیط های  دانشگاهی  کلی  استرس به دانش آموز وارد میکنه

بچه ها   دوازده  سال در مدارس امتحان دادند و با محیط آشنایی دارند .شما کمتر از یک ماه  دیگه به کنکور مانده  میگویید به مدارس  راه نمیدم

جناب وزیر  این حرفها  دیگه  دیره

چرا  اول مهر نگفتید

چرا به فکر بچه های مردم نیستید

=سلام آیا طرح هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان امسال اجرا میشه

=جناب وزیر رتبه بندی به زودی اجرا می‌شود این به زودی  چه موقع است ؟

=تشکر میکنم‌ از اون همکار عزیزی که آدرس دقیق  سایت سجفا رو معرفی کردند

اگر مهلت هم یک هفته ای تمدید بشه عالیه

=بنده دبیر زبان و مدرس در آموزشگاه زبان، غیر انتفاعی و همچنین در یک روستا حاشیه شهر مشهد هستم.

 امتحان درس زبان پایه نهم خراسان رضوی فقط مخصوص بچه های مناطق برخوردار طراحی شده بود، در حالی که فاصله آموزشی و امکانات و کلاس زبان و...‌  در مرکز شهر مشهد با روستا و منطقه محروم و بچه هایی که کلاس زبان نمی‌توانند شرکت کنند و اکثرشون در دوران کرونا گوشی نداشتند از زمین تا آسمان هست. 

باسلام به تمام همکاران و خصوصا کسانی که اضافه کار دو ماه رو نگرفتن ...بنده به عرض برسانم که ما سرایداران از فروردین 1400که نوبت دوم بخاطر وضعیت مالی قبول کردیم الان حدود 15ماه هست که یک ریال پرداخت نکردن و هنوز چشم انتظاریم که از عید 1401هر هفته وعده میدهند ولی هنوز خبری نیست

جذب نیروهای ۵۰ ساله در آموزش و‌ پرورش، سیاست غلطی است/فرزندان ما در مدارس بی‌سواد به بار می‌آیند!

جذب نیروهای ۵۰ ساله در آموزش و‌ پرورش، سیاست غلطی است/فرزندان ما در مدارس بی‌سواد به بار می‌آیند!

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز جمعه در آیین افتتاح دانشگاه فرهنگیان میاندوآب که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت :

در گذشته جذب نیرو برای آموزش و پرورش از خارج از این نهاد بود، بهتر است از معلمانی که از اوایل دهه ۹۰ تاکنون در آموزش و پرورش با هزینه شخصی و بدون بیمه فعالیت دارند، بکارگیری شوند. 

از چند سال گذشته آموزش و پرورش نیروهای ۵۰ ساله را جذب می‌کند و این یک سیاست غلطی است که در دولت گذشته اتفاق افتاد. 

اگر در سال‌های گذشته به فکر آموزش و پرورش بودند فردی در سن بازنشستگی جذب این نهاد نمی‌شد!

باید نیروهای جوان، متخصص و مهارت آموز که دوره‌های مختلف را دانشگاه فرهنگیان گذرانده باشند، جذب شوند.

از وضعیت موجود آموزش و پرورش گله‌مند هستیم چرا که فرزندان ما در مدارس بی‌سواد به بار می‌آیند.

#صدای_معلمان سلام آقایون وزارت نشین،چرا حق التدریس بهمن و اسفند و اردیبهشت رو پرداخت نمی کنید؟

#صدای_معلمان

سلام

آقایون وزارت نشین،چرا حق التدریس بهمن و اسفند و اردیبهشت رو پرداخت نمی کنید؟با این تورم کمرشکن واقعا حقوق به ۱۵ برج نمیرسه.پرداخت کنید آقایون این حق قانونی ماست.

=با سلام‌

از دولت محترم می خواهیم که همان طور که در انواع بدهی ها از جمله تسهیلات بانکها، عوارض و ... دیرکرد دریافت می کنید حال در مواردی که شما حقوق حقه معلمین از جمله پاداش پایان خدمت ، حق التدریس ، رتبه بندی( با ۱۱ سال تاخیر)دیون سنوات گذشته که به فراموشی سپرده شده و... را با تاخیر می پردازید یا اصلاً نمی پردازید با این تورم بالا ، دیرکرد آن را به همان شیوه و نرخ خودتان بپردازید.

