باسلام وعرض پوزش ازمخاطبین گرامی وبلاگ

http://uupload.ir/files/by75_%D8%B4%D8%A8_%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87.jpg

باسلام وعرض پوزش ازمخاطبین گرامی وبلاگ

چند روزی غیبت داشتم آنهم حضور در مراسم اربعین ونائب الزیاره همه مخاطبین وبلاگ ان شاءالله قسمت همه آرزومندان زیارت آن امام همام ازصمیم قلب بای هم دعاکردم

باتشکر مدبریت وبلاگ

صدای_معلمان

صدای_معلمان

سلام و عرض ادب. آقای صیدلو چقدر دروغ می گویید! الان که هفدهم مهر است فقط در مدارس کهریزک نزدیک به پنجاه کلاس معلم ندارد! و تقریباً در هر مدرسه سه الی چهار کلاس بدون معلم است.

با سلام. امروز در اداره، بخش نامه ای مبنی بر لغو ابلاغ تمام وقت معلمانی که شش ساعت سر گروه هستند دیدم. موضوع بخش نامه این بود که در صورتی معلمان مشمول طرح تمام وقت می شوند که ۶ ساعت فقط تدریس بردارند. باور کنید تمام انگیزه ام از بین رفت. مگر سر گروه بودن و... کار نیست؟ تازه مسئولیتش از تدریس هم بیشتر است ... بی مهری آموزش و پرورش نسبت به معلمان روز به روز بیشتر می شود. خسته شدیم ...

با عرض سلام. از شما تقاضا داریم به مسائل انتقالی برون استانی فرهنگیان توجه فرمائید. زیرا این مساله منجر به بروز مشکلات فراوانی در زندگیشان گردیده از جمله دوری از همسر و خانواده. همانطور که مستحضرید رکن جامعه ما در واقع خانواده محسوب میشود اما متاسفانه با توجه به قوانین و ضوابط سختگیرانه نادیده گرفته میشود. لطفاً این مساله را با وزیر محترم آموزش و پرورش در میان بگذارید. حتی با انتقال موقت ما مخالفت میشود و پیشنهاد مرخصی بدون حقوق از سوی مسئولین مربوطه داده میشود. با توجه به اینکه اکثر شهرهای ایران دچار کمبود معلم هستند چرا معلم جوان و با انرژی به دلیل عدم موافقت با انتقالی مجبور به گرفتن مرخصی بی حقوق شود و در خانه بنشیند و کلاس های درس خالی از معلم بماند یا با معلم بازنشسته پر شود؟

عرض سلام. وضعیت سرویس های رفت و آمد معلمان شهرقدس خیلی افتضاح می باشد و هر سال هم بدتر می شود. تقریباً هر روز نیم ساعت با تاخیر به مدرسه می رسیم. تمامی سرویس ها هم از رده خارج و اسقاطی هستند.

https://t.me/Sedaye_Moaleman

صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام. جا داره یه خدا قوتی به وزیر محترم آموزش و پرورش و مسئولان دلسوز کشورمون داشته باشم. خدایی جوری کمبود معلم رو جبران کردن که من به استخدام پدرم که سواد نداره تو آموزش و پرورش امیدوار شدم! عزیزانِ من، تا کی میخواهید به این بچه های صغیر ظلم کنید؟ هر کی از سر کوچه رد میشده گرفتنش آوردنش سر کلاس! من مدیر ابتدایی مدرسه ای هستم که تا امروز یکی از این معلمان رو داده بودن مدرسه ی من و تا امروز فقط بهش آموزش معلمی میدادم. حالا امروز رفت مدرسه دیگه و یکی دیگه رو که وضعیتش مشابه قبلی بود (مهندس عمران- ۴۵ ساله) رو دادن و تا یه ماه هم باید به این آموزش بدم! آقا ساعت یازده میگه من درسمو تموم کردم بچه ها رو بفرست برن ما هم  بریم خونمون! خیانت تا کی خدا داند.

مزایای مهمی که تاکنون این دولت برای فرهنگیان درنظر گرفته است :

۱ - لحاظ نکردن بیشتر از یک مدرک

۲ - حذف طبقه تشویقی کسانی که ۵ سال متوالی امتیاز بالای ۸۵ داشتند

۳ - بالا بردن حق بیمه طلایی و حذف خدمات دندانپزشکی و سایر خدمات مشابه.

