#صدای_معلمان عرض سلام و احترام به آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال نواقص و اشکالاتی وارد هست که....

#صدای_معلمان

عرض سلام و احترام به آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال نواقص و اشکالاتی وارد هست که امیدواریم مراجع زیربط نسبت به روند مراحل آزمون تجدید نظر و رسیدگی فرمایند :

۱.نحوه ی تخصیص سهمیه به متاهلین که این امتیاز باعث اختلاف قابل توجهی در نمره ی قبولی نهایی دو داوطلب مجرد و متاهل شد .

۲.عدم اختصاص سهمیه ی بومی به مراکز استان ها باعث شده تا افراد بسیاری از استان های دیگر کد رشته های مرکز استان قم را انتخاب کرده و در نتیجه قبولی برای متولدین و ساکنین قم سخت و محدود شود علاوه بر این به دنبال استخدام افراد غیربومی ؛ با توجه به انتقال افراد به شهر خود مجدد استان قم با کمبود معلم مواجه شود .

۳.عدم اختصاص سهمیه برای افرادی که سوابق آموزشی و تدریس داشته اند .

۴.پذیرش تعداد محدود افراد از طریق ماده ۲۸ با توجه به کمبود شدید نیرویی که وزارت آموزش و پرورش اعلام می دارد .

بسیار متشکرم از انعکاس خوب و به موقع اخبار شما ، ان شاءالله گشایشی حاصل بشه ،چون واقعا در زمان جنگ شهید رجایی ها ، همت ها و... بفکر پول نبودند اما جایگاه بسیار رفیعی در بین مردم داشتند ،این جایگاه از بین رفته با بارگذاری مدارک، اسمش میشه سند تحول ؟واقعا رتبه بندی می تونه ابزار مناسبی برای سنجش معلمان و فرهنگیان فرهیخته باشه!

در پایه ابتدایی به معلم آموزش داده میشه خوب کار کردن و یادگیری به دانش آموزان باید ملاک باشه نه نمره و مدرک و...ارزش ها باید تفهیم بشه ،اینهمه مدرک گرایی چی بر سر ملتمون آورد ، آیا خیلی فرهیخته تر و با انگیزه تر شدند !

ببخشید از این به بعد همکارانمون  برای یک رتبه یا یک امتیاز یا تقدیرنامه با کلی کلک و حقه بازی و ... (متاسفانه )دنبال جایگاه پولی بیشتری هستند نه ارزش و جایگاه و رتبه شغلی از حیث نگاه عمیق و اسلامی و اصولی به ارزش کار معلمی

خیلی متشکرم التماس دعا

_فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.