صدای_معلم به نام خدای عادل ‏محضر مبارک مقام عالی وزارت جناب اقای میرزایی و معاون محترم رئیس جمهور اقای نوبخت

صدای_معلم

به نام خدای عادل

‏محضر مبارک مقام عالی وزارت جناب اقای میرزایی  و معاون محترم رئیس جمهور اقای نوبخت

‏باسلام و تحیات

‏اینجانب دبیربازنشسته  دبیرستانهای مشهد مقدس  افتخار دارم چهل و یک سال است در خدمت تعلیم و تربیت  فرزندان کشور اسلامیمان هستم

‏پس از بازنشستگی به دلیل نیاز مالی همه ساله مشغول به تدریس هستم 

‏دررابطه با نحوه پرداخت حق الزحمه نیروهای حق التدریس چند سوال از شما بزرگواران دارم که قبول زحمت بفرمایید و پاسخ را بیان کنید :

 ‏ ‏۱ - نیروهای حق التدریس در کنار نیروهای شاغل  همزمان در فضای مجازی تدریس داشتند

اگر به قول شما عزیزان  نیروهای حق التدریس اسفند و فروردین تدریس نداشتند و بقیه ماهها هم بر اساس عملکرد به آنان حق الزحمه  پرداخت شده است وضعیت نیروهای شاغل هم دقیقا مثل حق التدریس ها بوده است

‏سوال این است حقوق شاغلین هم همینگونه پرداخت شده یعنی اسفند و فروردین حقوقشان قطع شده و بقیه ماهها بر اساس عملکرد به انان حقوق داده اند؟

 ‏ ‏۲ - اگر قرار بود پرداخت ها اینگونه باشد نمی بایست ابتدای سال ابلاغ ها بر این اساس صادر می شد و نیروها مطلع می شدند ؟

 ‏ ‏۳ - در دبیرستانی که ما شاغل هستیم ساعات کلاسی ۷۰ دقیقه است ۳۵ دقیقه تدریس و ۳۵ دقیقه پاسخ به سوالات و بررسی تکالیف دانش آموزان که برای بازدهی بیشتر این دو مورد  با هم ادغام شده و عملا کلاس ۷۰ دقیقه ای برگزار می شود این موضوع طی بخشنامه ای به اولیاء محترم و دبیران گرامی رسما از طرف دبیرستان اعلام شده است پرداخت بر مبنای ۳۵ دقیقه مغایرتی با این عملکرد ندارد ؟

 ‏ ‏۴ - با اینگونه عملکرد فکر نمی کنید حیثیت دبیران در بین خانواده های دانش آموزان و نیز خانواده های خودشان و همچنین  دانش آموزان خدشه دار شده و آبروی شغلی ایشان در خطر است ؟

 ‏ ‏۵ - همه شما بزرگواران اذعان دارید که تدریس در فضای مجازی هم بسیار مشکل تر و وقت گیر تر است و هم  دبیران محترم از گوشی شخصی استفاده می کنند و برای هزینه های تعمیرات و نیز هزینه اینترنت رقم های بسیار بالائی را پرداخت می کنند آیا سزاوار نیست همه این فاکتور ها در نظر گرفته شود ؟

 ‏ ‏۶ - چون شرایط کرونا وضعیت استثنایی را بوجود آورده بهتر نیست قوانین هم استثنائی وضع شود و حقوق همکارانتان تضییع نگردد ؟ 

‏برادر کوچک شما - التماس دعا

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.