قابل توجه بازنشستگان دولتی

قابل توجه بازنشستگان دولتی

از سوی دیوان عدالت اداری الزام دولت به پرداخت مابه التفاوت افزایش نرخ تورم و نرخ حقوق به کارمندان دولت به تصویب رسیده است.

دیوان عدالت اداری در حکمی دولت را مکلف کرد تا مابه التفاوت افزایش نرخ تورم و نرخ حقوق سالهای 89 تا 93 را به کارمندان دولت پرداخت کند و این موضوع را در حقوق بازنشستگی نیز منظور کند.

به گزارش فارس اخیراً دیوان عدالت اداری به دنبال شکایت فردی به علت کاستی افزایش نرخ حقوق کارمندان دولت در سال های 1389 تا 1393 در قیاس با رشد نرخ تورم در حکمی، دولت را موظف کرده است که مابه التفاوت این سال ها را بپردازد.

در این حکم آمده است: نظر به اینکه براساس ماده 150 قانون برنامه چهارم توسعه و ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 و بند 24 قانون بودجه سال 1387 دولت موظف شده تا حقوق شاغلین و بازنشستگان را به میزان تورم افزایش دهد و به موجب دادنامه های مختلف، مصوبات هیات وزیران در خصوص افزایش ضریب سالانه حقوق کلیه کارکنان و بازنشستگان در سال های 86 و 87 که کمتر از نرخ تورم بوده است ابطال شده است و نظر به اینکه وفق دادنامه های شماره 206 - 88/3/3 و ۷۶۶-۶۱/9/۸۸ هیات عمومی دیوان عدالت اداری، دولت به افزایش حقوق هر سال حداقل به میزان نرخ تورم مکلف گردیده است، علیهذا با این اوصاف شکایت شاکی را وارد تشخیص داده و مستنداً به موازین اشعاری و مواد 125 و 127 قانون مدیریت خدمات و مواد 10 و 58 و 65 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب 1392 حکم بر الزام مشتکی عنهما به افزایش حقوق بازنشستگی شاکی در سال 1393-1389 براساس شاخص نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی و پرداخت مابه التفاوت حاصله صادر و اعلام می دارد رای صادره ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر در شعب محترم تجدید نظر دیوان می باشد.

چنانچه در این حکم آمده است، دولت و آموزش و پرورش مکلف شده اند حقوق شاغلان و بازنشستگان را دست کم به اندازه تورم افزایش دهد و دیون خود در سال های گذشته به علت کاهش افزایش حقوق را ادا کند.

کارگزینی

https://t.me/joinchat/AAAAAEFJ4Q8Df7vEoiTU3w

*دلایل حقوق ۱۹ میلیون تومانی رییس بنیاد مستضعفان چیست؟*

*دلایل حقوق ۱۹ میلیون تومانی رییس بنیاد مستضعفان چیست؟*

۱. او باید با سبک زندگی اغنیاء به طور کامل درک کند تا بتواند زندگی مستضعفان را به آن برساند.

۲. ۱۰ میلیون از این حقوق بابت اضافه کاری اوست. ایشان همین که اضافه کاری می ایستد دارد به مستضعفان لطف میکند چرا که کار اضافه برای فردی در سن ایشان، به لحاظ جسمی خطرناک است و همین مبلغ اندک هم کفاف هزینه های درمانش را نمی دهد!

۳. اصلا هدف بنیاد مستضعفان این باید بشود که "فقیر بیا پولدار برو"

۴. این میزان حقوق برای کسی که هر روز با مشکلات و بدبختی های مردم سر و کار دارد، بسیار کم است. طبیعتا باید چند میلیون هم بابت سختی کار به او میدادند‌.

علی پرتوی

طنزیمtanzym_ir

گزارشی برای خنده یا تمسخر مردم

http://uupload.ir/files/qqq2_%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C.jpg

گزارشی برای خنده یا تمسخر مردم

پس از ماهها جنگو لگ بازی  این گزارش  نهایی احرای قانون بازنشستگی توسط دولت است که امروز  منتشر شد.

قانونی که با آنهمه  هزینه و سروصدا توسط مجلس تدوین شد.

و روحانی پس از 5 که  رئیس دولت است روی اجرای موفق این قانون مانور میدهد.

واقعا اینها مردم را چه فرض کردند?

چه باید  در حق این دولت و این مجلس گفت?

بنظر می رسد واقعا کار از خندیدن و تاسف خوردن گذشته است.

باید صدها بار بحال این مجلس و دولت گفت:

خجالت خجالت خجالت...........

 جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور  سازمان اداری و استخدامی کشور:

 ما در کشور حدود 1000 نفر مقامات داریم. درباره بازنشسته‌های دولتی الان 15 استاندار و 14 معاون استاندار بازنشسته داریم که با این حساب در مجموع تعداد بازنشسته‌های دولتی 110 نفر هستند که حدود 12 درصد از میزان مقامات را شامل می‌شود...

تاکید رئیس‌جمهور این است که قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته‌ها  را فرصت برای دولت بدانیم‌ و در این راستا از نیروی جوان و همین‌طور ظرفیت زنان استفاده کنیم.

تنها  

خیانت ۱۴هزار میلیاردی در اموال فرهنگیان و اعطای وام ۶۰۰ میلیاردی بانک سرمایه به هدایتی...

خیانت ۱۴هزار میلیاردی در اموال فرهنگیان و اعطای وام ۶۰۰ میلیاردی بانک سرمایه به هدایتی...

بله ۱۴ هزار میلیارد ..

پ.ن  با ۱۲ هزار میلیارد رتبه بندی فرهنگیان به طور کامل اجرا می شد

صدای معلمان ایران

moalleman_iran

هجی حروف الفبای فرهنگ (آموزش وپرورش)

هجی حروف الفبای فرهنگ (آموزش وپرورش)

ف فلاکت

ر - رزالت

ه هلاکت

ن ندامت

گ - گدایی