#صدای_معلمان آقای وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران مدارس فرمودند :

#صدای_معلمان

آقای وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران مدارس فرمودند :

برای معلمان هم مانند دانش آموزان کارنامه صادرکنید

تا معلم بداند تحت یک نظارت است. پس:

رییس قوه مجریه لطف کن کارنامه ای هم برای وزیرت صادر کن تا بداند تحت یک نظارت است تا همه بدانیم چقدر کارایی دارد....

باسلام ، هشدارهای ستاد کرونا با توجه به شیوع کرونای انگلیسی روز بروز بیشتر میشود و خطرات ابتلا و سرایت پذیری و فوت ان تاکید میشود، خطر ان از این حیث بیشتر از قبل است که به عید نزدیک میشویم و تجمعات و بازارها برپاست و میزان رعایتها کم کاهش پیدا کرده است ، از طرفی کرونای انگلیسی کودکان و نوجوانان را هم درگیر میکند، در این شرایط کلاسهای مدارس هم برگزار میشود ، به عنوان یک معلم که از نزدیک شاهد هستم میبینیم که دانش آموزان در مدارس کمترین رعایت ها را دارند( بخصوص ابتدایی) ستاد کرونا تا شرایط بدتر نشده باید به اعمال محدودیتها و تعطیلی مدارس اقدام کند تا عید مردم به عزا تبدیل نشود.

سلام.

شاد چند روز هست که هیچ ویسی رو نمیشه فرستاد. هر روز به بطالت رد میشه و هیچ کاری نمیشه کرد! نه میشه درس پرسید نه تدریسی را آپلود کرد....

باسلام چراشاد رودرست نمی کنند سه روزه گرفتاریم نه تعطیل می کنند نه شاد رودرست می کنند فقط مدیران می گن مدیریت کنید اخه چطوری بقیه نرم افزارها روهم که می گن ممنوع ما چه کنیم. مثل این می مونه که به آشپز بگن آشپزی کن ولی هیچ وسیله ایی دراختیارش نزارن به اندازه کافی اذیت می شیم  که جمعیت کلاس ها زیاده این نت هم ازاین طرف به مشکلات اضافه شده

‏سلام با توجه به ویروس جهش یافته انگلیسی که بیشتر جوانتر ها وافراد زیر ۱۰ سال رو هم درگیر می کندو شدت بیماری و مرگ ومیر بیشتری دارد، ادامه تدریس حضوری در پایه اول و دوم ابتدایی چه توجیهی دارد؟!

‏سلام. مدیرکل اموزش پرورش خراسان رضوی لطفا رسیدگی بفرمایید. مدرسه ....در ناحیه ۳ مشهد والدین را مجبور به پرداخت هزینه برای تدریس مجازی میکند ،هرکس هم پرداخت نکرده از اموزش مجازی محروم میشود .مستندات هم موجود میباشد .فرزند من متاسفانه از تحصیل محروم مانده است حتی با پرداخت هزینه ،چون هزینه بیشتر مطالبه نموده است. خدا عاقبت مارو بخیر بفرماید.

وزیر گفته، مدیران از طریق شاد با معلمین ارتباط بگیرند!!!

آقای وزیر، زمان ارتباط با مدیران رو از 35 دقیقه کلاس کم کنیم؟(ما چنین کاری نمی‌کنیم اما بدانید رفتار شما در بحث پرداخت حق التدریس اینگونه بود)

‏سلام  این چه رسمی است که اگر مدیر مدرسه ای خوب کار کند و همه همکاران از او راضی باشند به جای تقدیر و تشویق با بدترین نوع برخورد کنار گذاشته میشود و  فردی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارد جایگزین می گردد ...

جناب آقای اللهیار ترکمن شما با تضییع حقوق مادی و معنوی هزاران معلم ایثارگر که در شرایط سخت و طاقت فرسای کرونائی از مال و جان و خانواده خود گذشتند تادر ضمن انجام تکلیف در سنگر علم و دانش دوشادوش سایر اقشار جامعه معجزه دیگران شوند و به تاب‌آوری جامعه کمک کنند( متاسفانه با این توهین) تمامی ارزش های معنوی را ذبح نمودید.

