#صدای_معلمان باسلام.چرا کوهسرخ با وجود وضعیت قرمز کرونایی و برودت شدید هوا مجوز بازگشایی مدارس را گرفته ووو

#صدای_معلمان

باسلام.چرا کوهسرخ با وجود وضعیت قرمز کرونایی و برودت شدید هوا مجوز بازگشایی مدارس را گرفته و مدارس را باز کرده اند؟مگه بین وضعیت قرمز در شهرهای مختلف (کاشمر و خلیل آباد و کوهسرخ) تفاوتی وجود دارد؟

سلام . از همینجا از زحمات شبانه روزی جناب آقای تن زن  نیروی جوان امور اداری شهرستان صالح آباد تقدیر و تشکر میکنم که با روی خوش و اخلاق خوب جواب همکاران این منطقه را میدهند‌. خدا هم در این دنیا و هم در آخرت اجرشان را بدهد.

سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما

ممنون از انتقاد به جایی که به معاونت طرح و برنامه و سازماندهی نیرو در استان داشتین.

متاسفانه من سه سال هست که پشت همین درهای بسته هستم و سه ماه تابستان در استرس دیدار این مسئولین‌

متاسفانه تقریبا همه ادارات شهرستان ها در ارائه اکسل تراز نیروی انسانی مطابق بخشنامه عمل نمیکنن و همین باعث سردرگمی همکار و اداره کل شده است

من سه سال هست که این مشکلات با تمام وجود حس کردم.واقعا این انتقاد به جایی بود.

سلام مدارس شهرستان ها خیلی وقت هست بازه ولی مدارس اکثرا از لحاظ  سرویس بهداشتی وپروتکل های بهداشتی  ضعیف است

سلام .

فعالیت فروشگاه تعاونی مصرف  فرهنگیان  شهرستان مرزی صالح آباد  و ارائه خدمات به اعضا فرهنگی قابل تقدیره .

تو همین ستون اگه یه همکار بازنشسته 1400 بیاد ودرخواست کنه پاداشش رو به موقع بدن همکار بازنشسته 1399 میاد معترض میشه وطرف رو نکوهش میکنه.همکار عزیز، اگر در حق تو جفایی شده تسکینش ادامه این جفا در حق دیگران نیست.

با سلام  ‏وای به حال ما معلم ها

 ‏از نوع برخورد این خانم با فرهنگ با همکار محترمتان که گفته وای به حال دانش آموز بسیار متاثر شدم هرچی را که لایق خودش و آدم های امثال خودش بود به این همکار محترم نسبت داد اگر واقعا ما معلمان مدافع داریم باید دایره حقوقی ناحیه ای که این همکار است یا حتی وزارت اعلام شکایت کنند

 ‏سلام همکاران عزیزیم

بنده بازنشسته ی ۱۴۰۰ هستم

تمام دندانهایم متاسفانه بمرور خراب شد

البته فکر نکنید دنبال بهداشت و رسیدگی نبودم  خیر اتفاقا بسیارهم حساس و  هر سال هزینه میکردم 

ولی آنقدر هزینه ترمیم دندان گران و سنگین بود که بیشتر بفکر همسر و فرزندانم بودم تا خودم

الان من موندم و بیست و چندتا دندان خراب 

اگردندانپزشک منصف  یا موسسه  خیریه ای میشناسید که به ضعیف ترین و مظلوم ترین ودرعین حال با شرم ترین  قشر  مستضعف  فرهنگیان خدمتی  ارائه میدهد لطفا معرفی کنید

تا لااقل همین  چندتا دندان عیان در لبخند را  ترمیم کنم 

خدا خیرتان دهد 

کجایی جوانی کجایی تا روزی ۱۲ ساعت کلاس دوشیفت  با صحبتهای  داغ و آتشین  همچون مجریان خبر تلویزیون 

کجایی  کجایی  

کاش یک  معلم با مدرک دکترا هم مانند همکار خدماتی و زحمتکش بانکها  به  بیمه ی دندانش  و دیگر خدمات  در یک سطح بودند   کاش