=از جمله حقوق فراموش شده فرهنگیان:

_عدم پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی کادر اداری مدارس

_عدم پرداخت حق لباس نیروهای خدماتی

_عدم پرداخت یک ماه حقوق اضافه به ازای هر ۱۷۶ ساعت گذراندن دوره های ضمن خدمت

_عدم پرداخت فوق العاده ویژه همکارانی که بالاترین نمره ارزشیابی را در پایان هرسال کسب می کردند.

_عدم‌پرداخت هدایای غیر نقدی درمناسبتهای اعیاد و....

_عدم‌پرداخت هزینه سفر همکاران انتقالی

_عدم پرداخت هزینه مهد کودک فرزندان

_عدم پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت و......................‌.‌‌..........

=با سلام از پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره همکاران اداری چه خبر چرا با گذشت یکسال و اندی هیچ خبری نیست کی میخان پرداخت بکنند والله دیگه ارزشی برا پولمون نمونده.

=با توجه به افزایش حداقل حقوق پایه همه کارکنان دولت و به تبع آن افزایش حقوق دانشجو معلمان عزیز بعضی همکاران نسبت به این موضوع نگاه تنگ نظرانه داشته و با حقوق خودشون مقایسه نموده لذا لازم دانستم چند نکته رو یاد آوری کنم .

1-در شرایط اقتصادی موجود این مبلغ خیلی قابل توجه نیست و با این وجود درصد زیادی از این مبلغ توسط دانشگاه فرهنگیان کسر می گرددوخالص دریافتی این عزیزان بسیار کمتر است.

2-دانشجو معلمان عزیز تعهد محضری دادند که یک عمر در خدمت آموزش و پرورش باشند

3-آیا از مبلغ افزایش حقوقی سربازان ،دانشجویان تعهد خدمت دانشگاه های سایر دستگاهها اطلاع دارید؟

4-ضمنا یادمون باشه هر چه در دوره تحصیل بیشتر به این عزیزان توجه شود ،با انگیزه بیشتری تحصیل می کنند و بازخورد مثبت آن به نفع آپ و نهایتا به نفع نسل آینده این مملکت خواهد بود . یک بازنشسته فرهنگی

=هفته پیش آقای میر کاظمی  رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام فرموند که دولت امسال کسری بودجه ندارد، برای من واقعا جای بسی افتخار است که بعد از سالها میبینم دولت کسری بودجه ندارد،

فقط برای من جای سوال است که کاری که دیگر مسؤلان سال‌ها نتوانستند انجام دهند چگونه آقای میر کاظمی براحتی توانست

به این موفقیت مهم دست‌ یابد

=سلام ،چرا حق التدریس شاغلین پرداخت نمی شود بهمن ،اسفند ،اردیبهشت ،حداقل چند ماه پایانی را خلف وعده نمی‌کردید و به حرف خودتان عمل می کردید

=با عرض خدمت همگی همکاران دلسوز و زحمتکش

این سامانه سیدا چرا برای ثبت نمرات اینقدر اذیت میکنه

اول زیرساخت های سامانه رو درست کنید بعد از دبیر ثبت نمره در سامانه بخواهید سه روز هست درگیر ثبت نمره هستم پیغام میده کد پیامک شد هیچ پیامکی نشده

نیمی از همکاران مدرسه مان این مشکل را دارندلطفا رسیدگی کنید

عدم اجرای قوانین مصوب به ضرر معلمان

عدم اجرای قوانین مصوب به ضرر معلمان

رامین کریمی نیا

علاوه‌بر معطل ماندن اجرای برخی بندهای سند تحول به مدت ۱۱ سال و همچنین عدم اجرای مواردی از قانون مدیریت خدمات کشوری؛ و همچنین تلفیق رتبه بندی و فوق العاده ویژه (که هر کدام قانونی جداگانه دارند) همچنین عدم اجرای فوق العاده ویژه به میزان ۵۰ درصد؛ و بخصوص عدم اجرای تبصره سه ماده ۲۹ قانون ۵ ساله توسعه ششم ؛ عدم اجرای رفاهیات‌ و.... مواردی که در ذیل می‌آید نیز نشان از ادامه بی قانونی و عدم اجرای مصوبات به ضرر معلمان دارد:

