صدای_معلمان سلام روز بخیر لطفا در ارتباط با حقوق نیروهای قراردادی هم پیگیری کنید.

صدای_معلمان

سلام روز بخیر

لطفا در ارتباط با حقوق نیروهای قراردادی  هم پیگیری کنید. اسفند امسال اشل حقوقی ما را از تامین اجتماعی تغییر دادن و حق مسکن و اولاد و... را از حقوق ما قطع کردن. بعد الان که افزایش حقوق دادن با توجه به اینکه در حکم ما هم رتبه بندی قید شده و ما رتبه مقدماتی یا پایه هستیم اما به هیچ کدام از قراردادی ها مبلغی اضافه نشده. مگر ما چه فرقی با سایر نیروها داریم؟ اغلب ما در سخت‌ترین پایه ها تدریس میکنیم در مقطع ابتدایی و هیچ افزایش حقوقی نداشتیم. چرا وقتی نمیخواهند طبق افزایش های سایر نیروها حقوق ما را افزایش دهند، اشل حقوقی ما را تغییر دادن؟

باسلام

لطفا نمایندگان مجلس پیگیر همسانسازی حقوق بازنشستگان  کشوری با شاغلین همتراز باشند. مخصوصا بازنشستگان فرهنگی حقوقشان نسبت به شاغلین فرهنگی هم گروه و هم مدرک و هم سابقه خیلی پایین است. چرا یک بازنشسته فرهنگی با پست معاونت یا مدیریت پس از سی سال سابقه خدمت حقوقش باید نصف شاغل فرهنگی باشد؟ چرا همکاری که سال ۹۷ بازنشسته شده افزایش  ۵۰ درصدی حقوق و قانون خدمات کشوری شامل حالش نشده؟ مگر نه اینکه این قانون در سال ۸۷ به تصویب رسیده اما اجرا نشده؟ پس باید شامل همه بازنشسته ها نیز باشد.

صدای_نیروهای_خدماتی

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان‌.

من یه نیروی خدمتگزار مدرسه ام با دو تا فرزند. بخدا شرمنده ام از اینکه ندارم. حتی میترسم در بعضی روزا پول نون کم بیارم. خواهش میکنم از شما عزیز از ما هم حمایت کنین شاید یه فرجی بشه.

با سلام

خواستم خدمت این آقای الهیار ترکمن معاون پشتیبانی بگم که وزارتخانه آموزش و پرورش فقط شامل معلمان نمی باشد ما نیروهای خدماتی  جزو نیروهای این وزارتخانه هستیم. که فکر نمی کنم با سیاستهای شما ما رو اصلا کارمند این وزارتخانه حساب کنید. ما بیشتر به اتباع بیگانه می مانیم که اومدیم این وزارتخانه رو اشغال کردیم. نه حق و حقوق درخور توجهی داریم نه مزایای درست درمونی. چرا نباید حق سرایداری یک نفر که در طول شبانه روز نگهبانی میده رو بدید؟ چرا حق لباس یک نیروی خدماتی رو نمیدید؟ چرا ما نباید مثل نیروهای اداری اضافه کار داشته باشیم؟ آیا میدونید که اکثر نیروهای خدماتی دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند و با چه جان دلی در مدرسه کار می کنند که معلمان عزیز و دانش آموزان گرامی در فصل سرما در جای گرم و در فصل گرما در جای خنک بشینند و تدریس کنند و درس بخونند و دچار هیچ مشکلی نشوند؟ راستی نظافت سرویس های بهداشتی رو نیروی خدماتی اگه برای یک روز نباشه کدوم یک از همکاران انجام میده؟ مدیر؟ معاون،؟ معلم؟ ... راستی اصلا فکر کردید این بندگان خدا آدم هستند؟ زن و بچه دارند؟ با این تورم و با این حقوق چطور زنده می مونند؟ حالا که نیروهای خدماتی پیش شما ارزشی ندارند پس به فکر جمع کردنش باشید. اکثرا دارای مدارک لیسانس و بالاتر هستند. حداقل با تبدیل وضعیتشون موافقت کنید. سزاوار نیست نیرویی که ده ساله خاک مدارس رو خورده حقش ضایع بشه بعد آقایان بخواهند بستگانشان را با عنوان نیروهای شرکتی وارد وزارتخانه کنند.

بادی که در زمانه بسی شمعها بشکست

هم بر چراغدان شما نیز بگذرد

زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت

ناچار کاروان شما نیز بگذرد

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.