صدای_معلمان سلام خواهش میکنم در کانالتان این مطلب را بگذارید که

صدای_معلمان

سلام

خواهش میکنم در کانالتان این مطلب را بگذارید که معلمان حق التدریس از سال ۹۵ قرار به استخدامشان بوده و تصویب مجلس هم شده و آزمون داده اند و تمام مراحل را طی کرده اند و تا سال ۱۴۰۰ باید استخدامشان صورت بگیرد.

اما معلمان نهضت سوادآموزی  تازه دارند مراحل استخدام را طی میکنند. تازه کد پرسنلی گرفته اند و مصاحبه شده اند.

حالا انصاف نیست که برای معلمان حق التدریس آزمون و دوره یکساله که برای معلمان نهضت هست صورت بگیرد و این عین بی عدالتی هست زیرا معلمان حق التدریس که سالها با کمترین حقوق و کمترین بیمه و سختی ها مرحله های فراوان را پشت سر گذاشته اند و ۴ سال هم از زمان تصویب استخدامشان گذشته و نجیبانه صبر کرده اند باید استخدام شوند سپس وزارت به استخدام نیروی جدید ( نهضتی ) بپردازد.

با سلام و احترام.

یک معلم حق التدریس هستم.

ما معلمان حق التدریس مشمول قانون استخدامی، سالهاست که با کمترین حقوق در کلاسهای پیش دبستانی دلسوزانه خدمت کردیم. البته با دریافت حقوق که چه عرض کنم حق الزحمه ی بسیارناچیز سر کردیم. و علاوه برآن چهار پنج سال است که بصورت حق التدریس در آموزش و پرورش دلسوزانه خدمت میکنیم با حداقل حقوق که آن هم تاخرداد است. تابستان از حقوق و بیمه محروم هستیم. بخدا قسم ما با مدارک لیسانس و فوق لیسانس به اندازه ی همکاران رسمی کار و فعالیت حضوری و مجازی داشتیم. کلاسهای درس را پر کردیم. و هر آنچه در توان داشتیم در طبق اخلاص نهاده و تقدیم ایران عزیز کردیم. آیا وقت آن نشده به حق خودمان برسیم؟ آیا ما چیزی فراتر از حق خود میخواهیم !؟ دیگه ازبلا تکلیفی خسته شدیم. امنیت شغلی که سالهاست منتظرش بودیم کی إجرا میشود؟ وزارت محترم آموزش پرورش شما را قسم میدهم به تمام مقدسات زودتر دوره ی دانشگاه فرهنگیان را برگزار کرده و حکم مان را صادر کنید، تا ما با عزم جزم و آرامش خاطر و انگیزه ی بیشتر به کلاسهای درس این مرز و بوم خدمت کنیم.

صدای_نیروهای_خدماتی

با سلام

لطفا اطلاع رسانی کنین که تعدادی از ما نیروهای خدماتی  سال ۹۲ دوره تخصصی و عمومی به مدت ۳۹۲ ساعت در بهار و تابستان دیدیم. و بنده در حال حاضر هم فوق لیسانس حسابداری دارم. با این کسری نیرو ابتدایی و هنرستان به ما اعتمادی نیست و تغییر رسته نمیدن.  ولی توهین که نباشه به سربازمعلمان و ...اعتماد دارن. ما که آموزش کامل ثبت شده ضمن خدمتی هم داریم چکار کنیم؟ کسی به فکر ماهست؟

عرض سلام و خسته نباشید

بنده به عنوان نیروی خدماتی در آ.پ ملارد  مشغول خدمت هستم. بخاطر کمبود شدید نیرو دو شیفت مشغول به انجام وظیفه شدم. همه کارهای خدماتی و تعمیراتی مدرسه هم که با نیروی خدماته. واقعاً مبلغ اضافه کاری نیروهای خدماتی چجوری حساب میشه ( ساعتی، هفتگی، ماهیانه)؟ پارسال ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ برامون واریز کردن، امسال هم ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان! واقعاً کدوم ارگان دولتی به نیروهای رسمی خودش برای یک سال اینقد اضافه کاری میده؟ به عبارتی برای هر ماه ۱۶۰ تا ۱۴۰ هزار تومان؟! بخدا قسم ما همیشه شرمنده خانواده هستیم. یه فکری برای ساماندهی و افزایش حقوق نیروهای خدماتی بکنید. به علت کمی حقوق نمیتونیم ضامن هم بشیم. همیشه خدا شرمنده ایم. صدای مارو به گوش مسئولین برسونید. کسی که پشت میز میشینه باید فکر نیروها و افراد زیر دستش باشه. همه رفتنی هستیم. فقط خوبی میمونه و بس ...

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.