#صدای_رتبه_بندی آیین نامه ای که فقط بر طبل آبروی معلم می کوبد و بس !

#صدای_رتبه_بندی

آیین نامه ای که فقط بر طبل آبروی معلم می کوبد  و بس !

داستانی با سر دراز که معلم را آوازه بحث های سر کوچه و خیابان و نانوایی و تاکسی و ... کرده است !

حال با نوشتن آیین نامه ای سرا پا اشکال بازهم احساسات پاک این قشر فهمیده و قانع را جریحه دار نمودند

چگونه معلمی با مدرک دکتری تخصصی و ۱۱ سال تحصیلات عالی دانشگاهی ۲۵ امتیاز کسب نموده و نظام پیشنهاداتی که سامانه اش نزدیک ۳ سال هست که غیر فعال می باشد ۵۰ امتیاز؟؟؟!!!

یک معلم می خواهد در کدام کارگروه یا شورا عضو شود که ۵۰ امتیاز کسب کند ؟؟!!

مگر چند درصد(شاید کمتر از ۰/۵ درصد)  از معلمان در کارگاه های تخصصی تدریس می کنند که ۵۰ امتیاز کسب کنند؟؟؟!!!

چه کسی می خواهد محتوای تولید شده ی معلم را نمره دهی کند و ۷۰ امتیاز بدهد ؟؟ آیا با سه سال تدریس در شاد و شرایط کرونایی هنوز معلم را به عنوان تولید کننده محتوا قبول ندارند ؟؟

و یا مدیر و معاون و .... چه محتوایی را قرار است تولید کنند ؟ آیا این همه عذابی که برنامه شاد به ایشان تحمیل نموده کافی نیست؟؟!!

پژوهش هایی که معلم انجام می دهد ، اگر واقعا کسی در آموزش و پرورش تخصص داشته باشد می داند معلمی که مشکل یک دانش اموز با شرایط خاص را حل می کند اقدام پژوه می باشد فقط به صورت رسمی دست به قلم نشده ، و یا معلم تدریسی را که انجام داده و دوباره مرور و اصلاح می کند یک درس پژوه تمام عیار می باشد

تدریس بیش از ساعات موظف شامل چه کسانی هست ؟؟ معلمان ابتدایی که بیش از ۱۰ سال با ابلاغ ۲۴ ساعته ، ۲۵ ساعت تدریس تحمیلی را قبول کرده اند ؟؟ یا معلمان تمام وقت ؟؟ و یا مدیران و معاونان با ابلاغ ۳۶ ساعته؟؟؟

مگر از این مجموعه عظیم چند درصد سرپرست گروه های ورزشی و فرهنگی هست ؟؟؟!!

کیفیت تدریس ۴۵ امتیازی را چه کسی ارزشیابی خواهد کرد ؟؟تکلیف مدیران و معاونان چیست؟؟

برای نوشتن کتاب آیا آموزش و پرورش بستر ایجاد می کند و هزینه می دهد و سرمایه گذاری می کند؟ یا باز هم معلمان از جیب خودشان باید مایه بگذارند و مانند تدریس شاد که همه با گوشی های شخصی و صدتا مشکل دیگر تدریس کردند؟؟!!

واقعا معلمان توان شنیدن این حرف ها و ایین نامه های صد من یه غازی غیر تخصصی را ندارند !

در این شرایط به جای پیچیده کردن شرایط برای ندادن حق از دست رفته ی یک معلم با ۳۰ سال سابقه ، همان رتبه های قبلی در احکام را مقرر بفرمایید و برای نسل جدید معلمان و دانشجو معلمان با سابقه کم با اطلاع قبلی و مهیا کردن بستر اجرا کنید ، نه اینکه کاری کنید تا ۳۸ هزار میلیارد بودجه مصوب را نتوانید خرج کنید ؟؟؟!!!

➖➖

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.