سلام

  ‏چرا دانشجو معلم عزیز کلاتی شهید محسوب نشد

  ‏لطفا پیگیری کنید

‏سلام عرض ادب واحترام خدمت تمامی همکاران ببخشید چرا ما که ۱۴۰۰بازنشته شدیم تا حرف میزنیم همکاران  بازنشسته ۹۹ میگن ساکت باشید اول باید پاداش مارا بدن شاید شما خودتون هم کم لطفی کردید نسبت به خودتون لطف کنید در کار بقیه دخالت نکنید ممنون

بخواهیم و نخواهیم بازنشستگان فرهنگی ،بعد از سی سال خدمت از بدنه اموزش و پرورش جدا نمیشوند.موفقیت وزیر جدید به حمایت ایشان بستگی دارد.خداپسندانه تر است که پاداش بازنشستگان بعد از یکسال و نیم  پرداخت کنید......

آیا انصاف کسی که جبهه رفته شهید و جانباز نشده فرزندش با وجود مدارک تحصیلی بالا مرتبط با آموزش پرورش هیچ جا جذب نشود

سلام حضور همه همکاران پاسخ همکاری که گفتن هنوزحکم بازنشستگان ۱۴۰۰خشک نشده دنبال پاداش بازنشستگی هستن میخواستم عرض کنم ازماست که برماست همکارمحترم مگر قراره این پول ازجیب کسی پرداخت شه؟ پولی که طی سی سال ازحقوقمون ماه به ماه کم شده بایدباخواهش وتمناوالتماس ازشون بگیریم راستش ماهموزحکمی نگرفتیم که حتی مهرش خشک شده باشه باآذرسه ماه میشه که قطع حقوقیم. شما و ما نداره خواهش میکنم هوای همدیگه روبیشترداشته باشیم شماهم حق دارین بیشترازیک ساله پاداشی که حقتونه رودریافت نکردین امابنظرشمااگه بازنشسته های ۱۴۰۰هم یکسال انتظاربکشن عدالت برقرارشده؟کمی بیشترهوای همدیگه رو داشتیم اینروزاهمه ماروزبه روزفقیرتروتنگدست ترمیشیم چه بازنشسته ۹۹باشیم چه ۱۴۰۰حداقل خودمون بهم زخم نزنیم و هوای همدیگه رو داشته باشیم.

سلام..بخدادارم به مرزسکته میرسم ۳۰سال کارکردیم حالا پاداش خودمونومیخوایم نمیدن که به دردی بزنیم....وقتی سازمانی وزیرنداشته باشه همینه دیگه

سلام لطفا جهت بازگشایی مدارس ساعت شروع را دیرتر در نظر بگیرید چون صبح زود هوا خیلی سرد است و بچه ها مریض میشن

سلام هیچ کس در این عالم اندازه ی خداوند برای آفریده هایش مهربانتر نیست. همان خدای مهربان هم انسانها را مورد تهدید و خطاب  قرار داده که چنانچه به وظایف انسانی خودشان عمل نکنند مورد عذاب خدا قرار میگیرند.

 یک معلم هم با توجه به کتاب آسمانی قران علاوه بر تشویق مجبور به تهدید دانش آموز هم میشود . و همه ی این ها بخاطر ارتقا تربیت و شکل گیری نقش دانش آموز هست.خداوند در قرآن از جمله ی ( وای بحال آنانکه...) استفاده میکند.

متاسفانه فایل صوتی پخش شده که  مادر یک دانش آموز بخاطر اینکه معلم اعلام کرده وای به حال دانش آموزانی که یاد نگیرند شروع به صحبتهای ناپسندی میکند. از شنیدن این فایل بسیار ناراحت شدم و بنظرم همکاران دیگر هم نسبت به این فایل و سایر مواردی که به معلم به عنوان پرورش دهنده ی نسل آینده توهین می شود واکنش نشان دهند.

باسلام

چرا تا این لحظه از پرداخت حقوق آبان و مطالبات بهار ۱۴۰۰ خبری نیست؟؟؟؟!!!