شما بر اساس چه معیار و سنگ محکی به ارزیابی لحظاتی ایثارگری معلمان پرداختید و فراتر از قانون حتی به مبالغ ناچیز حق التدریس توجه نکرده و خودتان واژه حق الزحمه بر اساس کارکرد را دلیل اجحاف حقوق این قشر دانستید؟؟ لطف کنید کلمات قصار خود را تفسیر و تعبیر نمایید و صریح و واضح دلیل این تفسیر به رای های تان را بیان نمایید درضمن بفرمایید در دورانی که همگان سر تعظیم در مقابل ایثارگری و زحمات معلمان همچون گذشته فرود آوردند کارکرد  شخص شما چگونه بوده است؟؟

باسلام وعرض ادب واحترام

خواستم ازاین طریق تشکرویژه ای ازکارشناس مسول محترم حسابداری ناحیه ۷ وهمکاران زحمتکش دایره حسابداری داشته باشم که دراین شرایط سخت باسعه ی صدرجوابگوی همکاران شاغل وبازنشسته به صورت تلفنی وحضوری هستند.امیدوارم درسایه الطاف الهی سلامت وپیروزباشند.

سلام، شبتون بخیر

من بازنشسته مهر ۹۹ هستم

عیدی من هفتصد و خورده ای واریز شده

لطفا علت را پیگیری کنید.

سلام ۶ماه از سال داره میگذره چرا اضافه کارها پرداخت نمیشه

Razavieduu

صدای_معلمان امسال در تصمیمی -طبق معمول- خلق الساعه و یکشبه، آزمون ایفای نقش را از پایه ی هشتم به نهم سپردند

صدای_معلمان

امسال در تصمیمی -طبق معمول- خلق الساعه و یکشبه، آزمون ایفای نقش را از پایه ی هشتم به نهم سپردند که همه ی تلاش دبیران انگلیسی برای رقابتها را از ابتدای سال نقش بر آب کرد! همچنین با کدام آزمایشگاه نداشته ی مدارس (حتی مدارس نوساز!) توقع المپیاد علمی دارند؟

زیر نظر اداره کل مدرسه ی متوسطه می سازند فقط ۳ کلاس و یک دفتر و آبدارخانه دارد! نه کارگاه، نه آزمایشگاه و غالبا حتی نه نمازخانه!

سلام برخی از همکاران برای ثبت نمرات در سیدا اعلام می کنند تشریف بردند کافی نت و کلی هزینه در مدرسه ما معاون اجرایی خودشون با حضور همکار نمرات رو ثبت می کنند چرا همکاران از امکانات خود مدرسه استفاده نمی کنند؟

سلام بر شما همکاران عزیز

چه خوبه که از کارهای مثبت همکاران نیز در این کانال قدردانی بشه

از طرف ۳ نفر از همکاران بازنشسته دوست داشتیم قدردانی بشه از اقای محمودیان مسئول باز نشستگی وکارگزینی اداره ی ناحیه ی ۱ مشهد که این قدر با سعه ی صدر جوابگوی سوالات وپی گیر کار های ما بازنشستگان هستند با تشکر

سلام خسته نباشید. من پسرم مدرسه غیرانتفاعی  در  ناحیه ۲ مشهد درس میخونه. مدرسه شون از ۱۵ بهمن اجبارشون کردن که بیاین وگرنه نمره انضباط شون روکم میکنن.ومدرسه شون هم شلوغ است واصلا پروتکل هارو رعایت نمیکنن.آیاکسی نیست از سمت آموزش و پرورش که نظارت داشته باشد؟تازه برای امتحانات ماهانه گفتن باید بیان

 ‏با سلام به مسئولین امر بفرمایید شبکه های مجازی آموزش را تعطیل کنید تا اینقدر معلمین وخانواده ها عذاب نکشند

