#صدای_معلمان عرض سلام و احترام به آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال نواقص و اشکالاتی وارد هست که....

#صدای_معلمان

عرض سلام و احترام به آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال نواقص و اشکالاتی وارد هست که امیدواریم مراجع زیربط نسبت به روند مراحل آزمون تجدید نظر و رسیدگی فرمایند :

۱.نحوه ی تخصیص سهمیه به متاهلین که این امتیاز باعث اختلاف قابل توجهی در نمره ی قبولی نهایی دو داوطلب مجرد و متاهل شد .

۲.عدم اختصاص سهمیه ی بومی به مراکز استان ها باعث شده تا افراد بسیاری از استان های دیگر کد رشته های مرکز استان قم را انتخاب کرده و در نتیجه قبولی برای متولدین و ساکنین قم سخت و محدود شود علاوه بر این به دنبال استخدام افراد غیربومی ؛ با توجه به انتقال افراد به شهر خود مجدد استان قم با کمبود معلم مواجه شود .

۳.عدم اختصاص سهمیه برای افرادی که سوابق آموزشی و تدریس داشته اند .

۴.پذیرش تعداد محدود افراد از طریق ماده ۲۸ با توجه به کمبود شدید نیرویی که وزارت آموزش و پرورش اعلام می دارد .

بسیار متشکرم از انعکاس خوب و به موقع اخبار شما ، ان شاءالله گشایشی حاصل بشه ،چون واقعا در زمان جنگ شهید رجایی ها ، همت ها و... بفکر پول نبودند اما جایگاه بسیار رفیعی در بین مردم داشتند ،این جایگاه از بین رفته با بارگذاری مدارک، اسمش میشه سند تحول ؟واقعا رتبه بندی می تونه ابزار مناسبی برای سنجش معلمان و فرهنگیان فرهیخته باشه!

در پایه ابتدایی به معلم آموزش داده میشه خوب کار کردن و یادگیری به دانش آموزان باید ملاک باشه نه نمره و مدرک و...ارزش ها باید تفهیم بشه ،اینهمه مدرک گرایی چی بر سر ملتمون آورد ، آیا خیلی فرهیخته تر و با انگیزه تر شدند !

ببخشید از این به بعد همکارانمون  برای یک رتبه یا یک امتیاز یا تقدیرنامه با کلی کلک و حقه بازی و ... (متاسفانه )دنبال جایگاه پولی بیشتری هستند نه ارزش و جایگاه و رتبه شغلی از حیث نگاه عمیق و اسلامی و اصولی به ارزش کار معلمی

خیلی متشکرم التماس دعا

_فرهنگیان

#صدای_معلمان

#صدای_معلمان

با عرض سلام و ارادت خدمت شما ،از کانال بسیار خوب شما با مطالب درست و به موقع ممنون و متشکرم

غرض اینکه واقعا مسئولینی لطف کردند معلمان و فرهنگیان را با چوب نمونه بودن و اول بودن در مدارک اقدام پژوهی ،درس پژوهی و .... محک زدند اصلا فکر کرده اند یا کسانی اینگونه مدارک سخیف را بر دوش معلم تحمیل کرده اند

 اول اینکه در بقیه سازمان‌ها و نهادهای دولتی اینکار راحت تر انجام می شد که چه بسا طبق گفته های خود مسئولین آمار نفرات نهاد عریض و طویل آموزش پرورش با این ملاکها سخت سنجیده  می شود ،آنجایی که خروار خروار بدون هیچ ملاک و معیاری برای کارمندان سایر نهادها انواع پاداش و اضافه کاری و چه و..‌. بدون هیچ مدرکی (در حالیکه ارباب رجوع با صدبار مراجعه کارمند را در گیم رایانه اداره دولتی یا گوشی وی مشاهده می کند ) عین عدالت است ؟

مورد مهم تر اینکه عدالت چگونه معنا می شود در جایی که مسئولین یک شهر یا بخش و ناحیه و... ۴ سال پشت سرهم و بدون کوچکترین ملاکی یک مدیر خاص و چند معلم خاص که معلم آقازاده یا خانم زاده خودشان می باشد نمونه معرفی کرده یا اقدام پژوهی و درس پژوهی و ..... با کلی دوندگی که ما انجام داده و می دهیم هر سال به مدت ۴،۵ سال یک فرد و یا گروه با نفرات مشخص همه ساله رتبه بیار می شوند و صد البته صدها بی‌عدالتی که وزارتخانه با نام و عنوان کسانی که مسئول نمره دادن و بازرسی هستند آیا واقعا به جایی نخواهیم رفت که به جای انگیزه های عالی برای پیشرفت فرزندان و خود معلم انگیزه های پولی و مالی ناچیز بیشتر مایه شرمساری و سرافکندگی قشر فرهنگی شود ...

واقعا در مجلس و نهاد آموزش و پرورش ما چه گذشته و چه می گذرد ؟دانش آموزان و معلمان و آینده ایران فدای ۳،۴ میلیون (چندرغاز موجود و چند سال آینده )شد ،حیف از سند تحول و چشم اندازهای آن ،حیف از آنهمه زحمت ،واقعا چقدر پست و سخیف آبرویمان را با سنجش های ارزیابان مغرض و والدین گاها بیسواد و کم سواد زیر بی تدبیری مسئولین نا آگاه به چوب حراج گذاشتند ....

