چرا حقوق و مزایای معلمان رسانه‌ای می‌شود؟

https://s6.uupload.ir/files/%DA%86%D8%B1%D8%A7_%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82_6dmc.jpg

چرا حقوق و مزایای معلمان رسانه‌ای می‌شود؟

به گزارش زهرا سلیمانی، خبرنگار سرویس اقتصاد آموزش‌وپرورش :

«رسانه، گوش‌ها، چشم‌ها و فکرهای شما را از آن خود می‌کند» این گفته مارشال مک‌لوهاند پدر دهکده جهانی است، از گلوله‌های جادویی هیتلر تا پیش‌بینی جنبش‌های اینترنت در سال ۱۹۹۰ و تا ظهور آمریکا در سال ۱۹۵۵ به عنوان قطب رسانه‌ای که آورده‌اش رویایی بود که فقط در آمریکا دیده میشد.

مخاطب، مهمترین حلقه‌ ارتباطات جمعی است، گلوله‌های جادویی هیلتر مخاطبان را عناصری منفعل میدید که با پروپاگاندای خود می‌توانست آنها را شکست خورده افکار خود کند.

معلمان، بزرگترین فراکسیون فرهنگی کشور هستند و به دلیل داشتن عنصر فراوانی جمعیت در میان عناصر خبرساز رسانه‌ها دارای اهمیت هستند.

به احتمال زیاد معلمان نمی‌دانند که امروز بزرگترین تولیدکننده‌ اخبار مربوط به حقوق و مزایا، خود آنها هستند. مصرف رسانه‌ای معلمان به بحث معیشتی محدود شده است. مخاطب امروز با مصرف رسانه‌ای خود و دادن ضریب به اخبار محبوبش پرداخت‌های رسانه‌‌ای را جهتدهی می‌کند.

_فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.