صدای_معلمان

صدای_معلمان

سلام و عرض ادب. آقای صیدلو چقدر دروغ می گویید! الان که هفدهم مهر است فقط در مدارس کهریزک نزدیک به پنجاه کلاس معلم ندارد! و تقریباً در هر مدرسه سه الی چهار کلاس بدون معلم است.

با سلام. امروز در اداره، بخش نامه ای مبنی بر لغو ابلاغ تمام وقت معلمانی که شش ساعت سر گروه هستند دیدم. موضوع بخش نامه این بود که در صورتی معلمان مشمول طرح تمام وقت می شوند که ۶ ساعت فقط تدریس بردارند. باور کنید تمام انگیزه ام از بین رفت. مگر سر گروه بودن و... کار نیست؟ تازه مسئولیتش از تدریس هم بیشتر است ... بی مهری آموزش و پرورش نسبت به معلمان روز به روز بیشتر می شود. خسته شدیم ...

با عرض سلام. از شما تقاضا داریم به مسائل انتقالی برون استانی فرهنگیان توجه فرمائید. زیرا این مساله منجر به بروز مشکلات فراوانی در زندگیشان گردیده از جمله دوری از همسر و خانواده. همانطور که مستحضرید رکن جامعه ما در واقع خانواده محسوب میشود اما متاسفانه با توجه به قوانین و ضوابط سختگیرانه نادیده گرفته میشود. لطفاً این مساله را با وزیر محترم آموزش و پرورش در میان بگذارید. حتی با انتقال موقت ما مخالفت میشود و پیشنهاد مرخصی بدون حقوق از سوی مسئولین مربوطه داده میشود. با توجه به اینکه اکثر شهرهای ایران دچار کمبود معلم هستند چرا معلم جوان و با انرژی به دلیل عدم موافقت با انتقالی مجبور به گرفتن مرخصی بی حقوق شود و در خانه بنشیند و کلاس های درس خالی از معلم بماند یا با معلم بازنشسته پر شود؟

عرض سلام. وضعیت سرویس های رفت و آمد معلمان شهرقدس خیلی افتضاح می باشد و هر سال هم بدتر می شود. تقریباً هر روز نیم ساعت با تاخیر به مدرسه می رسیم. تمامی سرویس ها هم از رده خارج و اسقاطی هستند.

https://t.me/Sedaye_Moaleman

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.