صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام ما جمعی از مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان ماده ۲۸ هستیم که با وجود گذراندن یک سال دوره ی مهارت آموزی و قبولی در آزمون استخدامی و طی کردن مراحل گزینش و پزشکی و شرایط سخت، الان اعلام کردن که در صورت قبولی در یک آزمون اصلح دیگر، حکم استخدامی صادر میشود. این عدالت نیست چون اکثریت ما مشاغل خود را از دست داده ایم.

با عرض سلام و خسته نباشید من مدیر یکی از مدارس بزرگسالان دولتی استان سیستان و بلوچستان هستم با اینکه پنج ماه از سال گذشته ولی برای ما مدیران مدارس بزرگسالان دولتی هنوز حکم افزایش حقوق رو نزدن. پیگیر ادارات شدیم، میگن نرم افزار افزایش حقوق مدیران بزرگسالان از تهران طراحی نشده! لطفاً شما پیگیری کنید. ممنون از زحمات شما

با سلام، از همکاران محترم خواهشمندم توروخدا اینقدر از حذف کنکور حمایت نکنند! اصلاً  گیریم که کنکور را حذف کردند چه جایگزینی برای آن میتونید پیشنهاد بدید؟ اگر معیار معدل و سوابق تحصیلی دانش آموز باشد که آن را هم میشود به شیوه های گوناگون تغییر داد، چرا که بعضی از مدارس نمرات کاذب میدهند. کنکور حاضر علی رغم تمام بدی ها و ایرادات و استرس هایی که دارد، تنهاترین مسیر است که دانش آموزان بی بضاعت و در عین حال مستعد میتوانند از آن استفاده کنند. شاید امسال رتبه های برتر کنکور از مدارس غیردولتی بوده باشند ولی همه ما در شهرهای خود به کرات شاهد این بوده ایم که دانش آموزان روستایی و مستعدی که بضاعت کافی نداشتند توانسته اند در رشته های پزشکی و یا بقیه رشته های خوب دانشگاه پذیرفته بشوند. با حذف کنکور مطمئن باشید دانشگاهها و رشته های خوب کشور نصیب ازمابهتران خواهد شد و برای ما فقط دانشگاه آزاد و رشته های آبکی خواهد ماند. حداقل اجازه دهید این کورسوی امید برای فرزندانمان باقی بماند.

سلام لطفا این مطلب را که بارها هم توسط همکاران فرهنگی عنوان شده به گوش مسئولین وزارت برسانید که چرا اینقدر افزایش حقوق فرهنگیان را در رسانه ها مطرح میکنند؟ مگر کارمندان دولت تنها فرهنگیان هستند که همیشه دو ریال میخوان اضافه کنند صدها بار وزیر و معاونین و رئیس فلان جا در رسانه ها فریاد میزنند؟ چرا یکبار از افزایش حقوق کارمندان وزارت بهداشت و کمیته امداد و جهاد و ...  گفته نمیشه؟ درصورتی که هرچه به حقوق معلم اضافه بشه یا معادلش یا بیشترش به اونا اضافه میشه ولی اونا کارمندانشون را در جامعه سبک نمیکنند. بخدا حرمت معلم با اینجور گفتن ها بیشتر شکسته میشه. لطفا بخود آییم و خودمان را در جامعه سبک نکنیم که مردم عادی تصور دیگری نسبت به معلم بکنند. همه چیز به رفتار و گفتارها برمیگردد. امیدوارم از حقوق معلم و بازنشستگانش بیشتر دفاع نمایید و کمتر بر زبان برانید.

سلام و وقت بخیر، من امسال سومین سال تدریسم هست. سال گذشته طرح معلم تمام وقت رو شرکت کردم، اما امسال مایل نیستم در این طرح شرکت کنم. منتها هنگام سازماندهی گفتند که اجباری است چون سال گذشته شرکت کردید! آیا همچین چیزی صحت دارد؟ مگر نگفتن سازماندهی معلمان در این طرح، یکساله هست؟ اگه نخوام برم باید چیکار کنم؟

سلام. الان چندین ساله که شهرستانهای استان تهران (بهارستان یک) تدریس دارم. درحالی که تعهد ما با این منطقه ۵ سال بوده است. ولی به بهانه ی نیاز به نیرو با انتقالی بنده موافقت نمی شود در حالی که خیلی ها با مدارک دروغین و داشتن پارتی و سابقه ی کم تشریف می برن تهران. چاره ی ما چیست. چه کسی پاسخگوست؟! دیگه خسته شدیم از این مسیر و از این منطقه. هرسال الکی فقط داریم میریم سایت و فرم پر می کنیم. اینا از خودشون می زنن موافقت نشد!

اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.