#صدای_معلمان =سلام همکارای زحمت کش و خسته دل

#صدای_معلمان

=سلام همکارای زحمت کش و خسته دل

چرا هر روز پیگیر حق و حقوقات رتبه بندی و پاداش پایان خدمت و اضافه کاریها و غیره هستید

۱۲ ساله که پیگیر رتبه بندی بودیم

ولی دریغ از یک حرکت دولت و مجلس

که واقعا  نیت برطرف کردن مشکلات ما را داشته باشند

=اندر حکایت ماست مالی

 طرح رتبه بندی فرهنگیان

باز دولت

با بهانه

با سخن های فراوان

می زند بر طبل بودجه

گوید از وضع خزانه

هم ز  تحریم و زمانه

کین خزانه

 هست خالی

 ‏ هست خالی

 ‏هست  خالی

 ‏یادم آید روز دیرین

 ‏نشر آن اخبار شیرین

 ‏همتراز ی

 ‏رتبه بندی

 ‏طرح همسان حقوقی

 ‏وه چه زیبا بود آن روز

 ‏بس فریبا بود آن روز

یادم آید

 رتبه بندی

 ‏کودکی ۱۰ ساله گشته

 ‏پیر و خسته

 ‏زار و نالان از سخنها

 ‏در میان انجمن ها

 ‏گاه مجلس

 ‏گاه دولت

 ‏هر زمان در پخش سیما

 ‏در خبرها و سخنها

 ‏آب و تابش همچو باران

 ‏روغنش چرب و فراوان

 ‏چون شود هنگام اجرا

 ‏می شود اسباب طغیان!!!

یادم آرد رتبه بندی

داستان خال کوبی

شیر بی یال و سر و دُم

گشته گویی طرح آن گم !!!

بشنو از من

همره من

رتبه بندی روی کاغذ

هست زیبا

هست زیبا

هست زیبا ....

=با سلام

اگه این مسئولین وزارت و استان یکم به فکر همکارا باشن بد نیست. تابستون که همه جا میگن همکارا باید مساعدت کنن و اضافه کار بگیرن تا کمبود معلم جبران بشه. همکارای عزیز هم که هیچ وقت نظام تعلیم و تربیت رو تنها نمیزارن. حالا که همکارای عزیز لطف کردن و اضافه کار برداشتن. مسئولین عزیز هم لطف کنن سریعتر پرداخت کنن تا یک دلگرمی باشه تا سالهای بعد همکاران پرتلاش برای این مورد لبیک بگن.

خدا رو خوش نمیاد که چهار ماه کار کنی بدون حتی یک ریال. والا درست نیست

لطفا زودتر واریز کنین ای اضافه کاری رو. قسط. قرض. تورم. گرونی. زندگی. اینا پول میخاد

مسئولین میشنوین یا نه

=کلا وقتی کانال فرهنگیان رو میخونم تپش قلب میگیرم .یک پیام امیدوارکننده نمیبینم .

=همکارانی که اعتراض میکنید که چرا اضافه کار ها رو نمیدن ...خواستم بگم از ماست که برماست ..زمانی که اول مهر برای گرفتن اضافه کار سر میشکنید با وجود اینکه چندین ساله به بدقولی های دولت برای واریز اضافه کار واقف هستید .‌پس گلایه هم نکنید چرا دیر شد ! چرا واریز نشد !

=در تایید حرف همکار عزیزی که به بازدید گروه های آموزشی از کلاس ها و دفاتر کلاسی معلم اعتراض داشتند

باید گفت که بسیار ناشایست است کسانی که شاید بعلت عدم علاقه  به  تدریس در ادارات مشغول به کار شده اند بیایند و درباره ی  تدریس دبیر نظر بدهند.

ضمنا دفاتر هر کسی برای خودش نوشته شده است نه دیگران .

در تدریس بنده فقط نظر دانش آموز اهمیت دارد و لاغیر و هرکس به کلاس من بیاید محترمانه عذرش را میخواهم..

عوض پیگیری این امور نمایشی و غیر ضروری و بادمجان دور قاب چینی،پیگیر مطالبات فرهنگیان و بهبود وضعیت بودجه مدارس باشید که از والدین پول گرفته نشود ..

 با تشکر

=باسلام

آیا اینکه شرکت آتیه سازان مدارک پزشکی شاغلین فرهنگی را به بهانه اتمام قرارداد تحویل نمیگیره راسته؟؟

هرماه داریم حق بیمه میدهیم امان از خدمات قابل قبول و دلگرم کننده!!