سلام من  ورودی ۹۲دانشگاه فرهنگیان هستم و از سال ۹۶تدریس میکنم امسال مهر ماه رتبه ۲میشدم و طبقه هم میگرفتم به اداره محل خدمت گفتم گفتن فعلا گفتن حکم رتبه ۲ها رو نزنین

لطفا مسئولین پیگیری کنند اینجوری حقمون ضایع میشه این رتبه ها که هیچ ربطی به طرح رتبه بندی معلمان نداره چرا نمیزنن!

درخواست معلمان از رئیس‌جمهوری برای لغو تعهدات ۳۰ ساله خدمت

درخواست معلمان از رئیس‌جمهوری برای لغو تعهدات ۳۰ ساله خدمت

جمعی از معلمان آموزش و پرورش، طی نامه ای به سیدابراهیم رئیسی‌، خواستار لغو تعهد ۳۰ساله خود در قالب منع جابه‌جایی درون یا برون سازمانی شدند.

متن نامه معلمان به رئیس‌جمهوری به این شرح است :

جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

اینجانبان جمعی از معلمان آموزش و پرورش که پس از سال‌ها رنج و مشقت و زحمت در آموزش و پرورش در قالب نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدمات آموزشی، نهضت سوادآموزی، مراقبان سلامت، طرح امین و… و با طی نمودن دوره یکساله دانشگاه فرهنگیان و قبولی در آزمون‌های مربوطه در حال تبدیل وضعیت از حق‌التدریس به پیمانی هستیم، به استناد «تبصره ۴ ماده واحده نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی ملزم به امضای تعهدنامه‌ای شده‌ایم که تا پایان خدمت سی‌ساله حق جابه‌جایی درون یا برون سازمانی را نداریم و در صورت جابجایی ضمن قطع رابطه استخدامی مجبور به پرداخت خسارت نیز خواهیم بود!

با توجه به اینکه این قانون و تعهد ذکر شده با تمامی تعهدات سایر کارکنان دولت و دیگر مستخدمین آموزش و پرورش تاکنون مغایر است و تعهدات قبلی حداکثر ده سال بوده و هیچ گونه تبصره‌ای برای نقل و انتقالات اضطراری مستخدمین جدید پیش‌بینی نشده و این موضوع با روح عدالت منافات دارد، از آن مقام عالی استدعا دارد دستور فرمایید این موضوع با قید فوریت در شورای عالی انقلاب فرهنگی مجدداً طرح و اصلاح گردد تا از دغدغه خاطر و بی‌انگیزه شدن و فرسودگی باطن کسانی که بعد از سال‌ها رنج و مرارت امید استخدام را در دل خویش داشته‌اند، جلوگیری شود.

۶۰۰ هزار دانش‌آموز کشور دیرآموز هستند

https://s4.uupload.ir/files/%DB%B6%DB%B0%DB%B0_%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1_iw1e.jpg

۶۰۰ هزار دانش‌آموز کشور دیرآموز هستند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: براساس آمار سالانه پنج تا هفت درصد دانش‌آموزانی که سنجش سلامت جسمانی می‌شوند، دیرآموز هستند که تعداد کل این دانش‌آموزان در سطح کشور بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر است.

استخدام ۳۴ هزار معلم در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

استخدام ۳۴ هزار معلم در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش: آموزش و پرورش امسال با برگزاری آزمون استخدامی ۳۴ هزار معلم جدید استخدام خواهد کرد.

استخدام ۳۴ هزار معلم آقای ناصر سلیمان زاده در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: زمان آزمون استخدامی تا پایان ماه آینده مشخص خواهد شد.

وی گفت: رشته و مدارک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

آقای سلیمان زاده افزود: احکام معلمان حق التدریس مشمول استخدام از یکم مهر امسال صادر شده و احکام معلمانی که نتیجه گزینش آن‌ها به تاخیر افتاده از یکم آبان صادر شده است.

وی گفت: این معلمان می‌توانند همچنان به صورت حق التدریس در مدارس مشغول به تدریس باشند و سنوات خدمتی آن‌ها در ماه‌های آینده محاسبه خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش افزود: هیچ معلم جدید استخدامی بدون حقوق نمی‌ماند و حقوق این معلمان بر مبنای حکم کارگزینی پرداخت خواهد شد.

