بیمه تکمیلی نتوانسته رضایت فرهنگیان را جلب کند

بیمه تکمیلی نتوانسته رضایت فرهنگیان را جلب کند

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش :

قرارداد با بیمه_تکمیلی به صورت صندوقی ارائه می‌شود گر چه از لحاظ تعرفه‌ها و حمایت‌هایی که ارائه می کند مثل یک شرکت بیمه گری خدمات می دهد و خیلی تفاوت ندارد.

به دلیل تاخیر‌هایی که اتفاق می‌افتد باعث شده که بیمه تکمیلی نتواند رضایت فرهنگیان را جلب کند، ولی در شرایط فعلی که با محدودیت اعتباری برای دریافت کمک‌های دولت رو به رو هستیم تنها گزینه در دسترس است.

دو سال است که مطالعات را شروع کردیم و با یک سری از شرکت‌های کارگزاری و شرکت‌های بیمه‌ای وارد صحبت شدیم و به دنبال ارائه شکل جدیدی از خدمات بیمه ای هستیم حتی شکل استانی را پیش بینی کردیم که استان‌ها به دلیل کم بودن جمعیت به نسبت کشوری اختیار داشته باشند که در استان خودشان از سازوکار مربوطه استفاده کنند.

در آذرماه که پایان قرارداد بیمه است، قطعاً شکل جدیدی از بیمه تکمیلی را ارائه می‌کنیم تا رضایت فرهنگیان را جلب کنیم، ولی در یک برنامه ۲ ساله قطعاً بیمه تکمیلی فرهنگیان را حل خواهیم کرد.

منبع : میزان

اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

فرمود که یادگار من بین شما تا روز حساب، عترت و قرآن است


http://uupload.ir/files/qqyw_%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%AF_%DA%A9%D9%87.jpg

فرمود که یادگار من بین شما

تا روز حساب، عترت و قرآن است

باید که به هر دوشان تمسک جویید

این راه نجات اصلی انسان است

من کنت مولا فهذا علی مولا

حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه‌ تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه‌ی مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم

مدیریت وبلاک

صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام ما جمعی از مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان ماده ۲۸ هستیم که با وجود گذراندن یک سال دوره ی مهارت آموزی و قبولی در آزمون استخدامی و طی کردن مراحل گزینش و پزشکی و شرایط سخت، الان اعلام کردن که در صورت قبولی در یک آزمون اصلح دیگر، حکم استخدامی صادر میشود. این عدالت نیست چون اکثریت ما مشاغل خود را از دست داده ایم.

با عرض سلام و خسته نباشید من مدیر یکی از مدارس بزرگسالان دولتی استان سیستان و بلوچستان هستم با اینکه پنج ماه از سال گذشته ولی برای ما مدیران مدارس بزرگسالان دولتی هنوز حکم افزایش حقوق رو نزدن. پیگیر ادارات شدیم، میگن نرم افزار افزایش حقوق مدیران بزرگسالان از تهران طراحی نشده! لطفاً شما پیگیری کنید. ممنون از زحمات شما

با سلام، از همکاران محترم خواهشمندم توروخدا اینقدر از حذف کنکور حمایت نکنند! اصلاً  گیریم که کنکور را حذف کردند چه جایگزینی برای آن میتونید پیشنهاد بدید؟ اگر معیار معدل و سوابق تحصیلی دانش آموز باشد که آن را هم میشود به شیوه های گوناگون تغییر داد، چرا که بعضی از مدارس نمرات کاذب میدهند. کنکور حاضر علی رغم تمام بدی ها و ایرادات و استرس هایی که دارد، تنهاترین مسیر است که دانش آموزان بی بضاعت و در عین حال مستعد میتوانند از آن استفاده کنند. شاید امسال رتبه های برتر کنکور از مدارس غیردولتی بوده باشند ولی همه ما در شهرهای خود به کرات شاهد این بوده ایم که دانش آموزان روستایی و مستعدی که بضاعت کافی نداشتند توانسته اند در رشته های پزشکی و یا بقیه رشته های خوب دانشگاه پذیرفته بشوند. با حذف کنکور مطمئن باشید دانشگاهها و رشته های خوب کشور نصیب ازمابهتران خواهد شد و برای ما فقط دانشگاه آزاد و رشته های آبکی خواهد ماند. حداقل اجازه دهید این کورسوی امید برای فرزندانمان باقی بماند.

