#صدای_معلمان =سلام درجواب دوست گرامی بگم،من هم ی معلم برای جبران عقب افتادگی دانش انوزان طی این دوسال...

#صدای_معلمان

=سلام درجواب دوست گرامی بگم،من هم ی معلم برای جبران عقب افتادگی دانش انوزان طی این دوسال علاوه بر کلاس جبرانی که برگزار میکنیم،کتب پایه قبل هم بررسی میکنم،مثلا بنده عربی تدریس میکنم مثلا برای دانش اموز پایه دهم رفتم از هفتم شروع کردم،وقتی مدارس غیر حضوری بودن تعدادی از دانش اموزانم که دسترسی به نت نداشتن،روستا به روستا میرفتیم برای تدریس با همکارنم،این بی انصافی معلما کم کار جلو بدی

=بنده در چند مدرسه بوده و هستم و از نزدیک می بینم که بعضی از دبیران محترم چقدر حق و وقت بچه هارو ضایع میکنند و چقدر مدیر به این افراد بابت کم کاریهایشان متذکر میشوند

به رتبه بندی و اعتراض کاری ندارم چون قانونی است که  باید اجرا شود

حرف ِ بنده اعتراض به این فرهنگیان است که کار بقیه معلمان زحمتکش را زیر سوال می برند و فقط مدام دم از حقوق کم و ... غیره میزنند

این مطالب دغدغه خیلی از دانش آموزان است که برای یبنده خیلی مهم است که مطرح کردم

هرچند به مذاق بعضی از همکاران خوش نیاید

ممنون از شما

=سلام

آیا ما فرهنگیان بازیچه سیاسی قرار گرفته ایم!؟

با توجه به اینکه سالهاست معیشت ما فرهنگیان دچار مشکل می باشد و در آن سالها هیچگونه اعتراض و تجمعی نشده در حالیکه در این دولت جدید اقداماتی شده و در حال انجام است آیا تجمع و تحصن و هنجارشکنی و... نشانه بازیچه شده فرهنگیان توسط لیدرهای فتنه و ورشکستگان سیاسی نمی باشد!؟

البته اکنون ما سکوت و بی توجهی دولت رئیسی و عدم شفافیت و وعده های پوچ مجلس و چند صدایی آن عامل نگرانی شدید جامعه فرهنگیان و مسبب ناهنجاری های اخیر میدانیم گرچه که مافرهنگیان فرهیخته در این شرایط وضعیت اقتصادی کشور را درک میکنیم و خواستار پیگیری معیشت در چهارچوب قانون هستیم و تجمع غیرقانونی که باعث اغتشاش و آب به آسیاب دشمن ریختن میشود را خلاف قانون دانسته و اعلام برائت میکنیم و و گرچه عامل اصلی این تبعیض و نگرانی را دولت لیبرال و غربزده روحانی دانسته و لعنت  میکنیم  روحانی خائن و ملعون را که قبل از پایان دولتش با ایجاد تبعیض و تفاوت در افزایش افسار گسیخته در پرداخت حقوق بخشی از کارکنان دولت باعث تبعیض بین کارکنان دیگر از جمله نگرانی و اعتراض به حق ما فرهنگیان شده و ما خواستار بررسی موضوع در همسان سازی حقوق و اصرار بر محاکمه روحانی خائن می باشیم و معتقدیم که قانون طرح همسان سازی و نظام هماهنگ حقوق بین کل کارمندان تحت عنوان رتبه بندی یا عنوان دیگر خواسته  ماست،  آیا درست است که یک معلم با مدرک و سابقه برابر با یک کارمند دیگر، معلم هفت میلیون و کارمند دیگر پانزده میلیون دریافتی داشته باشد!؟

قطعا هر طرحی که باعث فاصله و تفاوت معیشت بین فرهنگیان شود و به تبعیض ختم شود خواسته فرهنگیان نیست، درخواست همسان سازی و نظام هماهنگ حقوق بین همه کارکنان دولت خواسته اصلی ما فرهنگیان فرهیخته انقلابی است.

_فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.