آقای سلیمان زاده اضافه کرد: احکام استخدامی معلمان حق التدریس و نهضتی که هم اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان هستند در بهمن امسال صادر خواهد شد.

_فرهنگیان

#صدای_معلمان سلام وعرض ادب لطفا ما نیروی ها ی بازنشسته از کاشمر ۱۴۰۰ دو ماه حقوق نداریم

#صدای_معلمان

سلام وعرض ادب لطفا ما نیروی ها ی  بازنشسته از کاشمر   ۱۴۰۰  دو ماه حقوق نداریم تمام اقساط وخرج زندگیمون  مانده   لطفا بگید برا اذر یک کاری بکنند لطفا  لطفا لطفا بهشون بگید خودشون بزارند جای ما بریم از کی قرض بگیریم شخصیت یک معلم اینقدر بی ارزش شده   حقوق خودمون نمیدند  چرا پرونده های ما را  بررسی نکردند میدونستند مهر باز نشسته میشم 

سلام

یه سوال ذهنم رو مشغول کرده ...

حکم حقوقی دانشجومعلمان ۳۵۰۰۰۰۰ میخوره

اما حدود ۷۰۰هزار تومن بابت هزینه خوابگاه و سلف ازشون کم میشه

سوال من اینه که الآن دانشجوهای محترم بابت کدوم خوابگاه و خدمات دارن همچین مبلغی رو میپردازن؟!

بعد چند وقت یه عزیزی از مسئولین دانشگاه فرهنگیان اومدند توی تلوزیون گفتند این پول بابت هزینه باغبان ، استهلاک و سایر هزینه های جاری کسر میشه!

حالا دوتا سوال ...

اولا اینکه مگه هزینه باغبون و امثالهم چقدر میشه که از این همه دانشجو معلم ماهی ۷۰۰هزارتومن کم میشه؟!

و دوما اینکه مگه اصلا حقوق باغبون و هزینه های استهلاک دانشگاه رو دانشجو باید پرداخت کنه؟؟

الآن حدود ۳ ، ۴ سال هست که دانشگاه ها تعطیلن و ماهانه داره این مبلغ از حساب دانشجویان کم میشه.این اگه حق الناس نیست پس چیه اسمش؟!

خدا عاقبت مون بخیر کنه ان شاءالله ...

سلام به همه همکاران عزیز

وقتتون بخیر

خواهش می کنم صدای ما معلم های مدارس غیر دولتی را هم به گوش مسئولین برسونید

واقعا این خیلی بی انصافی هست که ما سالها بدون بیمه و حداقل مزایا با حقوق هایی که حتی هزینه ایاب و ذهاب رو هم کفایت نمی کنه فقط به خاطر علاقه و عشق به معلمی مشغول به کار در سیستم آموزشی هستیم با بهترین کیفیت.‌..

و جالب هم اینجاست که با مدارک تحصیلی بالا مجبور شدیم تمام دوره های  ضمن خدمت رو هم بگذرونیم

مسئولین محترم اگر وقت دارید لطفا برای ما هم فکری بکنید ...

سلام و وقت بخیر؛

با پایان ماه آبان، متاسفانه هنوز احکام معاونین جدیدالانتصاب توسط برخی ادارات‌ آموزش و پرورش زده نشده در صورتی که در مهرماه باید برنامه‌ ریزی شود تا با حقوق مهرماه واریز گردد.

با سلام.

از مدیر کل محترم ا.پ خراسان رضوی و مسئولین ذی ربط خواهشمند است در مورد مسکن ملی شفاف سازی کنند . ما قبلا طی سال های گذشته ثبت نام کردیم و فرم ج هم مشکلی نداشته الان هیچ خبری از ادامه روند کار نیست الان تکلیف ما چیه. تو دولت جناب رئیسی هم اومده برای کسانی که صاحب خانه نیستند ثبت نام کنند الان تکلیف ما چیه باید دوباره ثبت نام کنیم یا همون قبلی کفایت میکنه؟

سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم . قابل توجه عزیزان بازنشسته 1400.....

