#صدای_معلمان باسلام.چرا کوهسرخ با وجود وضعیت قرمز کرونایی و برودت شدید هوا مجوز بازگشایی مدارس را گرفته ووو

#صدای_معلمان

باسلام.چرا کوهسرخ با وجود وضعیت قرمز کرونایی و برودت شدید هوا مجوز بازگشایی مدارس را گرفته و مدارس را باز کرده اند؟مگه بین وضعیت قرمز در شهرهای مختلف (کاشمر و خلیل آباد و کوهسرخ) تفاوتی وجود دارد؟

سلام . از همینجا از زحمات شبانه روزی جناب آقای تن زن  نیروی جوان امور اداری شهرستان صالح آباد تقدیر و تشکر میکنم که با روی خوش و اخلاق خوب جواب همکاران این منطقه را میدهند‌. خدا هم در این دنیا و هم در آخرت اجرشان را بدهد.

سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما

ممنون از انتقاد به جایی که به معاونت طرح و برنامه و سازماندهی نیرو در استان داشتین.

متاسفانه من سه سال هست که پشت همین درهای بسته هستم و سه ماه تابستان در استرس دیدار این مسئولین‌

متاسفانه تقریبا همه ادارات شهرستان ها در ارائه اکسل تراز نیروی انسانی مطابق بخشنامه عمل نمیکنن و همین باعث سردرگمی همکار و اداره کل شده است

من سه سال هست که این مشکلات با تمام وجود حس کردم.واقعا این انتقاد به جایی بود.

سلام مدارس شهرستان ها خیلی وقت هست بازه ولی مدارس اکثرا از لحاظ  سرویس بهداشتی وپروتکل های بهداشتی  ضعیف است

سلام .

فعالیت فروشگاه تعاونی مصرف  فرهنگیان  شهرستان مرزی صالح آباد  و ارائه خدمات به اعضا فرهنگی قابل تقدیره .

تو همین ستون اگه یه همکار بازنشسته 1400 بیاد ودرخواست کنه پاداشش رو به موقع بدن همکار بازنشسته 1399 میاد معترض میشه وطرف رو نکوهش میکنه.همکار عزیز، اگر در حق تو جفایی شده تسکینش ادامه این جفا در حق دیگران نیست.

با سلام  ‏وای به حال ما معلم ها

 ‏از نوع برخورد این خانم با فرهنگ با همکار محترمتان که گفته وای به حال دانش آموز بسیار متاثر شدم هرچی را که لایق خودش و آدم های امثال خودش بود به این همکار محترم نسبت داد اگر واقعا ما معلمان مدافع داریم باید دایره حقوقی ناحیه ای که این همکار است یا حتی وزارت اعلام شکایت کنند

 ‏سلام همکاران عزیزیم

بنده بازنشسته ی ۱۴۰۰ هستم

تمام دندانهایم متاسفانه بمرور خراب شد

البته فکر نکنید دنبال بهداشت و رسیدگی نبودم  خیر اتفاقا بسیارهم حساس و  هر سال هزینه میکردم 

ولی آنقدر هزینه ترمیم دندان گران و سنگین بود که بیشتر بفکر همسر و فرزندانم بودم تا خودم

الان من موندم و بیست و چندتا دندان خراب 

اگردندانپزشک منصف  یا موسسه  خیریه ای میشناسید که به ضعیف ترین و مظلوم ترین ودرعین حال با شرم ترین  قشر  مستضعف  فرهنگیان خدمتی  ارائه میدهد لطفا معرفی کنید

تا لااقل همین  چندتا دندان عیان در لبخند را  ترمیم کنم 

خدا خیرتان دهد 

کجایی جوانی کجایی تا روزی ۱۲ ساعت کلاس دوشیفت  با صحبتهای  داغ و آتشین  همچون مجریان خبر تلویزیون 

کجایی  کجایی  

کاش یک  معلم با مدرک دکترا هم مانند همکار خدماتی و زحمتکش بانکها  به  بیمه ی دندانش  و دیگر خدمات  در یک سطح بودند   کاش

