#صدای_معلمان خدایا ... با نامِ تو آغاز می‌کنم ‌شروع هر لحظه را ،

#صدای_معلمان

خدایا ...

با نامِ تو آغاز می‌کنم ‌شروع هر لحظه را ،

که تو زیباترین علتِ هر آغازی ...

می بندیم کم کم دفتر تمام خاطراتمان را .....

و اسفند ماهی که کوله بارش را می بندد.

تغییر و تحول از ویژیگی های بارز نظام آفرینش است.

می آیند

می روند

زندگی همچنان ادامه دارد....

لحظه به لحظه به پایان آخرین روز های یک قرن نزدیک می شویم.

سال سخت کرونایی ۱۴۰۰ ؛ چه خوش و چه ناخوش آماده ی رفتن است ؛! آری !!!! همان سالی که چندی قبل نوروزش را تبریک می گفتیم ؛ اکنون در واپسین روزهای زمستان سرد و خشکش مبهوت مانده ایم !!!

سال ۱۴۰۰ آنقدر غریبانه می رود که دلها به آهنگ رفتنش شکسته است.

چه بخواهیم....چه نخواهیم ...باید سر رسید یک سال دیگر از عمرمان را ببندیم و منتظر به فصلی نو باشیم !!

بیاییم در واپسین لحظات ببخشیم همدیگر را ، چشم بپوشیم و لب ببندیم بر تمام آن چیز هایی که نادیده گرفتن و نگفتنشان بهتر است ؛ آنگونه که خدا این سال را بر ما بخشید .

آخرین صفحه از دفترمان را با بخشش مزین کنیم تا مهربان ، یگانه خالق جهان ما را ببخشد....

سال ۱۴۰۰ تو هم به جمع سالهای ؛ آه....یادش بخیر....آن سال .....پیوستی ، و اینک پایان آخرین صفحه دفتر خاطراتمان شده ای که میخوانیم و می بندیمت!!!!

۰۱/۰۱/۰۱ .... قرن جدید ، خوش می آیی!!!

همه چیز دوباره از نو شروع می شود ، گویی خداوند به آدمی فرصت دوباره می دهد ؛ فرصت توبه و استغفار.... بیایم از این فرصت به بهترین شکل و بهترین نحو استفاده کنیم......

۰۱/۰۱/۰۱ قرن بعدی دیگر هیچکدام از ما بر روی این زمین خانه نخواهیم داشت و سرنوشتی که هیچکس نمی دانیم جز خداوند منان

 

 

امیدوارم در سال نو ، در قرنی نو ، ۱۴۰۱ آرزوی خوش و زیبایت برآورده شود ؛ آنگونه که آرام زیر لب بخندی و بگویی ؛ پروردگارم ، تو را به ۱۴۰۱ مرتبه سپاس!!!!

خوش باشید و خرم

آخرین لحظاتتون شاد

پیشاپیش سال ۱۴۰۱ ،  سال تاریخ مجدد تولد آدمی و سال چالش جذاب رفتن از ۰ به ۱ مبارکتان باد.

طلب عفو و بخشش در سال ۱۴۰۰

آرزومند دعاهای خوب برای ۱۴۰۱

ارادتمندتان

مسعود تیموری مژن آبادی .

دوستان وهمکاران عزیزم چرا اینقد کم و کاستیهای زندگی معلمین رو اینجا مینویسید . بجای اینکارا نکاتی رو بیان کنید که بشود با اونها قویتر شد وادامه مسیر داد. اینو بدونید نیتی وفکری برای تغییر در منزلت و شان معلم وجود ندارد .خودتون رو قوی کنید بتونید چند جا شیفت کاری بردارید وخسته نشید ،بتونید نگاه سنگین اطرافیان رو ببینید و روحتون آزرده نشه. خودتون رو قوی کنید باهمه کاستیها باوجدان کارکنید .

مگه کسی نیست که جوابگو باشه؟ یه چیزی بگین

این هم پیام درباره اضافه کارها...

حداقل بگین کی واریز مکنید.

 فردا عید هست. الان به این پول نیاز داریم حداقل عید شرمنده نشیم

جناب وزیر  بفرمایید جگونه معوقات بنده همکار که فقط شش ماهش مربوط به اول مهره و گفتید سه ماهش پرداخت شده؟ وقتی شما وزیر سازمان یک مملکتی و خبر ار وضع پرداخت و معیشت همکار  ندازید و الان بفکر مثلا تامین اعتبار افتادید از بودجه و مجلس و..چه انتظار باید داشته باشیم؟

عرض درود.این همه خانه معلم و تور و مکان معرفی می‌فرمائید لطفتون مستدام اول لطف کنید از نظر مالی همکاران رو تامین بفرمائید بعد به فکر سفرشون باشید !

