دریافت فیش حقوقی پولی شد

دریافت فیش حقوقی پولی شد

بنده دبیر از استان بوشهر هستم.

الان دو سال است که نمی توانیم فیش حقوقی خود را دریافت کنیم. اول گفتند باید پول پیامک رمز بدهید. پول را که پرداخت کردیم اما الان هم رمز فیش حقوقی را نمی توانیم دریافت کنیم. این هم از بی تدبیری وزرای اموزش و پرورش دولت بی تدبیر است.

معیشت بازنشستگان

سلام من فرهنگی بازنشسته هستم فقط ۴۴۰ هزار تومان به حقوقمون اضافه شده تو این گرونیا ودریافتیم شده ۲۶۶۰ تقریبا شما رو به خدا صدای ما را به مسئولین برسانید

 خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید. 

newsfarhangi

شب و روز برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تلاش خواهم کرد

شب و روز برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تلاش خواهم کرد

حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

ارتقای معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان جزو اهداف هر وزیری که در این وزارتخانه خدمت کرده بوده است، این موضوع حتماً جزو اهداف بنده نیز خواهد بود و شب و روز برای حصول آن تلاش خواهم کرد.

اینکه تا چه حد این امکان وجود دارد  تا پایان امسال معوقات معلمان و فرهنگیان پرداخت و تکمیل شود، باید بگویم، بنده تازه وارد این وزارتخانه شده‌ام؛ اگر بگویم تا یک ساعت دیگر مطالبات پرداخت می‌شود خوب است؟

متأسفانه معوقات مزمن، مستمر و انباشته است و ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا مطالبات فرهنگیان پرداخت شود و در این راستا دولت همه اهتمام خود را خواهد کرد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا قرض خود را به معلمان و فرهنگیان پس دهیم.

این مطالبات طلب و حق معلمان و فرهنگیان است و زمانی که پس از سه سال قرار باشد پولی به آنان ارائه شود جامعه نباید فکر کند که به آنها عنایتی شده است/فارس.

Razavieduu

[اخبار فرهنگیان (خراسان رضوی)]

بازی با فرهنگیان این بار با رتبه‌بندی

بازی با فرهنگیان این بار با رتبه‌بندی

کوچکی نژاد با انتقاد از سخنان سخنگوی دولت درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان تا دو ماه آینده گفت:

می‌خواهند با این سخنان فضایی را برای وزیر بعدی ایجاد کنند؛ همه می‌دانیم که که چرا آقای بطحایی از آموزش و پرورش رفت و باید واقعیت‌ها را به مردم بگویند قطعاً علت رفتن او به دلیل انتخابات نبوده است، وقتی می‌گویند رتبه‌بندی تا دو ماه آینده اجرا می‌شود مشخص است که قانون برنامه ششم توسعه را نخوانده‌اند، 

در آنجا گفته‌ایم رتبه‌بندی هر چه سریعتر باید به مجلس ارائه شود!! متاسفانه تمام وزرا و دولت‌ها درباره  رتبه‌بندی وعده دادند و طی کردن فرآیند آن حداقل یک سال زمان می‌برد و نگاه دولت‌ها به آموزش و پرورش شعاری شده و معلوم است که فقط می‌خواهند حرفی به فرهنگیان بزنند تا این نگاه‌ها را درست نکنیم همچنان با شعار فرهنگیان را معترض می‌کنند؛ در دولت آقای احمدی‌نژاد مصوب شد که نظام رتبه‌بندی اجرا شد در دولت آقای روحانی دو بار طرح رتبه‌بندی را تصویب کردند و گفتند که اجرا می‌شود اما خودشان هم می‌دانند که اجرا نمی‌شود

خبری آموزش و پرورش

khabarefarhangiyan

تجمع اعتراضی در برابر محل سخنرانی آذر منصوری در رشت!

http://uupload.ir/files/fz3o_%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9_%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C.jpg

تجمع اعتراضی در برابر محل سخنرانی آذر منصوری در رشت!

به گزارش خزرآنلاین، علیرغم اطلاع رسانی قبلی رسانه های ارزشی و اصولگرا در خصوص حضور قریب الوقوع آذر منصوری در رشت با هدف شرکت در نشست واکاوی آینده اصلاحات و حساسیت هایی که ممکن است در پی حضور این چهره برانگیخته شود، برگزاری این مراسم با تجمع اعتراضی جوانان ارزشی در محل همراه شده است.

گویا با توجه به عمومی بودن نشست امروز، مسوولان برگزاری آن از حضور بعضی از مراجعه کنندگان ممانعت بعمل آورده و با تقسیم افراد به دسته های خودی و ناخودی قصد داشتند تا مراسم را پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار نمایند.

گفته می شود هم اکنون تعداد زیادی از جوانان حزب الله در بیرون محل برگزاری این مراسم حضور داشته و شعار "مرگ بر فتنه گر" سر می دهند. همچنین بعضی از حاضران در مراسم با توجه به شرایطی که در بیرون حاکم است، ترجیح داده اند که در داخل ساختمان مانده و از آن خارج نشوند!

گفتنی است قبلاً گزارشاتی از احتمال بروز چالش در صورت برپایی این مراسم در رشت به مسئولان مربوطه ارایه شده بود  ولی با حضور منصوری در رشت و سخنرانی او در سالن خانه امید بازنشستگان کشوری مخالفتی نشده بود.

پرمخاطب ترین کانال خبری گیلان

khazaronline

Khazaronline.com

خزرآنلاین

توضیحات معاونت برنامه ریزی آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق سال ۹۸

توضیحات معاونت برنامه ریزی آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق سال ۹۸

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در پی صدور احکام و مبالغ مندرج در فیش حقوقی اردیبهشت ماه همکاران فرهنگی، سوالاتی در این خصوص مطرح شده که در ادامه نظر همکاران فرهنگی را به موارد زیر جلب می‌کند :

در فروردین ماه مبلغ ۴ میلیون ریال موضوع بند (ی) تبصره ۱۲ قانون بودجه بصورت علی الحساب به حساب همکاران واریز شد.

در اردیبهشت ماه، پس از صدور مصوبه افزایش حقوق و آماده شدن نگارش حقوق در سامانه ذیربط، احکام حقوقی فرهنگیان و افزایش حقوق قانونی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت اِعمال شد.

طبیعتاً با اعمال افزایش حقوق در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، مبلغ ۴ میلیون ریال علی الحساب فروردین ماه باید کسر شود؛ از طرف دیگر به استناد بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور (که برای همه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم الاجراست) مقرری ماه اول (افزایش فروردین ماه) نیز به نفع صندوق بازنشستگی کسر می شود.

به‌ عنوان‌ مثال اگر حقوق همکاری، ۷ میلیون ریال اضافه شده باشد، در فیش اردیبهشت ماه ایشان ۱۴ میلیون ریال بابت اضافه حقوق ماههای فروردین و اردیبهشت اعمال شده است. اما در مقابل، مبلغ ۷ میلیون ریال (مقرری ماه اول) و همچنین ۴ میلیون ریال پرداختی علی الحساب فروردین ماه از حقوق ایشان کسر شده است.

در پایان از همکاران محترم درخواست می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به واحد کارگزینی اداره آموزش و پرورش خود مراجعه کنند.

خبرنامه_فرهنگیان

newsfarhang