صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام خدمت مسئولین کانال خوب اخبار فرهنگیان. آقای وزیر می فرمایید تمام مطالبات فرهنگیان پرادخت شد! والا من و همسرم از سال ۹۲ از کلانشهر تهران به یکی از شهرهای استان مازندران انتقال یافتیم. بخشنامه کردند هر کس از کلانشهر برود، زمین و یک ماه حقوق و هزینه سفر و ... پاداش می دهیم ولی مدت شش سال است که نه زمین و نه حقوق و نه حتی هزینه سفر و هزینه فوتی که سه سال قبل مدارک ارایه کردیم هنوز پرداخت نشده! چطور وزیر محترم می گوید همه معوقات پرداخت شد؟! چرا دروغ می گوید؟! چرا قولشان را دادن؟ آموزش و پرورش حتی هزینه سفر و هزینه فوتی را پرداخت نکرده است. خواهشمند است اگر ممکنه شما پیگیری کنید. ما که ازبس پیگیر شدیم توانی برایمان باقی نمانده است.

با سلام. لطفاً به وزیر و مسئولین محترم آموزش و پرورش بفرمایید که پرداخت مطالبات فرهنگیان که حق مسلم آنهاست اینقدر در بوق و... دمیدن نداره. حقی که برای سالهای گذشته بوده و کوتاهی شما باعث شده حالا ارزشش رو از دست بده. آقای وزیر! وقتی که دنبال گرفتن رای هستید می گویید مطالبات حق همکارانتان است و نباید رسانه ای شود، ولی به محض نشستن بر کرسی وزارت به دروغ اعلام میکنید پرداخت می نمایید و یا نمودید. که هیچ خبری نیست. بنده از سال ۸۸ حدود سه میلیون تومان طلب دارم که هیچ خبری از پرداخت آنها نیست. با اینکه رای دیوان عدالت مبنی بر پرداخت را ارائه نمودم ولی هیچ خبری نیست که جناب وزیر اعلام می کنند مطالبات تا سال ۹۷ پرداخت شده. آیا میدانید اون رقم الان چقدر ارزش داره؟ لطفاً حرفی نزنید که نتونید عمل کنید و بیشتر از این به شخصیت معلمان توهین نکنید. همه جا به ما میگویند مگر چقدر از دولت طلب دارید که هر روز در انواع رسانه ها حرف پرداخت مطالبات شماست؟! انگار که پول نفت را دارید بین فرهنگیان تقسیم می کنید!

سلام. وقت بخیر. وزیر محترم عنوان کردن که مطالبات فرهنگیان تا پایان سال ۹۷ را تسویه کردیم در حالی که از اضافه کار پرسنل اداری چهار ماه مونده، اونوقت چجوری ادعا میکنن تسویه کردن؟!

با عرض سلام خدمت فرهنگیان محترم کانال. بنده نیروی خدماتی یکی از مدارس گیلان هستم. با توجه به گذشت دو ماه از سال تحصیلی هنوز حق الزحمه ما از اسکان فرهنگیان را پرداخت نکرده اند. در حالی که دیگر استانها بعد از چند روز از اتمام اسکان پولشان پرداخت شده. خواستم صدای ما را به گوش مسئولین برسونید.

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.