اتفاقی عجیب!!!!

اتفاقی عجیب!!!!

تخریب حیاط اداره آموزش‌وپرورش قرچک توسط مالک

مهدی نیک بخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درخصوص تخریب بخشی از حیاط آموزش‌وپرورش این شهرستان که روز گذشته رخ داد، اظهار کرد: این فرد مالکی است که از مدت‌ها قبل یعنی 10 سال اخیر اسناد مالکیتی بخشی از  زمین اداره آموزش‌وپرورش را در اختیار دارد و بعد از مدت‌ها رأی خلع ید و قلع و قمع را دریافت و روز گذشته برای اجرای آن اقدام کرد.

وی افزود: این فرد روز گذشته با آوردن لودر به حیاط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تلاش کرد قسمتی از زمین که مربوط به خودش است را تحویل بگیرد،‌وی 1000 متر از زمین اداره آموزش‌وپرورش را تملک دارد و برای اجرای حکم آمده بود که با رایزنی‌ها متوقف شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: تصمیم داریم با رایزنی بخشی از زمین را معاوضه کنیم یا بخریم و به دنبال حل مشکل هستیم. هنوز مالک قیمتی اعلام نکره است و اعلام می‌کند که زمینش را می‌خواهد اما در تلاش هستیم ارزش ملک را مشخص کنیم تا آن را بخریم یا معاوضه کنیم.

خبرنامه فرهنگیان خراسان

واریز حقوق فروردین ماه97

واریز حقوق فروردین ماه97

پرداخت حقوق فروردین ماه 97شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ ( پایا ) از امشب درسطح کشور آغاز خواهد شد.

انشالله تمامی استان ها تا فرداشب و به مرور واریز خواهد شد.

1397/01 /30

نشردهید

khabarnamehfarhangian

فوری 

حقوق بازنشستگان

ماه فروردین   سال 97

به حساب   بازنشستگان  واریز شد

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی

http://uupload.ir/files/ofa2_%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1.jpg

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی مریم_رشتچی را به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب کرد

خانم رشتچی نخستین زن در دولت دوازدهم است که به سمت مدیرکلی آموزش و پرورش منصوب شده

FarhangianNews1

پاسخ آموزش و پرورش به توزیع بروشورهای سند 2030 در مدارس

پاسخ آموزش و پرورش به توزیع بروشورهای سند 2030 در مدارس

چندی پیش معلم یکی از دبستان‌های استان قم، بروشوری را بین دانش‌آموزانش توزیع کرد که درباره ضرورت آموزش‌های خاص به کودکان در سنین مختلف بود؛ اما این موضوع برای معلم دردسرساز شد.

منبع: فارس

29 فروردین 97

لینک خبر: http://fna.ir/blj3qj

اخبار آموزش وپرورش کشور

تبعیض آشکار داد وزیر آموزش و پرورش را نیز درآورد

تبعیض آشکار داد وزیر آموزش و پرورش را نیز درآورد

سیدمحمد بطحایی وزیرآموزش و پرورش طی نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهور یکی از مهم_ترین_عوامل_نارضایتی در میان کارکنان دولت را وجود نابرابری های عدیده در نظام پرداخت های مستمر و غیرمستمر دانست و افزود: متأسفانه به دلایل مختلف با صدور مجوزهای مختلف این فرآیند رو به تزاید است.

وی ادامه داد: براساس مجوزهای موردی که در سال های گذشته صادر شده است، در کنار منابع و درآمدهای اختصاصی برخی دستگاه های اجرایی به ویژه شرکت های دولتی، تبعیض_آشکاری را در بین کارکنان دولت به وجود آمده که نارضایتی و کاهش کیفیت کار را در پی داشته است.

وزیر آموزش وپرورش تصریح کرد: تفاوت در دریافتی های مستمر برخی دستگاه های اجرایی تا 5/2 برابر بوده ودر برخی موارد که در احکام کارگزینی نیز ثبت نمی شود تا 6 برابر می رسد.

وی با اشاره به مجوزی که اخیراً برای سازمان امور مالیاتی کشور از سوی شورای حقوق و دستمزد صادر شده، گفت: علی رغم مخالفت شدید اینجانب، مجوز مذکور تصویب و فشار فراوانی را به برخی دستگاه های اجرایی از جمله آموزش وپرورش وارد ساخت.

بطحایی خاطرنشان کرد: چنانچه وضعیت درآمدی دولت، امکان افزایش حقوق و مزایای کارکنان را داشته باشد، اولین گروهی که همواره به دلیل فقدان اعتبارات کافی از دریافت ها محروم می شوند و تبعیض آشکاری بین آنها و سایر کارکنان دولت صورت می گیرد، معلمان صبور و زحمت کش هستند.

وی در پایان از معاون اول رئیس جمهور خواست باعنایت به سیاست استقرار نظام عادلانه پرداخت ها، کارگروهی مشتمل از نمایندگانی از وزرا و شورای حقوق و دستمزد، نظام برنامه ای برای کاهش نابرابری در پرداخت های مستمر و غیرمستمر کارکنان دولت تهیه و عنداللزوم به تصویب هیأت وزیران برسد.

اخبار_فرهنگیان