سلام لطفا این مطلب را که بارها هم توسط همکاران فرهنگی عنوان شده به گوش مسئولین وزارت برسانید که چرا اینقدر افزایش حقوق فرهنگیان را در رسانه ها مطرح میکنند؟ مگر کارمندان دولت تنها فرهنگیان هستند که همیشه دو ریال میخوان اضافه کنند صدها بار وزیر و معاونین و رئیس فلان جا در رسانه ها فریاد میزنند؟ چرا یکبار از افزایش حقوق کارمندان وزارت بهداشت و کمیته امداد و جهاد و ...  گفته نمیشه؟ درصورتی که هرچه به حقوق معلم اضافه بشه یا معادلش یا بیشترش به اونا اضافه میشه ولی اونا کارمندانشون را در جامعه سبک نمیکنند. بخدا حرمت معلم با اینجور گفتن ها بیشتر شکسته میشه. لطفا بخود آییم و خودمان را در جامعه سبک نکنیم که مردم عادی تصور دیگری نسبت به معلم بکنند. همه چیز به رفتار و گفتارها برمیگردد. امیدوارم از حقوق معلم و بازنشستگانش بیشتر دفاع نمایید و کمتر بر زبان برانید.

سلام و وقت بخیر، من امسال سومین سال تدریسم هست. سال گذشته طرح معلم تمام وقت رو شرکت کردم، اما امسال مایل نیستم در این طرح شرکت کنم. منتها هنگام سازماندهی گفتند که اجباری است چون سال گذشته شرکت کردید! آیا همچین چیزی صحت دارد؟ مگر نگفتن سازماندهی معلمان در این طرح، یکساله هست؟ اگه نخوام برم باید چیکار کنم؟

سلام. الان چندین ساله که شهرستانهای استان تهران (بهارستان یک) تدریس دارم. درحالی که تعهد ما با این منطقه ۵ سال بوده است. ولی به بهانه ی نیاز به نیرو با انتقالی بنده موافقت نمی شود در حالی که خیلی ها با مدارک دروغین و داشتن پارتی و سابقه ی کم تشریف می برن تهران. چاره ی ما چیست. چه کسی پاسخگوست؟! دیگه خسته شدیم از این مسیر و از این منطقه. هرسال الکی فقط داریم میریم سایت و فرم پر می کنیم. اینا از خودشون می زنن موافقت نشد!

اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام. هنرآموزان ماده ۲۸ در تاریخ نوزدهم مرداد ۹۸ نسبت به غیرقانونی بودن آزمون اصلح با تمامی استنادات به دیوان عدالت اداری شکایت کردند. لازم به ذکر است که هیچ گونه مصوبه ی قانونی برای برگزاری این آزمون وجود ندارد. دکتر خنیفر نیز در آخرین اظهار نظر گفته این آزمون در استخدام شما تاثیری ندارد ولی اگر قبول نشدید باید دوباره امتحان بدید. حال سوال اینجاست چرا برای شانزده هزار نفر میخواهید آزمونی بگیرید که به گفته خودتون هیچ تاثیری در استخدام ندارد؟!

سلام. من نیروی خدماتی رسمی آموزش پرورش هستم. مدت ۴ سال است مدرک لیسانس تربیت بدنی گرفتم ولی متأسفانه با وجود مدرک لیسانس و دهها کارت مربیگری ورزشی هنوز تغییر رسته نشدم. مگر غیر از این است که کمبود شدید معلم بخصوص معلم ورزش در مدارس کولاک میکند؟ پس چرا مارو تبدیل نمیکنن؟ آیا ما از اون سرباز معلمی که سالها از محیط مدرسه دور بوده کمتریم؟ یا خون اونها از ما رنگین تره؟ تا کی این ظلم و تبعیض رو باید تحمل کنیم؟ اگه تغییر رسته خدماتی به آموزشی ممنوع است چرا سالهای قبل بخصوص سال ۹۲ اجرا شد؟ چرا رتبه بندی فرهنگیان شامل نیروهای خدماتی نمیشود؟ حال با این همه تبعیض و بی عدالتی و با حقوق زیر دو میلیون تومان، مدیران مدرسه انتظار دارن نیروهای خدماتی با دل و جان کار بکنند. دیگه هیچ انگیزه ای برای نیروهای خدماتی نمونده. تو را بخدا به داد این قشر مظلوم فرهنگیان برسید....

سلام. من از کارکنان وظیفه آموزش و پرورش یکی از مناطق مشهد هستم. آموزش و پرورش متاسفانه اومده بعد از افزایش جزئی حقوق سربازان، بخشنامه زده از حقوق سرباز معلم های بومی حق خوراک رو حذف کنید که شامل ۴۳۸ هزار تومن میشه یعنی تقریباً میشه کف پایه ی حقوق ما. حالا منطقه ی رضویه که یکی از مناطق اطراف مشهده و بعضی روستاهاش که ما میریم تا ۱۰۰ کیلومتر از مشهد فاصله داره. این منطقه تا الان غیربومی حساب میشده و باید غیر بومی هم باشه ولی الان چون میخوان حق خوراک رو کم کنن، میگن سربازهای این منطقه بومی حساب میشن. ما باید چیکار کنیم؟ من متاهلم و واقعاً با این حقوق زندگی میکردم.