به نظر شما وقتی وزیر میگه هیچ مطالبه ی عقب مانده ای نداریم، سازمان برنامه و بودجه دلیلی داره برای تامین بودجه الزامی آموزش و پرورش تلاش کنه؟

سلام به همه همکاران محترم...

 ‏خواستم به جناب وزیر بگم آفرین به شما که در کمال خون سردی خیلی راحت اعلام میکنی رتبه بندی شامل سرایداران نمیشود

 ‏سرایداران زن وفرزند ندارند خرجی ندارند بادهوا میخورند

 ‏ موقع اسکان نوروزی و تابستان فقط سرایدار بیچاره هست که نود درصد کار بر عهده ایشون میباشد

 ‏موقع امنحانات آماده کردن فضای برگزاری برای دانش آموزان برعهده همین هاست

سلام  حقوق بازنشستگان را چرا دیر پرداخت می کنید .

ایا این بزرگواران زندگی ندارن . در سن بازنشستگی باید همیشه حرص بخورن

انصافا  چه فکر می کنید ایا شما بازنشسته نخواهید شد .هیچ وقت   نجابت یک پیشکسوت را فراموش نکنید فردا عید هست وجیب خالی وشرمندگی پیشکسوتان در برابر خانواده ها

تا جایی که همه خبر دارن سازمان برنامه و بودجه زیر نظر رئیس جمهوره و از ایشون دستور میگیره . ما نمیدونیم چرا مسئولی که واسه این سازمان گذاشته شده فکر میکنه همه کاره هست و به اختیار خودش پرداختها رو انجام میده . سال تموم شد و هیچ خبری از  اضافه کاری و ... نشده در حالیکه دستور پرداختش صادر شده .

سلام  ،  اینجانب از سال ۷۸ که مبلغ ۲۹۰۰۰۰ تومان به دیون رفته بر اساس حکم اشتباه اداره و ازسال  ۹۴ که پسرم ازدواج کرده و دخترم در سال ۹۹  ازدواج نموده که هدیه های آنها پرداخت نشده  و مبلغی هم از بیمه بوده که نمی دانم چقدر است و بسیاری مثل من طلبکارند وتا به حال پرداخت نشده  ولی گاهی اوقات وزیر یا دیگر  مسولین اعلام می کنند که همه ی مطالبات را پر داخت کرده اند 

چرا اضافه کار شاغلین پرداخت نمیشه

باسلام

ضمن تبریک عید باستانی نوروز به همه هموطنان عزیز همکاران و خانواده های محترم سال داره تموم میشه اما از ۶ماه حق التدریس مهرماه تا اسفند ۱۴۰۰خبری نشد

انشاا...سال آینده رتبه بندی منصفانه و عادلانه از مهر۱۴۰۰عملیاتی بشه

#صدای_معلمان آقای وزیر جناب نوری مشکلات معلمان روستایی ومناطق محروم را در آیین نامه رتبه بندی وچگونگی فرم امتیازات لحاظ کنید

#صدای_معلمان

آقای وزیر جناب نوری

مشکلات معلمان روستایی ومناطق محروم  را در آیین نامه رتبه بندی وچگونگی فرم امتیازات  لحاظ کنید

=از .... یه فرش خریدم قسطی مثلا کسر از حقوق که ارجاع داده شده به فروشگاه اتما که از حقوق هر ماه کسر بشه بیست وپنجم هر ماه اگه تو حساب پول داشته باشی کار نداره حقوق رو کی میریزن برداشت میکنه درست اواخر برج که بیشتر از هر زمان کم‌پول هستیم خوب کم کم‌یاد گرفتیم بیست چهارم تتمه حقوق رو به کارت دیگه منتقل کنیم تا حقوق رو که ریختن اتما کم کنه این ماه بیست سوم چک‌داشتم فکر میکردم حقوق بریزن که نریختن با بدبختی مبلغ چک رو جور کردم بیست ودوم ریختم که چکم برگشت نخوره به محض واریز پول اتما برداشت کرد  مگه بیست ودوم حق برداشت دارن

 اینا نمیدونن حقوق واریز نشده من باز باید برم برای چکم قرض کنم

=سلام از پارسال سامانه‌ای به نام سیدا جانشین سامانه های توصیفی دانا و....شد متاسفانه این سامانه زیرساخت های بسیار ضعیفی دارد مثلاً اینکه عکس دانش آموزان را چند بار در سامانه بارگذاری کردیم ولی دیروز دیدم که دانش آموزان عکس ندارند !!!!!!!!!یا اینکه در چاپ دفتر آمار بسیار مشکل دارد سربرگ و پابرگ دفتر آمار را به صورت بسیار زشت و غیر قابل قبول نمایش می‌دهد و هزاران عیب و ایراد دیگر ........