#صدای_معلمان ۴ ماه گذشته چرا سنوات بازنشستگی ۱۴۰۰ رو نمیدهند ،

#صدای_معلمان

۴ ماه گذشته چرا سنوات بازنشستگی ۱۴۰۰ رو نمیدهند ،این تعلل ها وحق و ناحق کردن ها جواب داره آقایون

=سلام چرا مدارس لباس فرم ر اجباری کردن این دفعه چندمه پیام میدم توروخدا به گوش مسولین برسونید

مدرسه حضرت زهرا درناحیه ۶ گفته مدارس از فروردین حضوریه وهمه باید لباس فرم بخرند

=سلام.مسئولین انقلابی و متعهد لطفا به فکر حق الناس باشید.عدم رضایت بازنشستگان ۱۴۰۰ به خاطر پرداخت نکردن پاداش پایان خدمت ،یک حق الناس بزرگ است. چرا که در این وانفسای اقتصادی،و عدم پرداخت حق بازنشستگان ۱۴۰۰ چیزی به غیر از ستم بر ۳۰ سال خدمت صادقانه نیست.تا شب عید دل این قشر زحمت کش را شاد کنید.

=سلام خواستم اعتراض کنم به این طرح که برای همه گروه های بعد ۹۲ است..‌..مگر می شود ۸ سال در مناطق دور افتاده و روستا کار کنی چه نهصت چه خرید خدمات..انوقت در ازمون ماده ۲۸ برای تو فقط ۵ سال را حساب کنند...

=برخی از نیروهای خرید خدمات با استفاده از بخشنامه سهمیه ی ایثارگران در حال استخدام هستند و بقیه که با انها سوابق یکسان دارند جا ماندند .  بهتر است بفکر بقیه ی نیروهای خرید خدمات نیز برای استخدام  باشید.حال که  نیاز مبرم به استفاده از توانمندی قشر جوان و تحصیل کرده ی خرید خدمات است آنها را دریابید .

=سلام. به همکاران عزیز

پس چی شد این پرداخت اضافه کاری مهر و ابان و اذر. قراربود قبل حقوق دی بریزن. چی شد پس. میگن با حقوق پرداخت میشه. ترو خدا زودتر.

=واقعا چطوری میگن مجازی جایز نیست و حضوری باید باشه در صورتیکه  مدرسه دخترم،هنوز حتی یک جلسه برای کلاس ششم حضوری برگزار نکردن،،با همه جا هم تماس گرفتم اما هیچ کس پیگیری نکرد.مدرسه .... ناحیه ۶

=از زمانی که کلاس ها زوج و فرد شدند  کسانی که نوبت  آموزش حضوری اونا توی اون روز نیست دیگه آموزش نمی بینند و مجازی رو هم تعطیل کردند ....

=بــاســلــام  ایــن  ڪــرونــاجــدیــده  ڪــجــایــیــه  ڪ  هیــچــڪــے  تــومــشــهدنــمــیــبــیــنــه..چــراالــڪــے  تــوڪــانــالــاجــومــیــدیــد..مــیــخــوایــدبــازمــردم  تــودردســرمــحــدودیــتــها  جــریــمــه  بــنــدازیــد..ولــامــاهاڪ  تــوفــڪ  وفــامــیــل  ودرهمــســایــه  حــتــے  یــڪ  ســرمــاخــوردگــے  نــمــیــبــیــنــیــمــ.

#صدای_معلمان =همکار عزیز که می فرمائید امیکرون در مشهد وجود ندارد پس چرا مردم را می ترسانند

#صدای_معلمان

=همکار عزیز که می فرمائید امیکرون در مشهد وجود ندارد پس چرا مردم را می ترسانند

بدونید

امروز خانم مینو محرز  گفتند که آنها که ۳ دوز واکسن را نزده اند  در برابر امیکرون مصونیت ندارند

با این اوصاف آنها که واکسن نزده اند از کسانیکه ۲ دوز  واکسن زده ها جلوترند 

منتظر دوز چهارم و پنجم هم باشید

=فکر کنم آقایون برای رتبه بندی اینقدر وقت کشی وپاس کاری می کنن که بخوره به دیون که اون چندغاز رو هم ندن

=باسلام وعرض ادب جناب وزیر چرا در پرداخت اضافه کاری تعلل بخرج میدید واقعا درست نیست تمام سازمانها اضافه کاریاشون باحقوق هر ماه پرواخت بشه ولی آموزش وپرورش بعداز چهار ماه هنوز هیچ پرداختی نداشه وبعد از اینهمه تاخیر وقتی هم پرداخت بشه با بوق وکرنا. واقعا چه توجیهی دارید بااین وضع تورم؟

=سلام خواهشا اگر نمی‌خوان اضافه کار ها رو واریز کنند اول سال اعلام کنن که ما الکی خودمون رو خسته نکنیم با این همه قرض و بدبختی اضافه کار همکارا رو واریز کنید دیگه والا بخدا بریدیم دیگه

=باسلام

لطفا در مورد پرداخت حق التدریس چهار ماه مهر تا دیماه پیگیری کنید،چقدر خوبه که هر ماه سر وقت خودش با حقوق اضافه کاری هم  پرداخت بشه که همکاران بتونن مشکلات مالی خودشون را حل کنند.

