قابل توجه وزیر محترم آموزش و پرورش جناب محسن حاجی میرزایی

http://uupload.ir/files/s0mk_%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84_%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87.jpg

قابل توجه وزیر محترم آموزش و پرورش جناب محسن حاجی میرزایی

از آنجایی که اعتراضات معلمان را نمی‌بینید ولی به نوشته های روی یخچال علاقه دارید، پس به مطلب ذکر شده بر روی یخچال توجه بفرمایید!

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

صدای_معلمان سلام برادر و همکار گرانقدر و تلاشگرم

صدای_معلمان

سلام برادر و همکار گرانقدر و تلاشگرم

اضافه تدریس های سال ۱۳۹۸ حتی یه قرون هم پرداخت نشده و از اول پاییز هم هی آقای الهیار ترکمن میگه بزودی پرداخت میکنیم،  تا آخر فلان ماه پرداخت میکنیم و...

شاید یکی دل بسته به همین مبلغ چرا اینقدر تاخیر در پرداخت آخه؟؟؟ تا کی باید با این رویه بسازیم؟

حتی اضافه تدریس بهار سال تحصیلی قبل هم مونده...

لطفا صدای ما رو به گوش وزیر و آقای نوبخت برسونید.

سلام...این استخدام معلمان حق التدریس بالاخره اخرش چی میشه ..مجلس پاس میده شورای نگهبان ..اون پاس میده به مجلس ...خدایی مگه ما مسخره شماییم ...ماپابه پای معلمای دیگه داریم زحمت میکشیم ..به جرات میگم وجدان کاریمون بیشترازمعلمای دیگه اس ...بس کنید لطفا!خسته شدیم ..شما خودتون رو برای چندلحظه بزارید جای ما .... دوساله دارید امروز وفردا میکنید ..کرونا هم اومد وخوش بحال شما شد که بیشتر طولش بدید...خواهشا بس کنید ...دیگه خسته شدیم انگیزمون رو ازدست دادیم ...به کجا پناه ببریم .به کجا صدامون رو برسونیم ..فریادرسی نداریم ...خدایا توبه دادمون برس.

لطفا بفرمایید حقوق ما فرهنگیان چند درصد اضافه شده

من قبل از رتبه بندی2500 می گرفتم

بعد از رتبه بندی 2900

امروز 2700

سلام وقت بخیر

مراقبین سلامت در کنار سایر معلم ها در آموزش مجازی فعال بودند

اما متاسفانه اینترنت هدیه بهشون تعلق نگرفت و با پیام "کد ملی شما به عنوان معلم ثبت نشده است " روبرو شدند

لطفا این مورد رو پیگیری کنید

ممنون میشم

FarhangianNews1

صدای_معلمان باسلام و وقت بخیر لطفا به وزیر آمورش و پرورش بگید ایشون که راهکار میزاره...

صدای_معلمان

باسلام و وقت بخیر

لطفا به وزیر آمورش و پرورش بگید ایشون که راهکار میزاره که ازطریق فضای مجازی تدریس کنید گذشته از وقت و هزینه ی اینترنت ما معلمین غیردولتی فردا ۲۸ اسفندماهه هنوز یک ریال حقوق دریافت نکردیم دیگه حقوق هفتصد هزار تومان چیه که پرداخت نمیکنن وانتظار دارن آموزش مجازی را ادامه دهیم واقعا در حق ما ظلم شده ازکجا بیاریم برای خرید اینترنت هزینه کنیم؟

سلام

 یکی دیگر از مشکلات به آموزش و پرورش اضافه شد آن هم اینه که تمامی مدارس کانال تشکیل داده اند و آموزش میدهند دستشان درد نکند و تلویزیون هم زحمت زیادی می کشد در حالی که کلا سه هفته کلاس نبوده مسوولان اعلام کردند که چهار تا شش هفته به سال تحصیلی اضافه میشه حال از یک طرف دانش آموزان در کانالها وشبکه های تلویزیونی مشغول آموزشند و گاها استرس امتحان کانالها را هم دارند از آن طرف دوباره کلاس بروند! این چه معنی داره و زحمات کانالها و تلویزیون چی میشه؟ لطفا شما دلیل این کارها رو بپرسید.

وزیر محترم آموزش و پرورش

جناب آقای دکتر حاجی‌میرزایی

من یک معلم در شهرستان نیشابور هستم که روزانه حدود ۴ ساعت از طریق فضای مجازی با بیش از یکصد دانش‌آموز در روستاهای دورافتاده‌ در ارتباط هستم و هر روزه در حال رد و بدل کردن حجم زیادی از فایل‌های صوتی، تصویری و متنی می‌باشیم.

تردیدی نیست که با پایان یافتن یا کاهش حمایت‌های تکنولوژیک دولت، ارتباط میان دانش‌آموزان و معلمان نیز بسیار کم خواهد شد و این خلاء، سبب ایجاد آسیب‌های آموزشی می‌شود.