نمی دانم مهندسانی که این سامانه را راه اندازی کردند چرا نباید ابتدا به صورت آزمایشی در یک استان راه اندازی کنند و از معاونین اجرایی بخواهند که معایب آن را در بیاورند و مرتفع کنند بعد این سامانه را سراسری کنند!!!!!!!!

 متاسفانه سامانه ltms نیز جدیداً از سامانه سیدا واگبر شده و منوهایش را مثلاً به روز کرده‌اند ولی من دو دوره را نتوانستم اصلاً امتحان بدهم و دکمه شروع آزمون فعال نشد!!!!!!!

 سامانه سجفا و همگام  نیز سامانه های بسیار ضعیف دیگری هستند  که کلاً این سامانه ها معاونین اجرایی را با مشکلات بسیار زیاد روبرو کرده و هیچ کس هم پاسخگوی ما نیست متاسفم برای وزارتخانه به این بزرگی با این سامانه های بسیار ضعیف......

من سال آخر خدمتم است روز شماری می کنم که سال تحصیلی به پایان برسد و از دست این سامانه‌های بی در و پیکر خلاص شوم

=با سلام

 ‏۳۱ سال با هزار مکافات وبدبختی در روستاها ی دور وفاقد اب وبرق وگاز وتلفن باتمام عشق وعلاقه هنر معلمی را به پایان رساندیم به امید اینده ی روشن

 ‏تا بازنشست شدیم گفتن رتبه شامل شما نیست فقط تورم وگرانی شاملتون شده

=سلام قبلا هم از نیمه دوم شهریور کلاس ها آغاز شدند اما هیچ پولی به معلم ها ندادند شروع کلاس ها را اول مهر زدید سال آینده هم همین کار را میخواین کنین؟

=باید از مصوبه ی  حذف کنکور حمایت  جدی کرد  شرط  معدل درکنکور  به افزایش کیفیت تحصیلی خواهد انجامید

=چرا بعد از سالها که بحث حذف کنکور و لزوم  تاثیر معدل دوره متوسطه مطرح شده این طرح عملی نگردیده و بر سر اجرای آن کار شکنی می‌شود؟؟

=حداقل بعد اینهمه تاخیر احکام  رتبه بندی معلمان  فروردین ماه1401 صادر شود

=امروز سه شنبه است و چراهنوز حقوق نداده اند

#صدای_معلمان مسئولان دلسوز این حقوق به اقساط می‌رود لطفا اضافه کارها روبدهید؟

#صدای_معلمان

مسئولان دلسوز  این حقوق به اقساط می‌رود لطفا اضافه کارها روبدهید؟آیا ادارات دیگر هم برای اضافه کارشان التماس میکنند؟

=سلام.

جناب وزیر ارتباطات فرمودند سرعت و کیفیت اینترنت در دوره‌ی ایشان صعودی شده است.

امروز هر پیام متنی اینجانب (نه حتی عکس، صدا یا فیلم! متن نوشتاری خالی!) در شاد (که خیر سر مبارکشان اپلیکیشن داخلی با مصرف اینترنت کاملا داخلی و بهینه است) بیشتر از ۶۰ ثانیه (دراصل به ۱۰۰ نزدیکتر بود ولی به ایشان فرجه می‌دهم) طول می‌کشید تا ارسال شود!

=شش ماه از سال میگذره دریغ از یک ریال اضافه کارمون. اگه بحث احتیاج نبود بهتون میبخشیدیم فقط بااین تورم لعنتی نمیشه. هروقت فرصت کردید یه نظری به این اضافه کارمون که از روی شکم سیری برداشتیم بعد شش ماه دم سال نو مارو باز شرمنده خودتون بکنید. تشکراز شمادلسوزان عزیز.

=سود سهام عدالت واریز شده برای شما و بقیه؟؟

=با سلام

خیلی جالب است!!! برای هر کار جانبی ضرب الاجل تعیین میکنند مثل:ارسال فیلم از نحوه تدریس تا فردا ،ارسال عکس از تمام صفحات شاخص تا آخر امروز ،برای ارسال طرح فلان تا ظهر ،طرح فلان تا بعد از ظهر ووو اما برای رفع مشکلات معیشتی و روحی ،روانی همکاران و رتبه بندی ووو کسی هیچ محدودیت زمانی در نظر نمی‌گیرد و آخرش هم بدون نتیجه به وادی فراموشی سپرده می‌شود.