۴ - پولی کردن ضمن خدمت

۵ - تاخیر بیش از شش ماه تا یک و نیم سال در پرداخت حق التدریس و حق الزحمه امتحانات

۶ - افزایش حقوق کمتر از ۱۲ درصد در هر سال

۷ - ملزم نمودن معاونین به تدریس اجباری

۸ - افزایش بی رویه حق بیمه خدمات درمانی و مالیات

۹ - حذف سرانه مدارس

۱۰ - حذف تغذیه شیر مدارس

۱۱ - برقرار نمودن مقرری ماه اول...

۱۲ - حذف حق عائله مندی خانمهای مجرد

۱۳ - تاخیر بیش از شش ماه تا یکسال در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و در نهایت پرداخت اقساطی پاداش به آنان و مهم تر از همه از بین بردن وجهه و اقتدار معلمی

newsfarhangi

صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام. جا داره یه خدا قوتی به وزیر محترم آموزش و پرورش و مسئولان دلسوز کشورمون داشته باشم. خدایی جوری کمبود معلم رو جبران کردن که من به استخدام پدرم که سواد نداره تو آموزش و پرورش امیدوار شدم! عزیزانِ من، تا کی میخواهید به این بچه های صغیر ظلم کنید؟ هر کی از سر کوچه رد میشده گرفتنش آوردنش سر کلاس! من مدیر ابتدایی مدرسه ای هستم که تا امروز یکی از این معلمان رو داده بودن مدرسه ی من و تا امروز فقط بهش آموزش معلمی میدادم. حالا امروز رفت مدرسه دیگه و یکی دیگه که وضعیتش مشابه قبلی بود (مهندس عمران- ۴۵ ساله) رو دادن و تا یه ماه هم باید به این آموزش بدم! آقا ساعت یازده میگه من درسمو تموم کردم بچه ها رو بفرست برن ما هم بریم خونمون! خیانت تا کی خدا داند.

با سلام. یک طرحی که امسال خیلی روی آن تاکید می شود خشونت زدایی از مدارس است. متاسفانه بسیاری از معلمان خصوصاً در دوران ابتدایی نه تنها مبانی حقوقی مورد نیاز دانش آموزان را رعایت نمی کنند و به آنها آموزش نمی دهند بلکه اصلاً از این حقوق مطلع نیستند که همین هم مصداق خشونت علیه دانش آموزان هست. یک رویه غلطی که سالهاست در بین معلمان ناآگاه ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین مامور مخفی هست! که در آن تعدادی دانش آموز بطور مخفیانه توسط معلم انتخاب می شوند تا کارهای سایر دانش آموزان را به معلم گزارش کنند! با این کار نه تنها خشونت روانی را علیه دانش آموزان بکار می گیرند بلکه در همین سال‌های شکل گیری شخصیت کودکان، آنها را نسبت به همدیگر جاسوس بار می آورند. در حالی که رویه یک معلم آگاه و دلسوز می بایست شناسایی نقاط ضعف دانش آموزان و تلاش در جهت رفع آنها و رشد شخصیت آنها باشد نه صرفاً مچگیری و تنبیه روانی از طریق جاسوس گماری. امیدوارم این دست امور نیز در طرح خشونت زدایی مورد توجه قرار گیرد.

مزایای مهمی که تاکنون این دولت برای فرهنگیان درنظر گرفته است :

۱ - لحاظ نکردن بیشتر از یک مدرک

۲ - حذف طبقه تشویقی کسانی که ۵ سال متوالی امتیاز بالای ۸۵ داشتند

۳ - بالا بردن حق بیمه طلایی و حذف خدمات دندانپزشکی و سایر خدمات مشابه.

۴ - پولی کردن ضمن خدمت

۵ - تاخیر بیش از شش ماه تا یک و نیم سال در پرداخت حق التدریس و حق الزحمه امتحانات

۶ - افزایش حقوق کمتر از ۱۲ درصد در هر سال

۷ - ملزم نمودن معاونین به تدریس اجباری

۸ - افزایش بی رویه حق بیمه خدمات درمانی و مالیات

۹ - حذف سرانه مدارس

۱۰ - حذف تغذیه شیر مدارس

۱۱ - برقرار نمودن مقرری ماه اول...

