دولت خلف وعده کرد

دولت خلف وعده کرد

حقوق فروردین کارکنان دولت فعلا با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت می شود

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه:

به علت اختلاف نظر مجلس و دولت در افزایش حقوق ۲۰ درصدی و یا ۴۰۰ هزارتومانی کارکنان، این مصوبه با کُندی در حال انجام است.

در حال حاضر تصمیم دولت بر آن شد که کارکنان دولت حقوق فروردین و در نهایت اردیبهشت خود را با افزایش ۲۰ درصدی و میانگین متوسط دریافت کنند.

moalleman_iran

برخی از معلمان کشور مدعی هستند کسر مقرری ماه اول فرهنگیان.....

برخی از معلمان کشور مدعی هستند کسر مقرری ماه اول فرهنگیان طبق بخشنامه شماره ۷۱۰/۱۹مورخه ۱۳۹۲/۰۴/۲۹وزارت آموزش و پرورش وجاهت قانونی ندارد! این معلمان بیان می کنند: بخشنامه شماره۲۲۲/۹۲/۱۲۵۷ مورخه۱۳۹۲/۰۱/۲۸ امرنظام پرداخت و مدیریت مشاغل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور که به پیوست بخشنامه مورد اشاره وزارت متبوع ارسال شده به صراحت اشاره میکند که کسر مقرری ماه اول به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد،و از وزارت آموزش و پرورش تقاضا دارند در مورد بخشنامه مورد اشاره خود (۷۱۰/۱۹_۱۳۹۲/۰۴/۲۹)توضیح شفاف و منطقی بدهد.

پاسخ علی الهیار ترکمن  معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش :بخشنامه ای که در زمان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور صادر شده,منطبق با قانون نبوده است.در حال حاضر آن بخشنامه لغو شده و طی بخشنامه جدید همه دستگاهها از جمله وزارت آموزش و پرورش موظف به واریز مقرری ماه اول به حساب صندوق های بازنشستگی هستند.

حقوق معلمان در سال ۹۸ چقدر خواهد شد؟

حقوق معلمان در سال ۹۸ چقدر خواهد شد؟

حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در خصوص روایت‌های مختلف از مصوبه افزایش حقوق‌ها در سال 98 گفت: آنچه که مجلس مصوب کرد و به قانون تبدیل و به دولت ابلاغ شده؛ عبارت است از افزایش 400 هزار تومانی به علاوه 10 درصد برای سال آینده.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: با این تصمیم، معلمی که 3 میلیون حقوق می‌گیرد، 700 هزار تومان به او اضافه خواهد شد؛ یعنی حدود 25 درصد و معلمی که 3 و نیم میلیون تومان حقوق می‌گیرد، به او 20 درصد اضافه می‌شود.

 رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس ادامه داد: اکثریت معلمان کمتر از 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند و پس از این قانون، افزایش بیش از 20 درصدی خواهند داشت.

 این نماینده مجلس در خصوص بازنشسته‌ها گفت: بیش از 90 درصد بازنشستگان و تمامی معلمان در عموم شهرهایی که فاکتور و ویژگی خاصی برای حقوق کارمندان آنها وجود ندارد، کمتر از 3 میلیون تومان حقوق می‌گیرند و موارد نادری بیش از این است.

وی در مورد فرهنگیان بازنشسته ادامه داد: حدود دو میلیون نفر بازنشسته در کشور داریم که 1 میلیون نفر آن فرهنگی هستند؛ اکثر قریب به اتفاق این گروه کمتر از 2 میلیون و 200 هزار تومان دریافتی دارند اما برای بهبود حقوق آنها اعتبار 4 هزار و پانصد میلیارد تومانی با هدف همسان‌سازی حقوق پیش‌بینی شده است که علاوه بر آن افزایش حقوق از این مورد هم بهره‌مند خواهند شد.

حاجی بابایی همچنین در خصوص مالیات این قشر بیان کرد: تا میزان 2 میلیون و 700 هزار تومان مالیات کسر نمی‌شود ولی از این رقم تا 4 میلیون و 250 هزار تومان، 10 درصد مالیات کسر می‌شود که مثلا برای فردی که 4 میلیون حقوق می‌گیرد، حدود 130 هزار تومان به عنوان مالیات کسر می‌شود.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: مجلس دو گام برای فرهنگیان برداشت؛ نخست افزایش 400 هزار تومانی حقوق به همراه 10 درصد و دوم 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق.

‌‌moalleman_iran

معلم بهبهانی پیکر خود را برای آموزش دانشجویان به دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز اهدا کرد

http://uupload.ir/files/je57_%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85_%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

معلم بهبهانی پیکر خود را برای آموزش دانشجویان به دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز اهدا کرد

مرحوم منصور تنوره از فرهنگیان شهرستان بهبهان پیش از مرگ به بازماندگان وصیت کرد که پیکرش را پیشرفت آموزش پزشکی و خدمت به جامعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا کنند

پیکر این فرهنگی فرهیخته صبح روز جمعه با رضایت خانواده و طبق وصیت مرحوم  تحویل دانشکده علوم پزشکی اهواز شد.

Razavieduu

دو جانباخته حادثه سیل دروازه قرآن شیراز از خانواده آموزش و پرورش استان البرز هستند.

http://uupload.ir/files/3sf4_%D8%AF%D9%88_%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87.jpg

دو جانباخته حادثه سیل دروازه قرآن شیراز از خانواده آموزش و پرورش استان البرز هستند.

دکتر محمود حقیقت که به همراه فرزندش یاسین حقیقت در این حادثه ناگوار جان باخته ، از فرهنگیان شاغل در ناحیه یک آموزش و پرورش کرج بود. /صدا و سیما

فرهنگیان خراسان رضوی

https://t.me/joinchat/AAAAADufcdzMj_JPh37kLQ