حاجی‌بابایی: اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، خودم نمی‌خواهم

https://s8.uupload.ir/files/%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%87_%DA%A9%D9%86%D9%85_igat.jpg

حاجی‌بابایی: اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، خودم نمی‌خواهم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و وزیر سابق آموزش و پرورش:

اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند!

اما با خودم فکر می‌کنم شش دوره نمایندگی برندی در دستانم است و علاوه بر ریاست کیمسیون برنامه و بودجه، حضور در شورای هماهنگی اقتصادی دولت، همه وزار با من رفیق هستند، همه استانداران با من رفافت دارند، همه بخش خصوصی احترام خاصی برایم قائل هستند، هر جا ورود کنم کار انجام می‌پذیرد، می‌گویم این خرج را مردم همدان کردند بنابراین اگر نماینده شان نباشم خیلی ظلم کرده‌ام.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.