صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام. هنرآموزان ماده ۲۸ در تاریخ نوزدهم مرداد ۹۸ نسبت به غیرقانونی بودن آزمون اصلح با تمامی استنادات به دیوان عدالت اداری شکایت کردند. لازم به ذکر است که هیچ گونه مصوبه ی قانونی برای برگزاری این آزمون وجود ندارد. دکتر خنیفر نیز در آخرین اظهار نظر گفته این آزمون در استخدام شما تاثیری ندارد ولی اگر قبول نشدید باید دوباره امتحان بدید. حال سوال اینجاست چرا برای شانزده هزار نفر میخواهید آزمونی بگیرید که به گفته خودتون هیچ تاثیری در استخدام ندارد؟!

سلام. من نیروی خدماتی رسمی آموزش پرورش هستم. مدت ۴ سال است مدرک لیسانس تربیت بدنی گرفتم ولی متأسفانه با وجود مدرک لیسانس و دهها کارت مربیگری ورزشی هنوز تغییر رسته نشدم. مگر غیر از این است که کمبود شدید معلم بخصوص معلم ورزش در مدارس کولاک میکند؟ پس چرا مارو تبدیل نمیکنن؟ آیا ما از اون سرباز معلمی که سالها از محیط مدرسه دور بوده کمتریم؟ یا خون اونها از ما رنگین تره؟ تا کی این ظلم و تبعیض رو باید تحمل کنیم؟ اگه تغییر رسته خدماتی به آموزشی ممنوع است چرا سالهای قبل بخصوص سال ۹۲ اجرا شد؟ چرا رتبه بندی فرهنگیان شامل نیروهای خدماتی نمیشود؟ حال با این همه تبعیض و بی عدالتی و با حقوق زیر دو میلیون تومان، مدیران مدرسه انتظار دارن نیروهای خدماتی با دل و جان کار بکنند. دیگه هیچ انگیزه ای برای نیروهای خدماتی نمونده. تو را بخدا به داد این قشر مظلوم فرهنگیان برسید....

سلام. من از کارکنان وظیفه آموزش و پرورش یکی از مناطق مشهد هستم. آموزش و پرورش متاسفانه اومده بعد از افزایش جزئی حقوق سربازان، بخشنامه زده از حقوق سرباز معلم های بومی حق خوراک رو حذف کنید که شامل ۴۳۸ هزار تومن میشه یعنی تقریباً میشه کف پایه ی حقوق ما. حالا منطقه ی رضویه که یکی از مناطق اطراف مشهده و بعضی روستاهاش که ما میریم تا ۱۰۰ کیلومتر از مشهد فاصله داره. این منطقه تا الان غیربومی حساب میشده و باید غیر بومی هم باشه ولی الان چون میخوان حق خوراک رو کم کنن، میگن سربازهای این منطقه بومی حساب میشن. ما باید چیکار کنیم؟ من متاهلم و واقعاً با این حقوق زندگی میکردم.

 

با سلام. ما جمعی از معلمین شاغل در بخش بیلوار ناحیه ۳ و بخش فیروزآباد ناحیه ۲ کرمانشاه که اکثراً سالهای آخر خدمت ما می باشد بعد از اعلام منطقه جنگی کرمانشاه ما را به حساب نیاورده اند و هر هفته به ما قول هفته بعد را می دهند. ولی پس از گذشت پنج ماه هنوز در اول راه قرار داریم. ضمناً به استحضار  می رساند که این دو منطقه فاقد نمایندگی می باشند. مسئولین محترم لطف کنند حق ما را بدهند و جمع کثیری از همکاران را از نگرانی در آورند. قابل توجه آقای بازووند استاندار و  مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه. با تشکر. خانی

با سلام و احترام. بنده فرهنگی با ۲۵ سال سابقه کار برای تهیه مایحتاج زندگیم مانده ام. درصورتی که در خبرها آمده بود بیشترین درصد قبولی در دانشگاه از مدارس غیردولتی بوده. لذا با توجه به هزینه های گزاف زندگی بنده چطور می توانم فرزندانم را به این مدارس بفرستم؟ در ضمن هرجا برای ثبت نام برده ام همکارام لطف کرده ابتدا هزینه درخواست کردند! من که به عنوان یک معلم تک حقوق واقعاً تحقیر و زیر آوار تورم و گرانی لِه می شوم. خواهشاً همکارای مدیر مدارس حداقل کاری که می توانند در حق امثال من انجام دهند، لطف بفرمایند فرصت بدهند تا شهریه را به صورت اقساط در طی سال پرداخت کنیم. ممنون و سپاس.

سلام خسته نباشید. چرا دانشگاه فرهنگیان هر سال در یک منطقه تعداد مشخصی معلم رو پذیرش نمیکنه؟ در شهرستان ما (کبودرآهنگ) پارسال ۲۵ نفر مرد پذیرش کردن امسال گفتن ۳ برابر میشه ولی حالا شده ۸ نفر مرد! من بخاطر این حرفاشون از دانشگاه فرهنگیان انصراف دادم تا کنکور انسانی شرکت کنم. حالا شانسم خیلی کمه.

اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.