#صدای_معلمان باسلام و وقت بخیر خدمت شما، من نیروی خریدخدمتی هستم

#صدای_معلمان

باسلام و وقت بخیر خدمت شما، من نیروی خریدخدمتی هستم که همپای تمامی همکاران رسمی از ابتدای سال شروع به تدریس کتابها میکنم اما دریافتی من یک پنجم دبیر رسمی هست، با اینکه مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فردوسی دارم اما جایی در اموزش پرورش ندارم. چرا ما نیروهای خرید خدمتی تعیین تکلیف نمی شویم.به تازگی سایت ltms نیز برای ما بسته شده است و از ثبت نام در دوره ها هم جامانده ایم. ما رامجبور به امضا قردادی کشوری کردند که اساس آن قانون کار است اما همان را هم به ما نمی دهند ، در واقع قرداد کشوری را به صورت فرمالیته در سایت قرار دادند اما واقعی نیست.

با سلام

به استحضار میرسانم وزارت آموزش و پرورش در حق فرهنگیان ظلم بزرگی را در پرداخت حق التدریس شاغلین و باز نشسته ها روا داشته است .

اولا اسفند و فروردین سال تحصیلی قبل را به بهانه اینکه کلاسها تعطیل بوده و شاد هم راه اندازی نشده بوده است از پرداخت ممانعت نموده اند در صورتیکه اغلب همکاران به محض تعطیلی در پیامرسانها کانال و گروه کلاسی تشکیل داده و فعال بوده اند.

دوما خرداد را فقط یک هفته محاسبه کردند در صورتیکه تا ۲۷ خرداد امتحانات طول کشیده و امتحانات هم جزو برنامه هاو تقویم آموزشی است.

سوما مبلغ پرداختی هم خیلی خیلی کمتر از میزان واقعی می باشد.

از شما تقاضای رسیدگی داریم

سلام خسته نباشید ما کادر هنرستانها چه فرقی با بقیه داریم که باید حضوری باشیم بچه ها را هم بکشونیم مدرسه

‏من معاون اجرایی نیستم اما شاهدم که اگر بیشتر از معلمین کار نکنه کمتر کار نمیکنه هرروز یک پاش مدرسه یک پاش اداره تو خونه ام همش مشغول

 ‏تو این اوصاع همه کارشون چندبرابر شده چه معلم چه معاون چه اولیا

 ‏چرا بجای اینکه پشت هم باشید زیر پای همدیگه رو خالی میکنید.

‏سلام چرابه معلمین اینترنت نمیدهند؟ازکجابیاریم اینترنت بخریم.

‏مدیر کل ارشاد از افزایش ٩ برابری خرید کتاب در خراسان رضوی در سال جاری خبر داده اما اینجوری نیست و فروش افزایش نداشته  بلکه قیمت ها رشد کرده

حالا که دیگه کرونای انگلیسی هم اومده که بچه ها رو میکشه ،بازم اصرار  در خصوص باز بودن کلاسهای درس ،چه معنایی داره

‏سلام_چرا با وجود خطر های زیاد راه و کرونا و اینکه گفته شده کرونای انگلیسی هم که وارد شده ،ما صبح زود باید  پاشیم و ۱۰۰ کیلومتر طی کنیم  تا به مدرسه بریم،که شاید بعضی ها بیان،بعضی ها نیان

 ‏از همکاران شهرستان داورزن

‏باسلام

 ‏بااینکه ازمون رتبه بندی  فرهنگیان خیلی مشکل میباشد    ولی مشکلات سایت هم به آن اضافه شده است  چرا باید فرهنگیان بخاطر مشکلات سایت نتوانند در رتبه بندی قبول شده و به حق خود برسند

 ‏اگر سایت مشکل دارد ضمن خدمت روز دیگری را برای آزمون انتخاب کند تا همه به حقشان برسند

 ‏خواهشا رسیدگی کنید تا بخاطر مشکل سایت حق ما ازبین نرود

جماب وزیر محترم  قبض آب و برق و گاز مدرسه من چرا چاپ می شه و حتی اخطار پرداخت میخوره!!!!

 Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.