خودشون فیلتر میکنن بعد میگن اگه می تونید بازکنید تدریس کنید به خدا دیگه عاجز شدیم اعصابی برامون نمونده به مردم رحم کنید الان دوروزه حتی نمیشه یک عکس تو شاد فرستاد

ضجه های یک معلم

‏با سلام چرا ما نیروهای قرار دادی را که بیش از ۱۰ سال سابقه داریم هنوز به رسمیت نمیشناسین و ما را عضو صندوق دخیره فرهنگیان نمیکنین؟و یا اون صندوق تعاون که دست بازنشسته ها است و ما را عضو نمیکنند در جوابم گفتند شما قرار دادی هستین نمیشه چرا؟

سلام

از این طریق خواستم بعنوان ولی دانش آموز از آموزگار صبور و مهربان کلاس پنجم یک دبستان ثامنی ناحیه ۷ مشهد سرکار خانم ظفر توتونیان ، که دراین دوران پراسترس با زحمات فراوان بدون استرس واردن کردن به خانواده ودانش آموز تدریس مجازی را به نحو احسن انجام می دهند و...

تشکر و سپاسگزاری کنم

‏سلام و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی

 ‏یه سوال دارم  چرا هنرآموز از شهرهای زرد باید به شهرهای آبی یا بالعکس تردد داشته باشه اون هم با وجود نبودن هنرجو در هنرستان؟وعلاوه برحضور در هنرستان باید مجازی هم تدریس کنه؟

‏سلام

 ‏نوشتن این همه اعتراض به نحوه محاسبه پرداخت حق التدریس چیزی را حل نمیکنه باید دنبال راه عملی بود .اگه کسی از بزرگان  همه چیز فهم می تونه به دانش آموزی در تایم ۳۵ دقیقه ای مطلبی یاد بده بفرماید .ما همون مبلغی را که ریختند را هم می ریزیم به حسابشون.

با سلام و احترام.

لطفا ، از مسئولین محترم ضمن خدمت اداره کُل؛ بپرسید که آزمون بعدی رتبه بندی معلمان، چه زمانی برگزار خواهد شد . سپاسگزارم

با عرض سلام خدمت  وزیرومسئولین محترم در اموزش وپرورش در جامعه فرهنگی یک بام  و دو هوا که نمیشه مگه ما نیروهای خدماتی تافته جدا بافته ای هستیم یا از کرات دیگر آمدیم زحمت به دوش ما هست اولین نفر ورود واخرین نفر خروج آیا انصاف هست که ما را محروم از حق لباس .حق سرایداری.تغییر سمت .اعمال مدرک بالاتر.واز همه مهمتر رتبه بندی بلاخره ماهم امتیازی داریم ما هم از خانواده بزرگ فرهنگیانیم

Razavieduu

صدای_معلم به نام خدای عادل ‏محضر مبارک مقام عالی وزارت جناب اقای میرزایی و معاون محترم رئیس جمهور اقای نوبخت

صدای_معلم

به نام خدای عادل

‏محضر مبارک مقام عالی وزارت جناب اقای میرزایی  و معاون محترم رئیس جمهور اقای نوبخت

‏باسلام و تحیات

‏اینجانب دبیربازنشسته  دبیرستانهای مشهد مقدس  افتخار دارم چهل و یک سال است در خدمت تعلیم و تربیت  فرزندان کشور اسلامیمان هستم

‏پس از بازنشستگی به دلیل نیاز مالی همه ساله مشغول به تدریس هستم 

‏دررابطه با نحوه پرداخت حق الزحمه نیروهای حق التدریس چند سوال از شما بزرگواران دارم که قبول زحمت بفرمایید و پاسخ را بیان کنید :

 ‏ ‏۱ - نیروهای حق التدریس در کنار نیروهای شاغل  همزمان در فضای مجازی تدریس داشتند

اگر به قول شما عزیزان  نیروهای حق التدریس اسفند و فروردین تدریس نداشتند و بقیه ماهها هم بر اساس عملکرد به آنان حق الزحمه  پرداخت شده است وضعیت نیروهای شاغل هم دقیقا مثل حق التدریس ها بوده است

