صدای_معلمان باسلام و وقت بخیر لطفا به وزیر آمورش و پرورش بگید ایشون که راهکار میزاره...

صدای_معلمان

باسلام و وقت بخیر

لطفا به وزیر آمورش و پرورش بگید ایشون که راهکار میزاره که ازطریق فضای مجازی تدریس کنید گذشته از وقت و هزینه ی اینترنت ما معلمین غیردولتی فردا ۲۸ اسفندماهه هنوز یک ریال حقوق دریافت نکردیم دیگه حقوق هفتصد هزار تومان چیه که پرداخت نمیکنن وانتظار دارن آموزش مجازی را ادامه دهیم واقعا در حق ما ظلم شده ازکجا بیاریم برای خرید اینترنت هزینه کنیم؟

سلام

 یکی دیگر از مشکلات به آموزش و پرورش اضافه شد آن هم اینه که تمامی مدارس کانال تشکیل داده اند و آموزش میدهند دستشان درد نکند و تلویزیون هم زحمت زیادی می کشد در حالی که کلا سه هفته کلاس نبوده مسوولان اعلام کردند که چهار تا شش هفته به سال تحصیلی اضافه میشه حال از یک طرف دانش آموزان در کانالها وشبکه های تلویزیونی مشغول آموزشند و گاها استرس امتحان کانالها را هم دارند از آن طرف دوباره کلاس بروند! این چه معنی داره و زحمات کانالها و تلویزیون چی میشه؟ لطفا شما دلیل این کارها رو بپرسید.

وزیر محترم آموزش و پرورش

جناب آقای دکتر حاجی‌میرزایی

من یک معلم در شهرستان نیشابور هستم که روزانه حدود ۴ ساعت از طریق فضای مجازی با بیش از یکصد دانش‌آموز در روستاهای دورافتاده‌ در ارتباط هستم و هر روزه در حال رد و بدل کردن حجم زیادی از فایل‌های صوتی، تصویری و متنی می‌باشیم.

تردیدی نیست که با پایان یافتن یا کاهش حمایت‌های تکنولوژیک دولت، ارتباط میان دانش‌آموزان و معلمان نیز بسیار کم خواهد شد و این خلاء، سبب ایجاد آسیب‌های آموزشی می‌شود.

با توجه به اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و معلم، درگیر فرآیند یاددهی و یادگیری از طریق فضای مجازی هستند، خواهشمند است نسبت به تمدید بسته‌های حمایتی اینترنت ADSL و نیز اعطای اینترنت همراه رایگان تا زمان بازگشت به شرایط عادی و تشکیل کلاس‌های درس، اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

سلام ممنون از ڪانال خوبتون

 خواهشا اعلام بفرمایید آقای نوبخت دیروز چه صادقانه گفت حقوق تا آخر شب واریز خواهد شد. آخرشب امروز هم اومد، فرهنگیان هنوز حقوق نگرفتن اما اگر هزار تومان اضافه بشه وزیر و معاون وزیر وبیست وسی وغیره وذالڪ هزار بار تڪرار می ڪنند

باتشڪر از مدیر ڪانال

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.