صدای_معلمان

صدای_معلمان

باسلام خدمت شما. من از ناحیه یک اهواز خدمتتون پیام میدم. بنده در سازماندهی نیروهای پرورشی شرکت کردم و ابلاغ گرفتم. جالب اینجاست وقتی به مدرسه مراجعه کردم بازم برای اینکه اجباری نباشه به مدیر مدرسه اعلام کردم که من مناسب افکار و مدرسه شما هستم یا نه؟ که ایشون گفتن مشکلی نیست و مدرسه باشید. اما امروز بهم میگه به شما نیاز ندارم و جالبه اداره ما هم پشت مدیرش دراومده و میگه مدرسه عوض کن! آیا از نظر قانونی من مجبورم جابه جا بشم؟ منی که با ابلاغ و شرکت در سازماندهی و با نظر مدیر مدرسه انتخاب کردم؟ آیا وجدان کاری بین فرهنگیان اینقدر نابود شده که میخواد همکارش رو اذیت کنه؟! اونم حالا که بیشتر مدارس مناسب، پر شدند؟

با سلام خدمت شما بزرگواران، لطفاً پیگیری کنید چرا نیروهای نهضتی که در تاریخ ۹۱/۱۱/۱ پیمانی شدند و الان حدود ۷ سال می گذرد، تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی و رسمی نمی شوند؟ با محاسبه ی سابقه ی نهضت، الان تمامی ما بیشتر از ۱۳ سال سابقه داریم ولی تبدیل وضعیت نمی شویم. به اداره محل کارمان هم مراجعه و پیگیری می کنیم می گویند فعلاً معلوم نیست.

با سلام و تشکر از کانال خوبتون. من میخوام بگم چرا مدارس خاص اینقدر باندی عمل میکنن؟ چرا همیشه از کادر خودشون استفاده میکنن و اجازه ورود دیگران رو به کادر اجرایی و آموزشی در این مدارس نمیدن؟ مگر مدارس خاص ارث پدریه این همکارانه که باید تا ابد اونجا بمونن؟ این باندبازی کل ایران رو در بر گرفته حتی مدارس. لطفاً این مطلب رو در منتشر کنید. سپاس

با سلام. من معلمی با ۱۳ سال سابقه در منطقه ی جرقویه ی سفلی اصفهان  هستم. سال قبل حق التدریس گرفتم که متاسفانه با بدقولی و عدم پرداخت، تمام برنامه هایم خراب شد. از جمله این که چندین چکم برگشت خورد. امسال هم به دلیل مشکلات مالی زیاد، در مردادماه در طرح معلم تمام وقت ثبت نام کردم به این امید که سر برج حقوقش را داشته باشم. اداره ی محل خدمت هم قول دادن به من کلاس بدهند‌. تا قبل مهرماه هم کلاسم ردیف شده بود. به این امید ۵ مهر زنگ زدم به مدیر مربوطه که فردا چه دروسی و چه پایه ای باید تدریس کنم، که ایشان گفتن نمیتوانم کلاس به شما بدهم! وقتی به اداره هم مراجعه کردم خیلی راحت گفتن کلاس نیست و متاسفیم! آیا این انصاف است که اینجوری یک معلم را سر کار بگذارند؟ در ضمن  پرسنل اداره ی منطقه در کمال بی احترامی با بنده برخورد کردند. با تشکر

با سلام و خسته نباشید، اینجانب فوق لیسانس رشته ریاضی به مدت ده سال در مدارس غیرانتفاعی شهر خودم به عنوان نیروی آزاد مشغول به فعالیت میباشم. با وجود اینکه آموزش و پرورش با کمبود شدید معلم مواجه هست و امسال نیروهای نهضتی که حتی کمتر از یک سال سابقه داشته اند در شهر ما بکار گرفته شده اند ولی متاسفانه من و امثال من با مدرک تحصیلی بالا و سابقه طولانی از دید مسئولین پنهان مانده ایم و هنوز هیچ تصمیمی جهت استفاده از نیروهای آزاد در این اداره گرفته نشده است. لذا از شما تقاضا داریم که صدای ما رو هم به گوش مسئولین برسانید که مگر مدارس غیرانتفاعی به عنوان زیرمجموعه ای از آموزش و پرورش نیستند؟ مگر ما چه گناهی کردیم که ادامه تحصیل داده و با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس در نهضت سابقه نداشتیم در حالی که ده سال یا بیشتر در غیرانتفاعی سابقه داریم.

 FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.