۱- قانون رتبه بندی مصوب مجلس و شورای نگهبان در مورخه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ توسط رئیس مجلس برای اجرا به دولت ابلاغ شد؛ در ماده ۴ این قانون صراحتا اعلام شده که دولت حداکثر سه ماه ( یک ماه برای تدوین آیین نامه اجرایی توسط وزارت آموزش و پرورش در همین سه ماه مستتر است ) برای اجرای کامل آن یعنی زدن احکام و پرداخت مبالغ از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فرصت دارد و این فرصت در مورخه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به اتمام می رسد ! در حالیکه در فاصله ۴ روز مانده به اتمام زمان قانونی هیچ خبری از آماده شدن آیین نامه و تصویب آن در هیات دولت ؛ تشکیل هیئت های ممیزی و همچنین اعلام بارگذاری مدارک همکاران دیده نمی شود و بسیار بعید است تا چند روز آینده این امر صورت پذیرد!

۲- بی قانونی بعدی عدم حضور نماینده ناظر کمیسیون آموزش مجلس در ادامه بررسی آیین نامه اجرایی رتبه‌بندی است که به گفته آقای وحیدی ( یکی از این دو نماینده) این امر در تغییرات اخیر آیین نامه انجام نگردیده است.

۳- از سوی دیگر درخواست اخیر سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر اخذ آزمون از معلمان در ارزشیابی رتبه بندی نیز یک بی قانونی دیگر درباره معلمان است زیرا در متن قانون اخذ آزمون حذف شده ؛ از سوی دیگر چگونه است که نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی که در نوشتن آیین نامه حضور داشتند اما اکنون یادشان آمده که ارزشیابی باید با آزمون صورت گیرد؟!

 علاوه بر آن اکثر موارد و بندهای شایستگی های عمومی؛ تخصصی و حرفه‌ای و همچنین تجربه قابل آزمون نیستند برای مثال چگونه میشود؛ اعتقادات؛  رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی همچنین نمره های ارزشیابی سالانه ؛ کسب مقام ؛ تقدیرنامه ها ؛ انجام پژوهش ها خلاقیت های خاص ؛ تولید محتوای آموزشی؛ گذراندن دوره های ضمن خدمت ( که خود با آزمون به دست آمده )سوابق تجربی و ... را با آزمون ارزیابی نمود؟

۴- درخواست غیرقانونی دیگر این سازمان اجرای رتبه بندی برای معلمان پس از دوسال تجربه معلمی است !

در حالیکه در متن قانون و در ماده ۴ آمده : برای *کلیه معلمان* و نه معلمانی که دو سال سابقه دارند باید در ۵ رتبه برگزار گردد. لذا درخواست این سازمان برای عدم اجرای رتبه بندی برای معلمان جوان از بدو‌ استخدام کاملا غیر قانونی است!

به نظر کارشناسان تمام موارد فوق در کنار ضرب الاجل یک هفته ای برای اجرای برخی قوانین در خصوص سایر دستگاهها و عدم تعجیل برای رتبه بندی معلمان نشان از وقت کشی و تعویق اجرای رتبه بندی دارد !

#صدای_معلمان سلام بر همکاران عزیز همکاران محترم فناوری وزارت و اداره کل ...

#صدای_معلمان

سلام بر همکاران عزیز

همکاران محترم فناوری وزارت و  اداره کل لطفا فکری به حال این سامانه های ضعیف وداغون (ضمن خدمت سجفا سیدا) بکنید ۴ روز شده  با این سه سامانه درگیرم واعصاب برایم نمانده

=سلام اضافه کاری بهمن و اسفند و اردیبهشت را پرداخت کنید با این اوضاع گرانی زندگی سخت است

=در پاسخ به همکاری که فرمودند آقای میر کاظمی کسری بودجه را به صفر رسانده باید عرض کنم که  ایشان هنر خاصی انجام نداده‌اند وقتی با این تورم فقط ۱۰ درصد به حقوق کارمندان اضافه نموده است هرکسی دیگری هم جای ایشان بود می‌توانست

کسری بودجه را صفر نماید اما به چه قیمتی؟

=سلام خدمت تمامی همکاران ...