سلام

  ‏چرا دانشجو معلم عزیز کلاتی شهید محسوب نشد

  ‏لطفا پیگیری کنید

‏سلام عرض ادب واحترام خدمت تمامی همکاران ببخشید چرا ما که ۱۴۰۰بازنشته شدیم تا حرف میزنیم همکاران  بازنشسته ۹۹ میگن ساکت باشید اول باید پاداش مارا بدن شاید شما خودتون هم کم لطفی کردید نسبت به خودتون لطف کنید در کار بقیه دخالت نکنید ممنون

بخواهیم و نخواهیم بازنشستگان فرهنگی ،بعد از سی سال خدمت از بدنه اموزش و پرورش جدا نمیشوند.موفقیت وزیر جدید به حمایت ایشان بستگی دارد.خداپسندانه تر است که پاداش بازنشستگان بعد از یکسال و نیم  پرداخت کنید......

آیا انصاف کسی که جبهه رفته شهید و جانباز نشده فرزندش با وجود مدارک تحصیلی بالا مرتبط با آموزش پرورش هیچ جا جذب نشود

سلام حضور همه همکاران پاسخ همکاری که گفتن هنوزحکم بازنشستگان ۱۴۰۰خشک نشده دنبال پاداش بازنشستگی هستن میخواستم عرض کنم ازماست که برماست همکارمحترم مگر قراره این پول ازجیب کسی پرداخت شه؟ پولی که طی سی سال ازحقوقمون ماه به ماه کم شده بایدباخواهش وتمناوالتماس ازشون بگیریم راستش ماهموزحکمی نگرفتیم که حتی مهرش خشک شده باشه باآذرسه ماه میشه که قطع حقوقیم. شما و ما نداره خواهش میکنم هوای همدیگه روبیشترداشته باشیم شماهم حق دارین بیشترازیک ساله پاداشی که حقتونه رودریافت نکردین امابنظرشمااگه بازنشسته های ۱۴۰۰هم یکسال انتظاربکشن عدالت برقرارشده؟کمی بیشترهوای همدیگه رو داشتیم اینروزاهمه ماروزبه روزفقیرتروتنگدست ترمیشیم چه بازنشسته ۹۹باشیم چه ۱۴۰۰حداقل خودمون بهم زخم نزنیم و هوای همدیگه رو داشته باشیم.

سلام..بخدادارم به مرزسکته میرسم ۳۰سال کارکردیم حالا پاداش خودمونومیخوایم نمیدن که به دردی بزنیم....وقتی سازمانی وزیرنداشته باشه همینه دیگه

سلام لطفا جهت بازگشایی مدارس ساعت شروع را دیرتر در نظر بگیرید چون صبح زود هوا خیلی سرد است و بچه ها مریض میشن

سلام هیچ کس در این عالم اندازه ی خداوند برای آفریده هایش مهربانتر نیست. همان خدای مهربان هم انسانها را مورد تهدید و خطاب  قرار داده که چنانچه به وظایف انسانی خودشان عمل نکنند مورد عذاب خدا قرار میگیرند.

 یک معلم هم با توجه به کتاب آسمانی قران علاوه بر تشویق مجبور به تهدید دانش آموز هم میشود . و همه ی این ها بخاطر ارتقا تربیت و شکل گیری نقش دانش آموز هست.خداوند در قرآن از جمله ی ( وای بحال آنانکه...) استفاده میکند.

متاسفانه فایل صوتی پخش شده که  مادر یک دانش آموز بخاطر اینکه معلم اعلام کرده وای به حال دانش آموزانی که یاد نگیرند شروع به صحبتهای ناپسندی میکند. از شنیدن این فایل بسیار ناراحت شدم و بنظرم همکاران دیگر هم نسبت به این فایل و سایر مواردی که به معلم به عنوان پرورش دهنده ی نسل آینده توهین می شود واکنش نشان دهند.

باسلام

چرا تا این لحظه از پرداخت حقوق آبان و مطالبات بهار ۱۴۰۰ خبری نیست؟؟؟؟!!!

سلام من  ورودی ۹۲دانشگاه فرهنگیان هستم و از سال ۹۶تدریس میکنم امسال مهر ماه رتبه ۲میشدم و طبقه هم میگرفتم به اداره محل خدمت گفتم گفتن فعلا گفتن حکم رتبه ۲ها رو نزنین

لطفا مسئولین پیگیری کنند اینجوری حقمون ضایع میشه این رتبه ها که هیچ ربطی به طرح رتبه بندی معلمان نداره چرا نمیزنن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.