۱۲ - حذف حق عائله مندی خانمهای مجرد

۱۳ - تاخیر بیش از شش ماه تا یکسال در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و در نهایت پرداخت اقساطی پاداش به آنان و مهم تر از همه از بین بردن وجهه و اقتدار معلمی

FarhangianNews1

صدای_معلمان

صدای_معلمان

باسلام خدمت شما. من از ناحیه یک اهواز خدمتتون پیام میدم. بنده در سازماندهی نیروهای پرورشی شرکت کردم و ابلاغ گرفتم. جالب اینجاست وقتی به مدرسه مراجعه کردم بازم برای اینکه اجباری نباشه به مدیر مدرسه اعلام کردم که من مناسب افکار و مدرسه شما هستم یا نه؟ که ایشون گفتن مشکلی نیست و مدرسه باشید. اما امروز بهم میگه به شما نیاز ندارم و جالبه اداره ما هم پشت مدیرش دراومده و میگه مدرسه عوض کن! آیا از نظر قانونی من مجبورم جابه جا بشم؟ منی که با ابلاغ و شرکت در سازماندهی و با نظر مدیر مدرسه انتخاب کردم؟ آیا وجدان کاری بین فرهنگیان اینقدر نابود شده که میخواد همکارش رو اذیت کنه؟! اونم حالا که بیشتر مدارس مناسب، پر شدند؟

با سلام خدمت شما بزرگواران، لطفاً پیگیری کنید چرا نیروهای نهضتی که در تاریخ ۹۱/۱۱/۱ پیمانی شدند و الان حدود ۷ سال می گذرد، تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی و رسمی نمی شوند؟ با محاسبه ی سابقه ی نهضت، الان تمامی ما بیشتر از ۱۳ سال سابقه داریم ولی تبدیل وضعیت نمی شویم. به اداره محل کارمان هم مراجعه و پیگیری می کنیم می گویند فعلاً معلوم نیست.

با سلام و تشکر از کانال خوبتون. من میخوام بگم چرا مدارس خاص اینقدر باندی عمل میکنن؟ چرا همیشه از کادر خودشون استفاده میکنن و اجازه ورود دیگران رو به کادر اجرایی و آموزشی در این مدارس نمیدن؟ مگر مدارس خاص ارث پدریه این همکارانه که باید تا ابد اونجا بمونن؟ این باندبازی کل ایران رو در بر گرفته حتی مدارس. لطفاً این مطلب رو در منتشر کنید. سپاس

با سلام. من معلمی با ۱۳ سال سابقه در منطقه ی جرقویه ی سفلی اصفهان  هستم. سال قبل حق التدریس گرفتم که متاسفانه با بدقولی و عدم پرداخت، تمام برنامه هایم خراب شد. از جمله این که چندین چکم برگشت خورد. امسال هم به دلیل مشکلات مالی زیاد، در مردادماه در طرح معلم تمام وقت ثبت نام کردم به این امید که سر برج حقوقش را داشته باشم. اداره ی محل خدمت هم قول دادن به من کلاس بدهند‌. تا قبل مهرماه هم کلاسم ردیف شده بود. به این امید ۵ مهر زنگ زدم به مدیر مربوطه که فردا چه دروسی و چه پایه ای باید تدریس کنم، که ایشان گفتن نمیتوانم کلاس به شما بدهم! وقتی به اداره هم مراجعه کردم خیلی راحت گفتن کلاس نیست و متاسفیم! آیا این انصاف است که اینجوری یک معلم را سر کار بگذارند؟ در ضمن  پرسنل اداره ی منطقه در کمال بی احترامی با بنده برخورد کردند. با تشکر

با سلام و خسته نباشید، اینجانب فوق لیسانس رشته ریاضی به مدت ده سال در مدارس غیرانتفاعی شهر خودم به عنوان نیروی آزاد مشغول به فعالیت میباشم. با وجود اینکه آموزش و پرورش با کمبود شدید معلم مواجه هست و امسال نیروهای نهضتی که حتی کمتر از یک سال سابقه داشته اند در شهر ما بکار گرفته شده اند ولی متاسفانه من و امثال من با مدرک تحصیلی بالا و سابقه طولانی از دید مسئولین پنهان مانده ایم و هنوز هیچ تصمیمی جهت استفاده از نیروهای آزاد در این اداره گرفته نشده است. لذا از شما تقاضا داریم که صدای ما رو هم به گوش مسئولین برسانید که مگر مدارس غیرانتفاعی به عنوان زیرمجموعه ای از آموزش و پرورش نیستند؟ مگر ما چه گناهی کردیم که ادامه تحصیل داده و با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس در نهضت سابقه نداشتیم در حالی که ده سال یا بیشتر در غیرانتفاعی سابقه داریم.

 FarhangianNews1