#صدای_معلمان سلام واقعا دیگه شورشو دراوردن .نه عیدی نه اضافه کار نه مطالبات دیگه .خجالت داره واقعا.تاکی؟

#صدای_معلمان

سلام واقعا دیگه شورشو دراوردن .نه عیدی نه اضافه کار نه مطالبات دیگه .خجالت داره واقعا.تاکی؟

=آموزش مجازی و تعطیلات دم عیدی خیلی هم خوبه، واقعا  نیاز بود.

بنده یک معلم هستم، برخی همکارانم در سفر به سر می‌برند.

و ۷۰ درصد دانش آموزانم هم در حال سیر و سیاحت و خرید دم عید هستند......

ویروس کرونا فقط مختص مدارس است و به محض حضوری شدن داد همه بلند می شود.......

متاسفم............

=سلام و عرض ادب

 ‏چرا هر وقت یک مسئول میخوابد و بلند میشود یک نظر میدهد؟ چرا یکی حرف میزند باز نفر بعدی تکذیب میکند چرا با یکدیگر همسو وهمفکر نیستند من یک مادرم و سلامتی فرزندم مهمتر از افت تحصیلی او است! من اگر دلسوز باشم به صورت مجازی هم کنار فرزندم هستم تا پیشرفت داشته باشد اگر نباشم حتی اگر حضوری هم باشد من در کنارش نیستم پس این اجبارها رو بردارید

 ‏ با این ایمنی کم و بهداشت ضعیف مدارس حتی در بهترین مدارس من به چه تضمینی فرزندم را راهی مدرسه کنم؟ چه کسی را گول میزنیم. دانش آموز کلاس اول ودوم میتواند دوساعت سرویس بهداشتی نرود یا در مسیر مدرسه کنار دوستش راه نرود یا معلم تکلیفش را نبیند ۴ نفر هم که باشند باهم تعامل دارند خواه یکساعت باشد یا ۴ساعت ،به نظر من افت تحصیلی بچه ها بخاطر هم پا نبودن مادرها درکنار فرزندان است ربطی به حضوری ومجازی ندارد،

 ‏از طرفی دانشجویان را مجبور به کلاس حضوری میکنند دانشجو از شهر دیگر با اتوبوس وقطار شلوغ به دانشگاه بیاید ودر خوابگاه که  هرکدام از شهرهای متفاوت هستند ساکن شود که اجبار درحضوری شدن دانشگاه هاست، ۳ دز واکسن که هیچی ۱۰ دز هم زده باشد ویروس کشنده است

نگذارید استرس بیشتر از این در جان ما نفوذ کند ، سپاسگزارم

=با عرض سلام و عرض ادب خدمت شما مدیریت کانال آیا واقعا کسی از مسولین این پیام ها را می‌خوانند

 به خدا ظلمه که شش ماه کار کنی و فقط دو برج حقوق نصف دریافت کنی اگر واقعا قراردارد خرید خدمات که در سامانه سجفا درسته پس ما نزدیک بیست میلیون طلبکار هستیم حالا فکر کنید تعدادی از ما همکاران مجبور شدیم کلاس اضافه کار را قبول کنیم که با بی انصافی تمام ماهی یک میلیون و دویست هزار تومان حساب کردند به خدا ما هم زندگی داریم پس این مدت کار کردیم برای چه روزی اگه قرار باشه همش شرمنده بچه هامون باشیم پس چی از این کار کردن

 ‏=تو رو خدا سال تمام شد نه قرادادی امضا شده همش پرینت و اسکن مدارک بسه دیگه ما کم آوردیم تو رو خدا به فکر ماهم باشید

=سلام لطفا به مسئولین محترم یادآوری بفرمایید در کنار بقیه معوقات فرهنگیان پیگیر پرداخت کارورزی ها هم باشند

ممنون

=سلام وقت به خیر. درخواست داشتم حالا که نزدیک آزمون استخدامی هستیم مناطق مختلف استان، مدارس، شرایط و نکات دیگه دربارشون در کانال بزارین. حتی میشه از همکارانی که در گروه هستن نظرات رو بپرسین و به صورت جمع بندی در کانال بزارین. بازخورد و بازدهی کانالتون هم بالا میره. ممنونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.