_فرهنگیان

چرا حقوق و مزایای معلمان رسانه‌ای می‌شود؟

https://s6.uupload.ir/files/%DA%86%D8%B1%D8%A7_%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82_6dmc.jpg

چرا حقوق و مزایای معلمان رسانه‌ای می‌شود؟

به گزارش زهرا سلیمانی، خبرنگار سرویس اقتصاد آموزش‌وپرورش :

«رسانه، گوش‌ها، چشم‌ها و فکرهای شما را از آن خود می‌کند» این گفته مارشال مک‌لوهاند پدر دهکده جهانی است، از گلوله‌های جادویی هیتلر تا پیش‌بینی جنبش‌های اینترنت در سال ۱۹۹۰ و تا ظهور آمریکا در سال ۱۹۵۵ به عنوان قطب رسانه‌ای که آورده‌اش رویایی بود که فقط در آمریکا دیده میشد.

مخاطب، مهمترین حلقه‌ ارتباطات جمعی است، گلوله‌های جادویی هیلتر مخاطبان را عناصری منفعل میدید که با پروپاگاندای خود می‌توانست آنها را شکست خورده افکار خود کند.

معلمان، بزرگترین فراکسیون فرهنگی کشور هستند و به دلیل داشتن عنصر فراوانی جمعیت در میان عناصر خبرساز رسانه‌ها دارای اهمیت هستند.

به احتمال زیاد معلمان نمی‌دانند که امروز بزرگترین تولیدکننده‌ اخبار مربوط به حقوق و مزایا، خود آنها هستند. مصرف رسانه‌ای معلمان به بحث معیشتی محدود شده است. مخاطب امروز با مصرف رسانه‌ای خود و دادن ضریب به اخبار محبوبش پرداخت‌های رسانه‌‌ای را جهتدهی می‌کند.

_فرهنگیان

ارائه خدمات زیارتی اربعین به بازنشستگان کشوری

ارائه خدمات زیارتی اربعین به بازنشستگان کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان کشوری در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

زائرین بازنشسته و علاقه‌مند می‌توانند در صورت تمایل از امروز به مدت یک هفته تا روز چهارشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ برای ثبت درخواست امکان استفاده از مجموعه خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری از طریق سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اقدام کنند.

#صدای_معلمان غم نامه

#صدای_معلمان

غم نامه

عرض سلام و ادب محضر همه دوستان

بنده دانشجوی دکترای حقوق، سال ۹۰ در آزمون قوه قضاییه شرکت نموده و به سرعت تمام مراحل گزینش رو طی و در دادسرای استان به طور رسمی مشغول به کار شدم. (یادم هست اونقدر گزینش قوه قضاییه ماهارو تحویل میگرفت که شک کردم پرسیم آقا: استخدام ما دولتیه؟ ناراحت شد گفت: دولتی چیه؟ حکومتیه.) هنوز چند روز از اشتغال به کارم نگذشته بود که با اطلاعیه ی جذب نیروهای قرآنی آشنا شدم؛ از آنجایی که قاری و حافظ چند جزء از قرآن کریم بودم به اصرار اطرافیان و اینکه معلمی شغل شریفی هست و دادگاه با جرم و مجرم سروکار دارد، مراحل استخدامی آموزش و پرورش را طی نموده و با علاقه مشغول خدمت به فرزندان این مرز و بوم شدم به نحوی که به لطف خدا مثل اکثریت همکارانم، جزء برترین های منطقه محل خدمتان بوده ایم. اما متاسفانه بجای اینکه بعد از ۵ سال مثل بقیه، استخدام آزمایشی و رسمی بشویم، هنوز بعد از ۱۰ سال پیمانی هستیم و از بسیاری از حقوقمون مثل رتبه بندی و واریزی های دیگر محروم شدیم. تأسف از اینکه آموزش و پرورش ۱۰ سال از بهترین زمان عمر امثال بنده که می تونستم در جایگاه قضاوت یا وکالت یا دفتر اسناد رسمی مشغول بکار شوم را هدر داد و کاری کرد که با ۶ میلیون تومان حقوق، شرمنده زن و بچه و مورد سرزنش دوستان خود که اکثرا قاضی و وکیل هستند قرار گیرم. این غم نامه را نوشتم که برسد به دست مسئولینی که ذره ای تعهد و ایمان در وجودشان هست، شاید در کنج خلوت خود با خدای خود، یکبار برای همیشه به وظیفه خود در قبال زیردستان عمل کرده و به حقوق تضییع شده آنها رسیدگی نمایند. بدانند که در گوشه و کنار این مملکت کسانی هستند که شبانه روز بخاطر بی تفاوتی و ترک فعل های آنها دچار ضرر وزیان شده و زن و فرزندان این افراد، در سختی های این روزها، نفرین گوی آنها هستند.والسلام علی عبادالله الصالحین

فرهنگیان