 جهت اطلاع همکاران عزیز ،پیام هایی تحت عنوان ثبت فوری ۲۰۰ ساعت ضمن خدمت یا انجام آزمون انتصاب مدیران یا ثبت نمرات در سیدا و شهاب ، همچنین پیام هایی از طرف مدیران به اصطلاح کانالهای ضمن خدمت یا فرهنگیان جهت کمک به همکاری نیازمند ، تماما کلاهبرداری بوده و به هیچ عنوان اعتماد نکنید . در این شرایط به بهانه امتیاز برای رتبه بندی یه عده از خدا بی خبر به دنبال پر کردن جیب خود از طریق فرهنگیان خدوم می باشند .

لطفا در گروه های خود نیز اطلاع رسانی کنید .

=سلام وقتتون بخیر  یه حقوق معلمی تو شهرستان کوچیک خونه هم داریم خودمون ولی الان چند ماهه دیگه خرج خورد و خوراک ۴نفر ادمو موندیم اصلا تفریح و خرج اضافه هم نداریم حتی غذای بیرون هم نمیریم  فقط خورد و خوراک دیگه نمی دونیم  چطوری باید به اول ماه برسیم  برامون سواله تو شهر بزرگ با اجاره یه معلم چطوری زندگی میچرخونه

=با سلام حکم خبره به عالی بنده در سال ۹۴ به علت دو روز غیبت با تاخیر شش ماهه زده شد و من مهر ۱۴۰۰ بازنشسته شدم ولی هنوز این بدهی پرداخت نشده است.

=سلام حق التدریس های ماههای بهمن  اسفند واردیبهشت کی پرداخت میشه؟؟؟؟؟؟

=سلام و درودیکی از همکاران عزیز از عدم پرداخت های آموزش و پرورش گفته بود....میخوام بپرسم دقیقا چی رو پرداخت کردن؟؟؟؟

=با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران

من همیشه یا این سوال شروع میکنم آیا کسی هست این پیام ها ودرد دلهای من و همکارانم را بشنود به امید همچین روزی

ما نیروهای خرید خدمات چه گناهی کردیم که اینجور حقوق میگیریم سال که تمام شد از فروردین هم که حقوق نگرفتیم .بماند که امسال به خاطر کمبود نیرو اضافه کار اجباری دادن به والله دیسک کمر گرفتم اما از همون اضافه کار یک میلیونی آنها خبری نیست تازه وقتی می‌پرسیم میگویند حالا تا آخر تابستان صبر کنید مثل پارسال میدهیم(منظور ۲۰مهر سال تحصیلی بعد)

=جناب وزیر لطفا تا وقتی از  زمان دقیق  پرداختی اضافه کارها مطمئن نشدی در خصوص پرداخت اون در رسانه ها مصاحبه نکن و حرف نزن

=یک نفر به رئیس مجلس اطلاع بده، آموزش و پرورش بر خلاف مصوبه مجلس، حق التدریس سال جدید رو ماهیانه پرداخت نمیکنه

پیگیری کنید

=باسلام از نمایندگان مجلس و دولت‌مردان خواهشمندم

پیگیر پرداخت مطالبات معلمان  مثل چند ماه اضافه کار حق التدریس بهمن تا خرداد و پرداخت ناعادلانه و دیرهنگام شرکت آتیه سازان  باشند؟؟

از قضیه رتبه بندی که هنوز هم بعد از گذشت ماه ها  آبی برا معلمان گرم نشد

 لااقل پرداخت ها به روز باشد

 = ‏سلام وقت بخیر

۳ماه هست خسارت (جبرانی) بیمه تکمیلی فرهنگیان (اتیه سازان) رو دادم اما هنوز پرداخت نشده.

میشه تو کانال اطلاع بدید تا یک‌پیگیری بشه