صدای_معلمان

صدای_معلمان

بسم الله الرحمن الرحیم...

از یک ایرانی به رئیس جمهوری محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی

سلام علیکم

اینجانب هموطن شما هستم که در استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنم، با توجه به خبر گران شدن بنزین که از سمت شما و از دهان آقای نوبخت مطرح شد، لذا بر خودم لازم میدانم مراتب سپاس گزاری را جهت این اقدام شما در چند مورد اعلام دارم :

۱ - ممنون که با نظر کارشناسانه سهمیه همه مناطق کشور را یکی دانسته اید. مثلاً پهناوری استان اصلاً برایتان اهمیت نداشته و به این نکته که مثلاً یک معلم در این استان پهناور برای رسیدن به کلاس درس و برگشت به منزل روزانه ده الی پانزده لیتر بنزین مصرف می‌کند را نیز مد نظر قرار ندادید، ممنونم.

۲ - سپاس به این جهت که در شب میلاد پیامبر گرامی خاتم الانبیا عیدی خوبی به مردم دادید، سپاس.

۳ - ممنون و صد سپاس که باز پول بنزین به ما بر می‌گردد آن هم با ماهانه نفری ۵۵ هزار تومان کمک دولت!

۴ - ممنون که به فکر اقشار بی بضاعت و فاقد قدرت بودید و با عطوفت و مهربانی بنزین مردم را برای آنها می‌فروشید. چون فروش بنزین کار سختی است و بدون اینکه پول آن به خزانه برود همه مردم را ماهانه کلی پول می‌دهید‌ ...

این متن صرفاً جهت تشکر از زحمات شماست و ارزش قانونی دیگری ندارد. با تشکر. یک معلم ایرانی

ایجاد بدبینی و اعتقاد ستیزی و بازی با ته مانده باورهای مردم در روزی که متبرک به نام پیامبر است و مردم کم و بیش شادمان از این میمنت هستند اما ناگهان شوک زده خبری می شوند که پیامدی جز بدبینی و بدنگری در ضمیر ناخودآگاه مردم ندارد. مگر نمی توانستند برای حفظ ظاهر هم که شده این تغییر قیمت بنزین را در روز دیگری انجام دهند؟ شاید توجیهشان این باشد که قرار هست که یارانه دهک های پایین را افزایش دهیم. ولی باز این سوال باقی می ماند که چرا روز تولد پیامبر؟ چرا این تصمیم را در یک مناسبت انقلابی مثل دهه فجر انجام ندادند که از دستاوردهای انقلاب باشد؟! چرا همزمان با یک مناسبت دینی این نابخردی را انجام دادند؟ اینکه قیمت حامل های انرژی باید افزایش یابد یا نه فعلاً محل بحث نیست. بلکه صحبت از زمان اجرای آن است که در اذهان مردم بدبینی ایجاد می کند و ما مردم هم همچنان شوک زده تصمیمی می شویم که حاضر به اعتراض و انتقاد از آن نیستیم و یا با آن به راحتی کنار آمده و تنها برای مدتی هم نقل مجلسمان می شود.

در ادامه گرانی بنزین و سه برابر شدن نرخ آن، خوشحال میشیم اگه رییس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس و روسای ادارات هم به جمع عامه ی مردم که هفت ساله به قهقرای خط فقر رسیده اند، بپیوندند و از خودروهای دولتی و بنزین رایگان استفاده نکنند و حتی خانواده ها و فرزندان خود را هم ملزم به انجام این کار کنند. تا شاید قطره ای از دریای بی کران درد های ملت التیام یابد.