 بنده  و همکارانم که بازنشسته 99 هستیم ، 15 ماهه به انتظار پاداش نشستیم  و نامه نگاری و گلایه کردیم و.... اما صدایمان را نشنیدند و کار خود را کردند.

 ‏ (یعنی سر وصدا نکنین ؛ یک سال تحمل کنین )  و هنوز هم خبری نیست که نیست . حالا شما عزیزان 1400 که هنوز مهر حکمتون خشک نشده توقع واریز پاداشتون رو دارید!!

 ‏خوش به حالتون .. خدا کنه برای همه واریز کنن که گره همه باز بشه .. آقای مدیر کل محترم  لطفا به فکر پرداخت پاداش باز نشسته های 99   باشین....

 ‏شنیدم پاداش دو استان واریز شده ...

 ‏مسئولین عزیز  بالادست صدای ما به عرش رسید و به گوش شما نرسید ....خداوند میان ما و شما حکم خواهد کرد....والسلام ...

باسلام

 ‏توروخدا به مسئولین آپ بگید اول زیر ساختهای فناوری رو درست کنن بعدش بگن بروید به پادا وارزیابی سواد حرکتی دانش آموز را ثبت کنید.

‏امروز ازصبح هرکاری میکنم میزنه خطا در اجرای عملیات.

‏باهزار بدبختی باز میشه بعد آیتمها باز نمیشن.خیلی خنده داره وباعث تاسف.

  ‏الانم ساعت 12:10 نیمه شبه وهنوز باز نشده.

  ‏یاحق

سلام همکاران محترم بنده بازنشسته ۱۴۰۰ هستم  دوسالی هست که برای مسکن ملی ثبت نام کردم ولی به تعاون اداره مراجعه میکنم  می گویند برایتان پیامک میاد اخر تا کی صبر کنیم هیچ کس پاسخگو نیست.

‏باسلام

‏واقعا چرا اموزش وپرورش فرزندان ما فرهنگیان رو جایگزین نمی کند ؟؟

‏ما پدرو مادر هردو  فرهنگی بازنشسته  اما فرزندم باتوجه به رشته ی مرتبط با اموزش وپرورش دربه در به دنبا ل معلم حمایتی یا ازمون استخدامی که هردو بی نتیجه!!

‏وامثال فرزند من زیاد هستند !!

تهدید دانش اموز یا فرزند بخشی از تربیت هست... تنبیه بدنی را کلا مخالفم ولی برای بچه ها اگر همش مهر و نوازش باشه هیچ جور نمیشه کلاس را نگه داشت. مخصوصا پسران  نوجوان، عمرا به حرف یک معلمی که فقط مهربانی میکنه گوش بدن!! این هرکسی که چند ماه کلاس بره میفهمه.

سلام من ۳تا دانش آموز دارم کلاس ۱۱کلاس۷ وکلاس ۲ اگه قرار به حضوری باشه من هر سه تا رو از مدرسه بر می دارم امسال درس نخوانن بهتر از مریضی هستش که دنبال دکتر وبیمارستان باشم

سلام علیکم

 با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان های منطقه ترشیز،اداره آموزش و پرورش کوهسرخ بدون توجه به دمای بسیار پایین این منطقه و نبود امکانات گرمایشی   تصمیم به بازگشایی مدارس از ۲۹ آبان گرفته است.با توجه به دمای زیر صفر درجه این منطقه ی کوهستانی و نبود تهویه مناسب،اگر اتفاقی برای دانش آموزان و دبیران و آموزگاران بیفتد،چه کسی پاسخگو خواهد بود؟مگر شهرستان کوهسرخ جدای از سایر شهرستان هاست؟ شهرستان کوهسرخ از نظر دمایی بسیار سردتر از سایر شهرستان های ترشیز است و حتی در برخی روستاها وسایل گرمایشی مشکل دارد، این موارد در بازگشایی مدارس این شهرستان باید در نظر گرفته شود.لطفا مسئولان شهرستان و منطقه ترشیز و اداره کل پیگیری نمایند.متشکرم