=متاسفانه به علت تغییراتی که در سامانه ال تی ام اس بوجود آمده بود ابلاغ من دیشب در سامانه درست شد و شاخص های معلم نمونه واسم فعال شد و تا ۱۲ شب باید بارگذاری می کردم که متاسفانه سامانه ساعت ۱۱ شب قطع شد و نتوانستم تمام مستندات و بارگذاری کنم.

خواستم بگم اگر امکان داره یک فرصت دوباره برای ما همکاران بدهند

چون مشکل از سامانه بود نه از همکاران

با تشکر از شما

=سلام.

لطفا حق الزحمه نوبت دوم مدیران رو از فروردین 1400 پرداخت نمایید.

=اسفند حقوق و اضافه کار رو بدین اگر صلاح هست

=جناب آقای وزیر

مدیر کل محترم

در تدوین آیین نامه رتبه بندی؛  معلمان مناطق مرزی و محروم  روستایی   وعشایری را دریابید امتیازات ویژه به این عزیزان بدهید

در بحث مدرک تحصیلی   که در فضای مجازی زیاد  گفته شده  معلم روستایی به علت  بعد مسافت و مشکلات نتوانسته ارتقا مدرک بدهد

مدرک تحصیلی اکثر معلمان مناطق محروم و دور افتاده  را با چالش  مواجه میکند .در بحث رتبه بندی

#صدای_معلمان سلام یکی از همکارا خوب حرفی زد که هرکی اضافه کار بر نمیداره از پولداری و شکم سیری نیست ....

#صدای_معلمان

سلام یکی از همکارا خوب حرفی زد که هرکی اضافه کار بر نمیداره از پولداری و شکم سیری نیست  من خودم شخصا خیلی احتیاج به پول دارم و هرماه کم میارم   کم میخوریم کم میپوشیم  ولی اضافه کار برا اموزش و پرورشی که معلم در اون هیچ ارزشی نداره  بر نمیدارم خیلی اموزش و پرورش به ما اهمیت میده  که بخام اضافه کار بردارم هرگز اینکار را نمیکنم

=آقای بازنشسته ناحیه ۳ که کار خوبی دست و پا کرده توضیح بیشتری بدهد تا هم بقیه اعتمادبه‌نفس پیدا کنند و هم سر اموزش و پرورش خلوت بشود و اینقدر برای اضافه کارها خجل نباشد.

=باسلام واحترام آیا همکاران اطلاع دارن که ابا جز مشهد شهرهای دیگه هم مدارس مثل قبلا اسکان نوروزی دارند یا نه

=با سلام و وقت بخیر.در صورتی که تمام ارگان ها برای نیروهاشون عیدی واریز می کنند.نیروهای خرید خدمات حتی هم حقوقشون رو دریافت نکردن.وقتی به موسس می گیم.میگن فقط بخشنامه شده فقط ۲ماه حقوق در سال رو باید به شما بدیم.بابا بخدا ما هم آدمیم.هنوز نفسمون میاد.زن و بچه  داریم.هوا که نمی خوریم!!!

=سلام لطفا مسئولین مربوطه حقوق سه ماه (آذر - دی - بهمن) و عیدی نیروهای خریدخدمات رو پرداخت کنند بخدا ما هم زن و بچه داریم و میخوایم مایحتاج زندگیمون رو بخریم تا کی صبر کنیم؟

=با سلام

چرا از عیدی بازنشستگان خبری نیست؟

این همه تبعیض چرا؟!

مبلغ ناچیز و با منت ؟!

اضافه کارها هم همین طور؟!

=سلام

مگر ستاد کرونا اعلام نکرد که پایه های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکلهای بهداشتی  و گروه بندی شده در مدرسه حضور داشته باشند.

پس چرا فقط دو روز اول اینگونه بود  وبقیه روزها  با جمعیت ۴۰ نفر در کلاسها حضور دارند و بعلت سردی هوا پنجره های کلاس را هم می بندند چرا بررسی و پیگیری و بازدید از مدارس ندارند

=لطف بفرمائید مطرح کنید در برابر حقوق های نجومی  این چندر غاز عیدی اعلام شده رو چرا به حساب باز نشستگان واریز نمیکنن؟والا از مطرح کردنش به جهت بار مالی بی ارزشی که داره  شرم داریم.