‏سوال این است حقوق شاغلین هم همینگونه پرداخت شده یعنی اسفند و فروردین حقوقشان قطع شده و بقیه ماهها بر اساس عملکرد به انان حقوق داده اند؟

 ‏ ‏۲ - اگر قرار بود پرداخت ها اینگونه باشد نمی بایست ابتدای سال ابلاغ ها بر این اساس صادر می شد و نیروها مطلع می شدند ؟

 ‏ ‏۳ - در دبیرستانی که ما شاغل هستیم ساعات کلاسی ۷۰ دقیقه است ۳۵ دقیقه تدریس و ۳۵ دقیقه پاسخ به سوالات و بررسی تکالیف دانش آموزان که برای بازدهی بیشتر این دو مورد  با هم ادغام شده و عملا کلاس ۷۰ دقیقه ای برگزار می شود این موضوع طی بخشنامه ای به اولیاء محترم و دبیران گرامی رسما از طرف دبیرستان اعلام شده است پرداخت بر مبنای ۳۵ دقیقه مغایرتی با این عملکرد ندارد ؟

 ‏ ‏۴ - با اینگونه عملکرد فکر نمی کنید حیثیت دبیران در بین خانواده های دانش آموزان و نیز خانواده های خودشان و همچنین  دانش آموزان خدشه دار شده و آبروی شغلی ایشان در خطر است ؟

 ‏ ‏۵ - همه شما بزرگواران اذعان دارید که تدریس در فضای مجازی هم بسیار مشکل تر و وقت گیر تر است و هم  دبیران محترم از گوشی شخصی استفاده می کنند و برای هزینه های تعمیرات و نیز هزینه اینترنت رقم های بسیار بالائی را پرداخت می کنند آیا سزاوار نیست همه این فاکتور ها در نظر گرفته شود ؟

 ‏ ‏۶ - چون شرایط کرونا وضعیت استثنایی را بوجود آورده بهتر نیست قوانین هم استثنائی وضع شود و حقوق همکارانتان تضییع نگردد ؟ 

‏برادر کوچک شما - التماس دعا

Razavieduu

#صدای_معلمان باسلام و وقت بخیر خدمت شما، من نیروی خریدخدمتی هستم

#صدای_معلمان

باسلام و وقت بخیر خدمت شما، من نیروی خریدخدمتی هستم که همپای تمامی همکاران رسمی از ابتدای سال شروع به تدریس کتابها میکنم اما دریافتی من یک پنجم دبیر رسمی هست، با اینکه مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فردوسی دارم اما جایی در اموزش پرورش ندارم. چرا ما نیروهای خرید خدمتی تعیین تکلیف نمی شویم.به تازگی سایت ltms نیز برای ما بسته شده است و از ثبت نام در دوره ها هم جامانده ایم. ما رامجبور به امضا قردادی کشوری کردند که اساس آن قانون کار است اما همان را هم به ما نمی دهند ، در واقع قرداد کشوری را به صورت فرمالیته در سایت قرار دادند اما واقعی نیست.

با سلام

به استحضار میرسانم وزارت آموزش و پرورش در حق فرهنگیان ظلم بزرگی را در پرداخت حق التدریس شاغلین و باز نشسته ها روا داشته است .

اولا اسفند و فروردین سال تحصیلی قبل را به بهانه اینکه کلاسها تعطیل بوده و شاد هم راه اندازی نشده بوده است از پرداخت ممانعت نموده اند در صورتیکه اغلب همکاران به محض تعطیلی در پیامرسانها کانال و گروه کلاسی تشکیل داده و فعال بوده اند.

دوما خرداد را فقط یک هفته محاسبه کردند در صورتیکه تا ۲۷ خرداد امتحانات طول کشیده و امتحانات هم جزو برنامه هاو تقویم آموزشی است.