با توجه به اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و معلم، درگیر فرآیند یاددهی و یادگیری از طریق فضای مجازی هستند، خواهشمند است نسبت به تمدید بسته‌های حمایتی اینترنت ADSL و نیز اعطای اینترنت همراه رایگان تا زمان بازگشت به شرایط عادی و تشکیل کلاس‌های درس، اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

سلام ممنون از ڪانال خوبتون

 خواهشا اعلام بفرمایید آقای نوبخت دیروز چه صادقانه گفت حقوق تا آخر شب واریز خواهد شد. آخرشب امروز هم اومد، فرهنگیان هنوز حقوق نگرفتن اما اگر هزار تومان اضافه بشه وزیر و معاون وزیر وبیست وسی وغیره وذالڪ هزار بار تڪرار می ڪنند

باتشڪر از مدیر ڪانال

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

آقای وزیر مردم با کدام ساز شما برقصند؟

آقای وزیر مردم با کدام ساز شما برقصند؟

فرهاد_فتحی

آقای نمکی، وزیر بهداشت در مصاحبه‌ای که از صدا و سیما پخش شد از مردم گلایه می‌کند که چرا در خانه نمی‌مانند و ما را به زحمت می‌اندازند! او می‌گوید وقتی در یک کشور خارجی اعلام می‌شود که مردم از خانه بیرون نیایند همه از دولت پیروی می‌کنند و هیچ کس از خانه بیرون نمی آید.

آقای وزیر! آن کشورهایی که شما فرهنگ مردمشان را به رخ مردم ایران می‌کشید اولا با پشتیبانی مالی دولتشان در منزل مانده‌اند و در زمان قرنطینه دغدغه نان شب‌شان را ندارند. ثانیا آن‌ها نیز تا زمانی که دولت‌شان اعلام قرنطینه کامل نکرده بود در خیابان بودند و از وقتی که دولت رسما اعلام کرد و همه هزینه‌هایش را بر عهده گرفته در منزل مانده‌اند. مردم ایران چگونه در خانه بمانند وقتی نه اداره‌ای تعطیل شده، نه کارخانه‌ای و نه برنامه‌ای از سوی دولت برای گذران زندگی مردم در ایام خانه نشینی پیش بینی شده است؟

اتفاقا شما باید ممنون مردم باشید که در این آشفته بازار مدیریت بحران به صورت خودجوش وظایف وزارت‌خانه‌های دولت را انجام می‌دهند، وگرنه مردم نمی‌دانند با کدام ساز شما برقصند؟ حرف صدا و سیما را باور کنند که می‌گوید داروی کرونا ساخته شده؟ حرف شما را که می‌گویید به هیچ وجه از خانه بیرون نیایید؟ یا حرف رئیس دولت و استاندارانش را که مدام اعلام می‌کنند قرنطینه‌ای در کار نیست و همه ادارات دایر است؟

در سیستم مدیریت جزیره‌ای شما هر کسی ساز خودش را می‌زند و این سازهای ناهمگون است که مردم را گیج و شما را عصبانی کرده است. بنابراین به جای تشر زدن به مردم انرژی‌تان را صرف مدیریت واحد و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف کنید، مطمئن باشید در آن صورت از عملکرد مردم نیز رضایت خواهید داشت.

می‌گویید مردم ما را به زحمت می‌اندازند. انصاف بدهید چه کسی دیگری را به زحمت انداخته است؟ مردم با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای بیمارستان‌ها؟ یا شما که بعد از دیدار با سفیر چین از تصمیم خود مبنی بر لغو پروازهای چین عقب‌نشینی کردید و ته کاسه ماسک‌هایی که به چین هدیه می‌دادید ویروس کرونا برای کشور سوغات آوردید؟

توجه داشته باشید تا به حال هم اگر توانسته‌ایم مقاومت کنیم تنها و تنها مدیون فرزندان این مردم یعنی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها هستیم که در خط اول مبارزه، با دستان خالی و تنها با پشتیبانی مردم، خط را حفظ کرده‌اند وگرنه اگر مردم می‌خواستند منتظر تصمیمات هفتگی ‌شما بمانند تا به حال صدباره کار از کار گذشته بود.

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

صدای_معلمان من معلم هستم درسته خرید خدمات هستم دارم تو کلاس زحمت میکشم.

صدای_معلمان

 من معلم هستم درسته خرید خدمات هستم دارم تو کلاس زحمت میکشم. دانشگاه رفتم. تجربه دارم.صدای منم به اقایان مسئول برسونید شش ماه حقوق نگرفتیم. شب عیدی با این گرفتاری ها و حجم مشکلات درآمدی ندارم. برم گدایی کنم؟ به کی دست دراز کنم؟ تورو خدا مؤسسین میگن پول رو دولت نداد که بهتون بدیم اداره هم میگه به ادار کل گفتیم. خدارو خوش نمیاد. میدونم پیامم مهم نیست براشون ولی به خدا ما هم معلم هستیم .الان سفره من معلم شب عید خالیه

 یعنی به نون شب با شش سال سابقه محتاجم .از مغازه از نانوایی خدا شاهده قرض گرفتم.حق من معلم این نیست.حداقل حقوقم رو بدید.

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi