صدای_معلمان وزیرِ توییت_باز بخواند :

صدای_معلمان

وزیرِ توییت_باز  بخواند :

جناب وزیر! احتمالاً خبر ضرب و شتم معلم توسط ولی دانش آموز در شهرستان خوشاب استان خراسان رضوی را شنیده اید (چندی پیش دراستان ما، خوزستان هم اتفاق افتاد) اما اگه اینجور اخبار رو گفتید که به اطلاعتون نرسونن تا مبادا رگ غیرتتان حرکت کند، خودتان سری به فضای مجازی بزنید. فرهنگیان از شما که اگر دانش آموزی تنبیه شود همه جوره از او حمایت میکنید (از توییت گرفته تا مصاحبه با انواع شبکه ها و خبرگزاری ها و حتی انفصال خدمت و ... همکار فرهنگی) انتظار داریم در حمایت از معلمان و حفظ حرمت و شان آنها اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهید حتی این رتبه بندی بی سرانجام رو رها کنید و فکری به حال این وضعیت اسف بار کنید. جناب وزیر! آیا با شنیدن این خبر حاضر شدید با معلمی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، تماس حاصل کنید و از او دلجویی و عذرخواهی کنید؟ به نظر شما و مشاوران شما آیا معلمان در اینگونه مدارس میتوانند همان روحیه قبلی را داشته باشند؟ آیا معلم در اینگونه مدارس هر لحظه باید منتظر این باشد که کسی در کلاس را باز کند و شروع به کتک زدن وی کند؟! به نظر شما مقصران اصلی اینجور حوادث چه کسانی هستند؟ آیا وزاری قبلی و خود شما، در به وجود آمدن اینگونه حوادث مقصر نیستید؟ آیا مدیر و معاون اینگونه مدارس مقصر هستند؟ آیا کسانی که در این جور مواقع برای رضایت گرفتن اقدام میکنند، مقصر هستند؟ صداوسیمای ملی کجاست؟ آیا جمعیت یک میلیونی جامعه فرهنگیان ارزشی دارد؟ منتظر "واکنش سریع" شما برای جامعه فرهنگیان هستیم./قادری سرشت از خوزستان

با عرض سلام. بنده بازنشسته سال ۹۵ از ناحیه ۲ کرج هستم و تاکنون هزینه ایاب ذهاب بنده که مربوط به ۲۰ سال پیش می باشد را دریافت نکرده ام. قرار شد بعد از بازنشستگی پرداخت کنند که سه سال از این بازنشستگی میگذرد ولی هنوز یک ریال به بنده نداده اند ولی بارها اعلام میکنند تمام معوقات سالهای قبل پرداخت شده است! لطفاً پیام بنده را در کانال بگذارید. چون همکاران زیادی مثل بنده هستند که هنوز دریافت نکردند و بنده از آنها اطلاع کامل دارم. با تشکر از زحمات شما همکاران گرامی که صدای معلمین را به گوش ناشنوای مسئولین میرسانید!

با سلام و عرض ادب. از خبر وزیر محترم از تسویه مطالبات تا پایان سال ۹۷ شوکه شدم. بنده خودم نیروی اعزامی به خارج از کشور بودم که مطالبات سال ۹۵ تا ۹۷ را که شامل حق مسکن، هزینه بار، بلیط و ....هنوز دریافت نکرده ام. دوم اینکه پدر بنده فرهنگی بودن و با اینکه سه سال از فوت وی گذشته اما هنوز از آموزش و پرورش طلب دارن! این اطلاعات غلطی که وزیر میده و متعاقب تبلیغات زیادی هم انجام می‌گیره به نظرم کاسه ای زیر نیم کاسه است.

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.