FarhangianNews1

صدای_معلمان وزیرِ توییت_باز بخواند :

صدای_معلمان

وزیرِ توییت_باز  بخواند :

جناب وزیر! احتمالاً خبر ضرب و شتم معلم توسط ولی دانش آموز در شهرستان خوشاب استان خراسان رضوی را شنیده اید (چندی پیش دراستان ما، خوزستان هم اتفاق افتاد) اما اگه اینجور اخبار رو گفتید که به اطلاعتون نرسونن تا مبادا رگ غیرتتان حرکت کند، خودتان سری به فضای مجازی بزنید. فرهنگیان از شما که اگر دانش آموزی تنبیه شود همه جوره از او حمایت میکنید (از توییت گرفته تا مصاحبه با انواع شبکه ها و خبرگزاری ها و حتی انفصال خدمت و ... همکار فرهنگی) انتظار داریم در حمایت از معلمان و حفظ حرمت و شان آنها اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهید حتی این رتبه بندی بی سرانجام رو رها کنید و فکری به حال این وضعیت اسف بار کنید. جناب وزیر! آیا با شنیدن این خبر حاضر شدید با معلمی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، تماس حاصل کنید و از او دلجویی و عذرخواهی کنید؟ به نظر شما و مشاوران شما آیا معلمان در اینگونه مدارس میتوانند همان روحیه قبلی را داشته باشند؟ آیا معلم در اینگونه مدارس هر لحظه باید منتظر این باشد که کسی در کلاس را باز کند و شروع به کتک زدن وی کند؟! به نظر شما مقصران اصلی اینجور حوادث چه کسانی هستند؟ آیا وزاری قبلی و خود شما، در به وجود آمدن اینگونه حوادث مقصر نیستید؟ آیا مدیر و معاون اینگونه مدارس مقصر هستند؟ آیا کسانی که در این جور مواقع برای رضایت گرفتن اقدام میکنند، مقصر هستند؟ صداوسیمای ملی کجاست؟ آیا جمعیت یک میلیونی جامعه فرهنگیان ارزشی دارد؟ منتظر "واکنش سریع" شما برای جامعه فرهنگیان هستیم./قادری سرشت از خوزستان

با عرض سلام. بنده بازنشسته سال ۹۵ از ناحیه ۲ کرج هستم و تاکنون هزینه ایاب ذهاب بنده که مربوط به ۲۰ سال پیش می باشد را دریافت نکرده ام. قرار شد بعد از بازنشستگی پرداخت کنند که سه سال از این بازنشستگی میگذرد ولی هنوز یک ریال به بنده نداده اند ولی بارها اعلام میکنند تمام معوقات سالهای قبل پرداخت شده است! لطفاً پیام بنده را در کانال بگذارید. چون همکاران زیادی مثل بنده هستند که هنوز دریافت نکردند و بنده از آنها اطلاع کامل دارم. با تشکر از زحمات شما همکاران گرامی که صدای معلمین را به گوش ناشنوای مسئولین میرسانید!

با سلام و عرض ادب. از خبر وزیر محترم از تسویه مطالبات تا پایان سال ۹۷ شوکه شدم. بنده خودم نیروی اعزامی به خارج از کشور بودم که مطالبات سال ۹۵ تا ۹۷ را که شامل حق مسکن، هزینه بار، بلیط و ....هنوز دریافت نکرده ام. دوم اینکه پدر بنده فرهنگی بودن و با اینکه سه سال از فوت وی گذشته اما هنوز از آموزش و پرورش طلب دارن! این اطلاعات غلطی که وزیر میده و متعاقب تبلیغات زیادی هم انجام می‌گیره به نظرم کاسه ای زیر نیم کاسه است.

FarhangianNews1

صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام خدمت مسئولین کانال خوب اخبار فرهنگیان. آقای وزیر می فرمایید تمام مطالبات فرهنگیان پرادخت شد! والا من و همسرم از سال ۹۲ از کلانشهر تهران به یکی از شهرهای استان مازندران انتقال یافتیم. بخشنامه کردند هر کس از کلانشهر برود، زمین و یک ماه حقوق و هزینه سفر و ... پاداش می دهیم ولی مدت شش سال است که نه زمین و نه حقوق و نه حتی هزینه سفر و هزینه فوتی که سه سال قبل مدارک ارایه کردیم هنوز پرداخت نشده! چطور وزیر محترم می گوید همه معوقات پرداخت شد؟! چرا دروغ می گوید؟! چرا قولشان را دادن؟ آموزش و پرورش حتی هزینه سفر و هزینه فوتی را پرداخت نکرده است. خواهشمند است اگر ممکنه شما پیگیری کنید. ما که ازبس پیگیر شدیم توانی برایمان باقی نمانده است.

