#صدای_معلمان =همکار عزیز که می فرمائید امیکرون در مشهد وجود ندارد پس چرا مردم را می ترسانند

#صدای_معلمان

=همکار عزیز که می فرمائید امیکرون در مشهد وجود ندارد پس چرا مردم را می ترسانند

بدونید

امروز خانم مینو محرز  گفتند که آنها که ۳ دوز واکسن را نزده اند  در برابر امیکرون مصونیت ندارند

با این اوصاف آنها که واکسن نزده اند از کسانیکه ۲ دوز  واکسن زده ها جلوترند 

منتظر دوز چهارم و پنجم هم باشید

=فکر کنم آقایون برای رتبه بندی اینقدر وقت کشی وپاس کاری می کنن که بخوره به دیون که اون چندغاز رو هم ندن

=باسلام وعرض ادب جناب وزیر چرا در پرداخت اضافه کاری تعلل بخرج میدید واقعا درست نیست تمام سازمانها اضافه کاریاشون باحقوق هر ماه پرواخت بشه ولی آموزش وپرورش بعداز چهار ماه هنوز هیچ پرداختی نداشه وبعد از اینهمه تاخیر وقتی هم پرداخت بشه با بوق وکرنا. واقعا چه توجیهی دارید بااین وضع تورم؟

=سلام خواهشا اگر نمی‌خوان اضافه کار ها رو واریز کنند اول سال اعلام کنن که ما الکی خودمون رو خسته نکنیم با این همه قرض و بدبختی اضافه کار همکارا رو واریز کنید دیگه والا بخدا بریدیم دیگه

=باسلام

لطفا در مورد پرداخت حق التدریس چهار ماه مهر تا دیماه پیگیری کنید،چقدر خوبه که هر ماه سر وقت خودش با حقوق اضافه کاری هم  پرداخت بشه که همکاران بتونن مشکلات مالی خودشون را حل کنند.

باتشکر

=باسلام

پیشنهاد میکنم  چنانچه قرار است  وضعیت کرونا تا ۱۰ سال آینده به صورت موج بیاید و برود

.بهتر است آموزش پرورش بفکر افزایش تعداد  کلاس  و معلم باشد و ظرفیت کلاسها ۱۵ نفره شود تا هم معلمین  با این همه مشغله فرسوده نشوند و هم دانش آموزان از زمان یادگیری کافی برخوردار باشند

=واقعا جای خجالت داره اخه چرا این رتبه بندی رو کردین توپ باهاش والیبال بازی می کنین ؟ به خدا خستمون کردین مگر این لایحه چه ایراداتی داره که هر چی بررسی می کنن تموم نمیشه ؟!!

=با سلام، امیدواریم مسولین محترم، پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ را هر چه سریعتر پرداخت نمایند. باور کنید حق الناس است و کوتاهی نسبت به آن مسولیت شرعی دارد. سال ۱۴۰۰ رو به اتمام است.

=سلام، لطفا، لطفا، خواهشا، اضافه کاریهای مهر، ابان، اذر رو هر چه سریعتر پرداخت کنید با این تورم کمرمون شکست ما که راضی نیستیم پولمون تو حساب خزانه بمونه اگه لازم نداشتیم اضافه کاری بر نمی داشتیم

=با سلام

بعد از دو سال آموزش مجازی وتمام چالش ها وسختی ها چه برای دانش آموز چه برای معلم مدارس به صورت گروهبندی باز شده واگر مسئولین محترم اجازه دهند من معلم ابتدائی باید با توجه به اهداف آموزشی وطبق سرفصل های رنگارنگ کتب مختلف که بارها پیشنهاد اصلاح شده  واز نظر پرورشی با دانش آموزی که دو سال کرونا روان او را نشانه گرفته وموج عظیمی از استرس واضطراب وانزوا طلبی وبسیاری مشکل دیگر وافت قابل توجه دانش آموزان با یک زمانبندی فشرده اجرا کننده بخشنامه های رنگارنگ باشم .

۱.درس پژوهی

۲.اقدام پژوهی

۳.جابر

۴.فرصت های متنوع یادگیری

۵.تکالیف مهارت محور

۶.آزمون عملکردی

۷.بازی وریاضی

۹.سواد محاسباتی

۱۰.مهارت آموزی

۱۱.معلم پژوهنده

۱۲.خلاقیت ها

۱۳.جشنواره ارزشیابی کیفی توصیفی

۱۴.محورهای فرهنگی هنری و.............

آقا خانم محترم مسئول خیلی خوبه که شما دلتون میخاد در مسند مدیریت  هر روز حرفی برای گفتن داشته باشین ولی(( من معلم هستم نه کارمند بخش اجرایی ))

در ضمن اضافه کنم :سرکشی سرگروههای آموزشی از کلاس ،بدعت جدید امسال سرکشی معلمان هم پایه ی مدارس همسایه از کلاس یکدیگر  !!!،(تا حالا سابقه داشته کارمندان محترم بانک یک شعبه برن بانک دیگه دفتر ودستک همکاران محترمشونو مورد بازدید قرار بدند ،سرکشی قطب های آموزشی از کلاس معلم

دردا ودریغا از اینهمه دردودل واین زیر ساختی که هر روز نمایشی تر میشه ....

=باسلام

من معلم دلم به چه چیز آ.پ خوش باشه؟

عدم تصویب رتبه بندی و...

معیشت و منزلت نامناسب

نبودن بیمه تکمیلی معتبر بجای آتیه نیم بند

عدم عدالت در نقل و انتقالات معلمان

عدم شفافیت در صندوق ذخیره معلمان

نپرداختن چند ماه حق التدریس اضافه کار و مطالبات فراوان و....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.