صدای_معلمان_قراردادکارمعین

صدای_معلمان_قراردادکارمعین

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید.

 ما معلمان قرارداد کارمعین  آموزش و پرورش واقعاً در هیچ جایگاهی دیده نمی شویم. انگار نه انگار آموزش و پرورش نیروی قرارداد کارمعین دارد. نه رتبه بندی شامل حالمان شد نه ۵۰ درصد افزایش حقوق و نه مزایا و احکامی. حتی از حقوقهایمان هم کم شده! واقعاً این سخن شامل حال اکنون ما قراردادی های آموزش وپرورش است که گفته اند: آنچه به جایی نرسد فریاد است. ولی ما باز فریاد اجرای عدالت را در حق نیروهای قرارداد کارمعین برمی آوریم. امیدواریم گوش‌هایی که جویای عدالت هستند این فریادها را بشنوند.

همکاران گرامی سلام،

مشکلات متعددی وجود داره که ما نیروهای قراردادی  آموزش و پرورش طی سالها با آنها دست به گریبان بودیم از جمله :

عدم اجرای قانون فصل دهم و افزایش ۵۰ درصدی حقوق.

عدم اجرای طرح رتبه بندی برای نیروهای قراردادی که اکثرا بیش از ۱۰ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارند.

و مهمترین و اصلی ترین مشکل عدم تبدیل وضعیت استخدامی ما از قراردادی به پیمانی علی رغم وعده های پی در پی.

همچنین در نظر نگرفتن چندین سال از سابقه خدمت در حکم ها و قراردادها (با وجود پرداخت بیمه کامل) و...

صدای_اولیای_دانش_آموزان

سلام

از طراحان و مصححین امتحانات نهایی  به عنوان یک همکار و اولیا دانش آموز دوازدهمی تقاضا دارم سخت گیری کمتری نسبت به دانش آموزان داشته باشند. امسال استرس کرونا و زدن ماسک واقعاً تمرکز بچه ها رو به هم ریخته. فقط به فکر این هستند که سریع جواب ها رو بنویسند و از حوزه امتحان بیرون بیایند.

صدای_بازنشستگان

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر کانال.

ما بازنشستگان سال ۹۷ مثل بقیه بازنشستگان مشکل مالی داریم. حقوق شاغلین دو برابر حقوق ماست. از سال ۹۲ در انتظار رتبه بندی بودیم ولی...

بخدا ما هم صاحب خانه و زندگی هستیم. مشکل مالی فشار سنگینی به خانواده های بازنشسته وارد کرده. جناب وزیر محترم! لطفاً رسیدگی کنید.

صدای_معلمان_حق_التدریس

با درود

لطفاً در کانالتون درج کنید که دریافتی یک کارگر بدون سابقه، بالای دو میلیون تومان هست. معلمان حق التدریس  با ده سال سابقه نهایتاً یک میلیون تومان خالص حقوق دریافتی شون هست و بدون حقوق و بیمه ی تابستان.

صدای_نیروهای_اداری

سلام

لطفاً در مورد وضعیت کاری نیروهای اداری  اطلاع رسانی بفرمایید. آیا درسته که باید از مهر ۹۹ یا برن تدریس یا برای همیشه اداری بشن؟

 صدای_معلمان

سلام علیکم.

باخبر شدیم وضعیت در استان کردستان  بحرانی و حتی مرخصی پزشکان لغو شده است. این در حالی است که همین امروز اینجانب به عنوان آموزگار در دبستان محل خدمتم حاضر بودم و همچنین پسرم که کلاس نهم است در دبیرستان محل تحصیلش جهت برگزاری امتحان حضور داشته. مسولین آموزش و پرورش واقعا کجا تشریف دارند؟ آیا به نظر آنها آموزش و امتحانات مهمتر از سلامتی افراد و جامعه است؟ این همه تجمع در مدارس و در مسیر رفت و برگشت و غیره آیا عامل اصلی تشدید این وضعیت بحرانی نیست؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.