=باسلام

انشاا...طبق همین وعده رسانه ای امروز تا ۲۵ اسفند ۶ماه حق التدریس اضافه کار امسال و ..‌.پرداخت شود و از خیر رتبه بندی و نظام معلمی و بیمه تکمیلی طلایی فعلا گذشتیم

#صدای_معلمان سلام واقعا دیگه شورشو دراوردن .نه عیدی نه اضافه کار نه مطالبات دیگه .خجالت داره واقعا.تاکی؟

#صدای_معلمان

سلام واقعا دیگه شورشو دراوردن .نه عیدی نه اضافه کار نه مطالبات دیگه .خجالت داره واقعا.تاکی؟

=آموزش مجازی و تعطیلات دم عیدی خیلی هم خوبه، واقعا  نیاز بود.

بنده یک معلم هستم، برخی همکارانم در سفر به سر می‌برند.

و ۷۰ درصد دانش آموزانم هم در حال سیر و سیاحت و خرید دم عید هستند......

ویروس کرونا فقط مختص مدارس است و به محض حضوری شدن داد همه بلند می شود.......

متاسفم............

=سلام و عرض ادب

 ‏چرا هر وقت یک مسئول میخوابد و بلند میشود یک نظر میدهد؟ چرا یکی حرف میزند باز نفر بعدی تکذیب میکند چرا با یکدیگر همسو وهمفکر نیستند من یک مادرم و سلامتی فرزندم مهمتر از افت تحصیلی او است! من اگر دلسوز باشم به صورت مجازی هم کنار فرزندم هستم تا پیشرفت داشته باشد اگر نباشم حتی اگر حضوری هم باشد من در کنارش نیستم پس این اجبارها رو بردارید

 ‏ با این ایمنی کم و بهداشت ضعیف مدارس حتی در بهترین مدارس من به چه تضمینی فرزندم را راهی مدرسه کنم؟ چه کسی را گول میزنیم. دانش آموز کلاس اول ودوم میتواند دوساعت سرویس بهداشتی نرود یا در مسیر مدرسه کنار دوستش راه نرود یا معلم تکلیفش را نبیند ۴ نفر هم که باشند باهم تعامل دارند خواه یکساعت باشد یا ۴ساعت ،به نظر من افت تحصیلی بچه ها بخاطر هم پا نبودن مادرها درکنار فرزندان است ربطی به حضوری ومجازی ندارد،

 ‏از طرفی دانشجویان را مجبور به کلاس حضوری میکنند دانشجو از شهر دیگر با اتوبوس وقطار شلوغ به دانشگاه بیاید ودر خوابگاه که  هرکدام از شهرهای متفاوت هستند ساکن شود که اجبار درحضوری شدن دانشگاه هاست، ۳ دز واکسن که هیچی ۱۰ دز هم زده باشد ویروس کشنده است

نگذارید استرس بیشتر از این در جان ما نفوذ کند ، سپاسگزارم

=با عرض سلام و عرض ادب خدمت شما مدیریت کانال آیا واقعا کسی از مسولین این پیام ها را می‌خوانند

 به خدا ظلمه که شش ماه کار کنی و فقط دو برج حقوق نصف دریافت کنی اگر واقعا قراردارد خرید خدمات که در سامانه سجفا درسته پس ما نزدیک بیست میلیون طلبکار هستیم حالا فکر کنید تعدادی از ما همکاران مجبور شدیم کلاس اضافه کار را قبول کنیم که با بی انصافی تمام ماهی یک میلیون و دویست هزار تومان حساب کردند به خدا ما هم زندگی داریم پس این مدت کار کردیم برای چه روزی اگه قرار باشه همش شرمنده بچه هامون باشیم پس چی از این کار کردن

 ‏=تو رو خدا سال تمام شد نه قرادادی امضا شده همش پرینت و اسکن مدارک بسه دیگه ما کم آوردیم تو رو خدا به فکر ماهم باشید

=سلام لطفا به مسئولین محترم یادآوری بفرمایید در کنار بقیه معوقات فرهنگیان پیگیر پرداخت کارورزی ها هم باشند

ممنون

=سلام وقت به خیر. درخواست داشتم حالا که نزدیک آزمون استخدامی هستیم مناطق مختلف استان، مدارس، شرایط و نکات دیگه دربارشون در کانال بزارین. حتی میشه از همکارانی که در گروه هستن نظرات رو بپرسین و به صورت جمع بندی در کانال بزارین. بازخورد و بازدهی کانالتون هم بالا میره. ممنونم