باتشکر

=باسلام

پیشنهاد میکنم  چنانچه قرار است  وضعیت کرونا تا ۱۰ سال آینده به صورت موج بیاید و برود

.بهتر است آموزش پرورش بفکر افزایش تعداد  کلاس  و معلم باشد و ظرفیت کلاسها ۱۵ نفره شود تا هم معلمین  با این همه مشغله فرسوده نشوند و هم دانش آموزان از زمان یادگیری کافی برخوردار باشند

=واقعا جای خجالت داره اخه چرا این رتبه بندی رو کردین توپ باهاش والیبال بازی می کنین ؟ به خدا خستمون کردین مگر این لایحه چه ایراداتی داره که هر چی بررسی می کنن تموم نمیشه ؟!!

=با سلام، امیدواریم مسولین محترم، پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ را هر چه سریعتر پرداخت نمایند. باور کنید حق الناس است و کوتاهی نسبت به آن مسولیت شرعی دارد. سال ۱۴۰۰ رو به اتمام است.

=سلام، لطفا، لطفا، خواهشا، اضافه کاریهای مهر، ابان، اذر رو هر چه سریعتر پرداخت کنید با این تورم کمرمون شکست ما که راضی نیستیم پولمون تو حساب خزانه بمونه اگه لازم نداشتیم اضافه کاری بر نمی داشتیم

=با سلام

بعد از دو سال آموزش مجازی وتمام چالش ها وسختی ها چه برای دانش آموز چه برای معلم مدارس به صورت گروهبندی باز شده واگر مسئولین محترم اجازه دهند من معلم ابتدائی باید با توجه به اهداف آموزشی وطبق سرفصل های رنگارنگ کتب مختلف که بارها پیشنهاد اصلاح شده  واز نظر پرورشی با دانش آموزی که دو سال کرونا روان او را نشانه گرفته وموج عظیمی از استرس واضطراب وانزوا طلبی وبسیاری مشکل دیگر وافت قابل توجه دانش آموزان با یک زمانبندی فشرده اجرا کننده بخشنامه های رنگارنگ باشم .

۱.درس پژوهی

۲.اقدام پژوهی

۳.جابر

۴.فرصت های متنوع یادگیری

۵.تکالیف مهارت محور

۶.آزمون عملکردی

۷.بازی وریاضی

۹.سواد محاسباتی

۱۰.مهارت آموزی

۱۱.معلم پژوهنده

۱۲.خلاقیت ها

۱۳.جشنواره ارزشیابی کیفی توصیفی

۱۴.محورهای فرهنگی هنری و.............

آقا خانم محترم مسئول خیلی خوبه که شما دلتون میخاد در مسند مدیریت  هر روز حرفی برای گفتن داشته باشین ولی(( من معلم هستم نه کارمند بخش اجرایی ))

در ضمن اضافه کنم :سرکشی سرگروههای آموزشی از کلاس ،بدعت جدید امسال سرکشی معلمان هم پایه ی مدارس همسایه از کلاس یکدیگر  !!!،(تا حالا سابقه داشته کارمندان محترم بانک یک شعبه برن بانک دیگه دفتر ودستک همکاران محترمشونو مورد بازدید قرار بدند ،سرکشی قطب های آموزشی از کلاس معلم

دردا ودریغا از اینهمه دردودل واین زیر ساختی که هر روز نمایشی تر میشه ....

=باسلام

من معلم دلم به چه چیز آ.پ خوش باشه؟

عدم تصویب رتبه بندی و...

معیشت و منزلت نامناسب

نبودن بیمه تکمیلی معتبر بجای آتیه نیم بند

عدم عدالت در نقل و انتقالات معلمان

عدم شفافیت در صندوق ذخیره معلمان

نپرداختن چند ماه حق التدریس اضافه کار و مطالبات فراوان و....

تخصیص وام سفر 9 میلیون تومانی بدون بهره به فرهنگیان

تخصیص وام سفر 9 میلیون تومانی بدون بهره به فرهنگیان

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و زیارتی زاگرس نیز در خصوص جزئیات طرح مذکور گفت: این طرح با هدف تسهیل در سفر فرهنگیان طراحی شده و به هر فرهنگی و اعضای خانواده شامل پدر، مادر و فرزندان، مبلغ 9 میلیون تومان وام بدون بهره تعلق خواهد گرفت.

سیدریاض‌الدین طباطبایی افزود: تمام فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته می‌توانند در سامانه mookeb.ir و zagrostravel.ir در بخش ثبت‌نام، گزینه سفرهای زیارتی را انتخاب و نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: شروع اعزام‌ها از بهمن‌ماه 1400 بوده و در این دوره اعزام‌ها فقط از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به مقصد نجف اشرف و بالعکس است. این سفر به‌صورت یک هفته‌ای شامل سفر به شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی و در هتل‌های نزدیک به حرم خواهد بود. همچنین زیارت کاظمین و سامرا در صورت مهیا بودن شرایط امنیتی انجام خواهد شد

شماره تماس مستقیم: 88381668 - 021

کارگزینی آموزش و پرورش