صدای_معلمان : چرا وزارتخانه پاسخگو نیست؟!

صدای_معلمان

چرا وزارتخانه پاسخگو نیست؟!

آقای حسینیِ نیمه وزیر! از آذرماه که اضافه تدریسهامون واریز نشده، اون به کنار. میدونی چه چیزی بیشتر آدمو میسوزونه؟ از خرداد ماه بیش از هزار بار به تلفنخانه وزارت خانه زنگ زدم و خواستم تا برنامه و بودجه را وصل کنند و اونا هم وصل کردند ولی تا به این لحظه حتی یک کلمه (( الو )) هم از اون طرف تلفن نشنیدم! حتی خودم هم با شماره مستقیم 82282431 ( برنامه بودجه) هر روز تماس میگیرم ولی جوابی نشنیدم که هیچ، در کمال وقاحت بعد از اینکه یکی دوبار تماس گرفته میشه و جواب نمیدن گوشی تلفن را اشغال دائم میذارن! توروخدا دیگه بسه، خسته نشدید ازبس دروغ گفتید؟ تا کی وعده سرماه را باید بشنویم؟

احکام استخدامی دانشجومعلمان جدید، رسمی است یا پیمانی؟

درود عرض ادب. ببخشید میخواستم پیگیری کنید که احکام استخدامی برای دانشجو معلمانی که در مهر ۹۸ وارد دانشگاه فرهنگیان میشوند چگونه خواهد بود؟ رسمی آزمایشی صادر خواهد شد یا پیمانی؟ اکنون زمان انتخاب رشته است و این موضوع یک ابهام بزرگ برای داوطلبین ایجاد کرده است. سال قبل در دفترچه انتخاب رشته اعلام کرده بودند که احکام رسمی آزمایشی صادر خواهد شد اما امسال در دفترچه چیزی ننوشته در این مورد. دوستانم بیم دارند در صورت انتخاب دانشگاه فرهنگیان احکامشان پیمانی صادر شود و فرصت تحصیل در دیگر رشته ها را از دست بدهند. تریبون ما شما هستید. خواهشمندیم پیگیری کنید. با سپاس بیکران.

چرا برخورداری از یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران بازنشسته اجرا نمی شود؟

سلام. چرا با توجه به بخشنامه هیئت دولت مبنی بر اینکه افراد ایثارگر با حداقل حضور ۶ ماه در جبهه های حق علیه باطل از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند، برای بازنشستگان سنوات پیشین هنوز اجرایی نشده است و صرفاً آموزش و پرورش می‌گوید که شامل شاغلین می شود؟

_اخبار_فرهنگیان

به جمع ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.