 

با سلام. ما جمعی از معلمین شاغل در بخش بیلوار ناحیه ۳ و بخش فیروزآباد ناحیه ۲ کرمانشاه که اکثراً سالهای آخر خدمت ما می باشد بعد از اعلام منطقه جنگی کرمانشاه ما را به حساب نیاورده اند و هر هفته به ما قول هفته بعد را می دهند. ولی پس از گذشت پنج ماه هنوز در اول راه قرار داریم. ضمناً به استحضار  می رساند که این دو منطقه فاقد نمایندگی می باشند. مسئولین محترم لطف کنند حق ما را بدهند و جمع کثیری از همکاران را از نگرانی در آورند. قابل توجه آقای بازووند استاندار و  مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه. با تشکر. خانی

با سلام و احترام. بنده فرهنگی با ۲۵ سال سابقه کار برای تهیه مایحتاج زندگیم مانده ام. درصورتی که در خبرها آمده بود بیشترین درصد قبولی در دانشگاه از مدارس غیردولتی بوده. لذا با توجه به هزینه های گزاف زندگی بنده چطور می توانم فرزندانم را به این مدارس بفرستم؟ در ضمن هرجا برای ثبت نام برده ام همکارام لطف کرده ابتدا هزینه درخواست کردند! من که به عنوان یک معلم تک حقوق واقعاً تحقیر و زیر آوار تورم و گرانی لِه می شوم. خواهشاً همکارای مدیر مدارس حداقل کاری که می توانند در حق امثال من انجام دهند، لطف بفرمایند فرصت بدهند تا شهریه را به صورت اقساط در طی سال پرداخت کنیم. ممنون و سپاس.

سلام خسته نباشید. چرا دانشگاه فرهنگیان هر سال در یک منطقه تعداد مشخصی معلم رو پذیرش نمیکنه؟ در شهرستان ما (کبودرآهنگ) پارسال ۲۵ نفر مرد پذیرش کردن امسال گفتن ۳ برابر میشه ولی حالا شده ۸ نفر مرد! من بخاطر این حرفاشون از دانشگاه فرهنگیان انصراف دادم تا کنکور انسانی شرکت کنم. حالا شانسم خیلی کمه.

اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

صدای_معلمان : چرا وزارتخانه پاسخگو نیست؟!

صدای_معلمان

چرا وزارتخانه پاسخگو نیست؟!

آقای حسینیِ نیمه وزیر! از آذرماه که اضافه تدریسهامون واریز نشده، اون به کنار. میدونی چه چیزی بیشتر آدمو میسوزونه؟ از خرداد ماه بیش از هزار بار به تلفنخانه وزارت خانه زنگ زدم و خواستم تا برنامه و بودجه را وصل کنند و اونا هم وصل کردند ولی تا به این لحظه حتی یک کلمه (( الو )) هم از اون طرف تلفن نشنیدم! حتی خودم هم با شماره مستقیم 82282431 ( برنامه بودجه) هر روز تماس میگیرم ولی جوابی نشنیدم که هیچ، در کمال وقاحت بعد از اینکه یکی دوبار تماس گرفته میشه و جواب نمیدن گوشی تلفن را اشغال دائم میذارن! توروخدا دیگه بسه، خسته نشدید ازبس دروغ گفتید؟ تا کی وعده سرماه را باید بشنویم؟

احکام استخدامی دانشجومعلمان جدید، رسمی است یا پیمانی؟

درود عرض ادب. ببخشید میخواستم پیگیری کنید که احکام استخدامی برای دانشجو معلمانی که در مهر ۹۸ وارد دانشگاه فرهنگیان میشوند چگونه خواهد بود؟ رسمی آزمایشی صادر خواهد شد یا پیمانی؟ اکنون زمان انتخاب رشته است و این موضوع یک ابهام بزرگ برای داوطلبین ایجاد کرده است. سال قبل در دفترچه انتخاب رشته اعلام کرده بودند که احکام رسمی آزمایشی صادر خواهد شد اما امسال در دفترچه چیزی ننوشته در این مورد. دوستانم بیم دارند در صورت انتخاب دانشگاه فرهنگیان احکامشان پیمانی صادر شود و فرصت تحصیل در دیگر رشته ها را از دست بدهند. تریبون ما شما هستید. خواهشمندیم پیگیری کنید. با سپاس بیکران.

چرا برخورداری از یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران بازنشسته اجرا نمی شود؟

سلام. چرا با توجه به بخشنامه هیئت دولت مبنی بر اینکه افراد ایثارگر با حداقل حضور ۶ ماه در جبهه های حق علیه باطل از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند، برای بازنشستگان سنوات پیشین هنوز اجرایی نشده است و صرفاً آموزش و پرورش می‌گوید که شامل شاغلین می شود؟

_اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg