#صدای_معلمان سلام یکی از همکارا خوب حرفی زد که هرکی اضافه کار بر نمیداره از پولداری و شکم سیری نیست ....

#صدای_معلمان

سلام یکی از همکارا خوب حرفی زد که هرکی اضافه کار بر نمیداره از پولداری و شکم سیری نیست  من خودم شخصا خیلی احتیاج به پول دارم و هرماه کم میارم   کم میخوریم کم میپوشیم  ولی اضافه کار برا اموزش و پرورشی که معلم در اون هیچ ارزشی نداره  بر نمیدارم خیلی اموزش و پرورش به ما اهمیت میده  که بخام اضافه کار بردارم هرگز اینکار را نمیکنم

=آقای بازنشسته ناحیه ۳ که کار خوبی دست و پا کرده توضیح بیشتری بدهد تا هم بقیه اعتمادبه‌نفس پیدا کنند و هم سر اموزش و پرورش خلوت بشود و اینقدر برای اضافه کارها خجل نباشد.

=باسلام واحترام آیا همکاران اطلاع دارن که ابا جز مشهد شهرهای دیگه هم مدارس مثل قبلا اسکان نوروزی دارند یا نه

=با سلام و وقت بخیر.در صورتی که تمام ارگان ها برای نیروهاشون عیدی واریز می کنند.نیروهای خرید خدمات حتی هم حقوقشون رو دریافت نکردن.وقتی به موسس می گیم.میگن فقط بخشنامه شده فقط ۲ماه حقوق در سال رو باید به شما بدیم.بابا بخدا ما هم آدمیم.هنوز نفسمون میاد.زن و بچه  داریم.هوا که نمی خوریم!!!

=سلام لطفا مسئولین مربوطه حقوق سه ماه (آذر - دی - بهمن) و عیدی نیروهای خریدخدمات رو پرداخت کنند بخدا ما هم زن و بچه داریم و میخوایم مایحتاج زندگیمون رو بخریم تا کی صبر کنیم؟

=با سلام

چرا از عیدی بازنشستگان خبری نیست؟

این همه تبعیض چرا؟!

مبلغ ناچیز و با منت ؟!

اضافه کارها هم همین طور؟!

=سلام

مگر ستاد کرونا اعلام نکرد که پایه های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکلهای بهداشتی  و گروه بندی شده در مدرسه حضور داشته باشند.

پس چرا فقط دو روز اول اینگونه بود  وبقیه روزها  با جمعیت ۴۰ نفر در کلاسها حضور دارند و بعلت سردی هوا پنجره های کلاس را هم می بندند چرا بررسی و پیگیری و بازدید از مدارس ندارند

=لطف بفرمائید مطرح کنید در برابر حقوق های نجومی  این چندر غاز عیدی اعلام شده رو چرا به حساب باز نشستگان واریز نمیکنن؟والا از مطرح کردنش به جهت بار مالی بی ارزشی که داره  شرم داریم.

=باسلام

انشاا...طبق همین وعده رسانه ای امروز تا ۲۵ اسفند ۶ماه حق التدریس اضافه کار امسال و ..‌.پرداخت شود و از خیر رتبه بندی و نظام معلمی و بیمه تکمیلی طلایی فعلا گذشتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.