صدای_معلمان

صدای_معلمان

بسم الله الرحمن الرحیم...

از یک ایرانی به رئیس جمهوری محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی

سلام علیکم

اینجانب هموطن شما هستم که در استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنم، با توجه به خبر گران شدن بنزین که از سمت شما و از دهان آقای نوبخت مطرح شد، لذا بر خودم لازم میدانم مراتب سپاس گزاری را جهت این اقدام شما در چند مورد اعلام دارم :

۱ - ممنون که با نظر کارشناسانه سهمیه همه مناطق کشور را یکی دانسته اید. مثلاً پهناوری استان اصلاً برایتان اهمیت نداشته و به این نکته که مثلاً یک معلم در این استان پهناور برای رسیدن به کلاس درس و برگشت به منزل روزانه ده الی پانزده لیتر بنزین مصرف می‌کند را نیز مد نظر قرار ندادید، ممنونم.

۲ - سپاس به این جهت که در شب میلاد پیامبر گرامی خاتم الانبیا عیدی خوبی به مردم دادید، سپاس.

۳ - ممنون و صد سپاس که باز پول بنزین به ما بر می‌گردد آن هم با ماهانه نفری ۵۵ هزار تومان کمک دولت!

۴ - ممنون که به فکر اقشار بی بضاعت و فاقد قدرت بودید و با عطوفت و مهربانی بنزین مردم را برای آنها می‌فروشید. چون فروش بنزین کار سختی است و بدون اینکه پول آن به خزانه برود همه مردم را ماهانه کلی پول می‌دهید‌ ...

این متن صرفاً جهت تشکر از زحمات شماست و ارزش قانونی دیگری ندارد. با تشکر. یک معلم ایرانی

ایجاد بدبینی و اعتقاد ستیزی و بازی با ته مانده باورهای مردم در روزی که متبرک به نام پیامبر است و مردم کم و بیش شادمان از این میمنت هستند اما ناگهان شوک زده خبری می شوند که پیامدی جز بدبینی و بدنگری در ضمیر ناخودآگاه مردم ندارد. مگر نمی توانستند برای حفظ ظاهر هم که شده این تغییر قیمت بنزین را در روز دیگری انجام دهند؟ شاید توجیهشان این باشد که قرار هست که یارانه دهک های پایین را افزایش دهیم. ولی باز این سوال باقی می ماند که چرا روز تولد پیامبر؟ چرا این تصمیم را در یک مناسبت انقلابی مثل دهه فجر انجام ندادند که از دستاوردهای انقلاب باشد؟! چرا همزمان با یک مناسبت دینی این نابخردی را انجام دادند؟ اینکه قیمت حامل های انرژی باید افزایش یابد یا نه فعلاً محل بحث نیست. بلکه صحبت از زمان اجرای آن است که در اذهان مردم بدبینی ایجاد می کند و ما مردم هم همچنان شوک زده تصمیمی می شویم که حاضر به اعتراض و انتقاد از آن نیستیم و یا با آن به راحتی کنار آمده و تنها برای مدتی هم نقل مجلسمان می شود.

در ادامه گرانی بنزین و سه برابر شدن نرخ آن، خوشحال میشیم اگه رییس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس و روسای ادارات هم به جمع عامه ی مردم که هفت ساله به قهقرای خط فقر رسیده اند، بپیوندند و از خودروهای دولتی و بنزین رایگان استفاده نکنند و حتی خانواده ها و فرزندان خود را هم ملزم به انجام این کار کنند. تا شاید قطره ای از دریای بی کران درد های ملت التیام یابد.

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.