با سلام. لطفاً به وزیر و مسئولین محترم آموزش و پرورش بفرمایید که پرداخت مطالبات فرهنگیان که حق مسلم آنهاست اینقدر در بوق و... دمیدن نداره. حقی که برای سالهای گذشته بوده و کوتاهی شما باعث شده حالا ارزشش رو از دست بده. آقای وزیر! وقتی که دنبال گرفتن رای هستید می گویید مطالبات حق همکارانتان است و نباید رسانه ای شود، ولی به محض نشستن بر کرسی وزارت به دروغ اعلام میکنید پرداخت می نمایید و یا نمودید. که هیچ خبری نیست. بنده از سال ۸۸ حدود سه میلیون تومان طلب دارم که هیچ خبری از پرداخت آنها نیست. با اینکه رای دیوان عدالت مبنی بر پرداخت را ارائه نمودم ولی هیچ خبری نیست که جناب وزیر اعلام می کنند مطالبات تا سال ۹۷ پرداخت شده. آیا میدانید اون رقم الان چقدر ارزش داره؟ لطفاً حرفی نزنید که نتونید عمل کنید و بیشتر از این به شخصیت معلمان توهین نکنید. همه جا به ما میگویند مگر چقدر از دولت طلب دارید که هر روز در انواع رسانه ها حرف پرداخت مطالبات شماست؟! انگار که پول نفت را دارید بین فرهنگیان تقسیم می کنید!

سلام. وقت بخیر. وزیر محترم عنوان کردن که مطالبات فرهنگیان تا پایان سال ۹۷ را تسویه کردیم در حالی که از اضافه کار پرسنل اداری چهار ماه مونده، اونوقت چجوری ادعا میکنن تسویه کردن؟!

با عرض سلام خدمت فرهنگیان محترم کانال. بنده نیروی خدماتی یکی از مدارس گیلان هستم. با توجه به گذشت دو ماه از سال تحصیلی هنوز حق الزحمه ما از اسکان فرهنگیان را پرداخت نکرده اند. در حالی که دیگر استانها بعد از چند روز از اتمام اسکان پولشان پرداخت شده. خواستم صدای ما را به گوش مسئولین برسونید.

FarhangianNews1

آمار هولناک از خطر ریزش کلاس‌های درس‌ روى سر دانش‌آموزان هرمزگانی

http://uupload.ir/files/gxv7_%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1_%D9%87%D9%88%D9%84%D9%86%D8%A7%DA%A9.jpg

آمار هولناک از خطر ریزش کلاس‌های درس‌ روى سر دانش‌آموزان هرمزگانی

مدیر کل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، گفت:

بزرگترین چالش ما، نوسازی مدارس تخریبی  است، چرا که استان هرمزگان، علاوه بر زلزله‌خیزی با باران‌های سهمگین رو به رو است.

طبق آخرین آمارگیری بیش از ۳ هزار کلاس در ۶۷۰ مدرسه استان نیاز به نوسازی دارند.

یک چهارم از مدارس این استان فرسوده، غیر ایمن و در حال تخریب هستند و سقف آنها در معرض ریزش قرار دارد.

 https://www.yjc.ir/00TtsI

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

ایثار معلم درروستای سرگچ استان کهگیلویه و بویر احمد+ فیلم

http://uupload.ir/files/3wki_%D8%A7%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D8%B1_%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85.jpg

ایثار معلم درروستای سرگچ استان کهگیلویه و بویر احمد+ فیلم

آقای تقی‌پور نیز مانند تمام معلم‌هایی که حاضر هستند به خاطر تحصیل و درس خواندن دانش‌آموزانشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند، به خطر انداختن جان خود را جز وظایف معلمی خود می‌داند و تاکنون میلی به رسانه‌ای شدن آن نداشته است. اما یک فیلم در شبکه‌های اجتماعی باعث دیده شدن او می‌شود.

عبور دانش آموزان توسط معلم از رودخانه و  مصاحبه تبیان با این معلم فداکار را در لینک زیر بخوانید:

yon.ir/VNhMQ