سوما مبلغ پرداختی هم خیلی خیلی کمتر از میزان واقعی می باشد.

از شما تقاضای رسیدگی داریم

سلام خسته نباشید ما کادر هنرستانها چه فرقی با بقیه داریم که باید حضوری باشیم بچه ها را هم بکشونیم مدرسه

‏من معاون اجرایی نیستم اما شاهدم که اگر بیشتر از معلمین کار نکنه کمتر کار نمیکنه هرروز یک پاش مدرسه یک پاش اداره تو خونه ام همش مشغول

 ‏تو این اوصاع همه کارشون چندبرابر شده چه معلم چه معاون چه اولیا

 ‏چرا بجای اینکه پشت هم باشید زیر پای همدیگه رو خالی میکنید.

‏سلام چرابه معلمین اینترنت نمیدهند؟ازکجابیاریم اینترنت بخریم.

‏مدیر کل ارشاد از افزایش ٩ برابری خرید کتاب در خراسان رضوی در سال جاری خبر داده اما اینجوری نیست و فروش افزایش نداشته  بلکه قیمت ها رشد کرده

حالا که دیگه کرونای انگلیسی هم اومده که بچه ها رو میکشه ،بازم اصرار  در خصوص باز بودن کلاسهای درس ،چه معنایی داره

‏سلام_چرا با وجود خطر های زیاد راه و کرونا و اینکه گفته شده کرونای انگلیسی هم که وارد شده ،ما صبح زود باید  پاشیم و ۱۰۰ کیلومتر طی کنیم  تا به مدرسه بریم،که شاید بعضی ها بیان،بعضی ها نیان

 ‏از همکاران شهرستان داورزن

‏باسلام

 ‏بااینکه ازمون رتبه بندی  فرهنگیان خیلی مشکل میباشد    ولی مشکلات سایت هم به آن اضافه شده است  چرا باید فرهنگیان بخاطر مشکلات سایت نتوانند در رتبه بندی قبول شده و به حق خود برسند

 ‏اگر سایت مشکل دارد ضمن خدمت روز دیگری را برای آزمون انتخاب کند تا همه به حقشان برسند

 ‏خواهشا رسیدگی کنید تا بخاطر مشکل سایت حق ما ازبین نرود

جماب وزیر محترم  قبض آب و برق و گاز مدرسه من چرا چاپ می شه و حتی اخطار پرداخت میخوره!!!!

 Razavieduu

#صدای_معلمان سلام وقتتون بخیر گفتند هنرستان ها باید کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار بشه

#صدای_معلمان

سلام وقتتون بخیر

گفتند هنرستان ها باید کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار بشه

هیچ دانش آموزی هم نمیاد

آیا باید مشاور ها هم برن مدرسه

مگر مشاورها ۳۶ ساعته هستند و حقوق مدیر معاون میگیرند که جزء کادر اجرایی حساب بشوند

ما ۲۴ ساعتیم

سلام

با توجه به اینکه سال پیش از بهمن ماه بود که شرایط آموزشی دانش آموزان به خاطر کرونا مختل شد و سال پیش اوضاع آموزشهای مجازی خوب نبود و امسال مشکلاتش تا حد زیادی برطرف شد.بهتر نیست شرط معدل برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان که برای سال هشتم لحاظ می شده تغییر کنه و یه خورده کمتر بشه

‏سلام ،شفاف سازی چیز خوبی است.کاش شرح وظایف را مشخص کنیم...همگان از این مساله سود خواهند برد..

 ‏معلمین،معاونین(اجرایی،اموزشی،پرورشی)مربی بهداشت ،مربی پرورشی،معلم جانشین،مسئول سایت، نیروهای خدماتی...

‏سلام خواستم تشکر کنم از سر کار خانم صدیقی معلم زحمت کش و توانمند  مدرسه ی سمای نیشابور و یه خدا قوت بگم به مسولین اموزش ابتدایی اداره نیشابور به علت انتخاب چنین معلمان  توانمندی خدا به همتون قدرت بده سپاس فراوان