#صدای_معلمان سلام، هدف تکنولوژی آسان نمودن کارهاست،؟

#صدای_معلمان

سلام،

هدف تکنولوژی آسان نمودن کارهاست،

سوال من این است استفاده از سیدا  و سجفا آیا کار معلمان را آسان نموده یا نمکی بر زخم پاشونده؟!!!

با سلام

همکاران گرامی بازنشسته ۹۹ که ۳۰۰۰۰ نفر هستیم  اگر هر کدام از ما مثلا ۱۰ هزار تومان پول را در نظر بگیریم و این مبلغ را برای گرفتن یک وکیل زبده

خرج کنیم می‌توانیم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم و سود این یک سال و خورده ای که پاداش ما را ندادند بگیریم

شما را به خدا تو این وضعیت این ارزشیابی دیجیتال و بارگذاری مدارک شده معضل جدید فرهنگیان به اندازه کافی درگیر شاد و آموزش مجازی هستیم

سلام

ما پول کتاب‌ها در خرداد پرداخت کردیم چرا کتاب‌های دانش آموزان نمی‌دهید کسی نیست پیگیری کند؟

سلام

توی این شرایط که معلوم نیست تکلیف مدارس چی بشه دبیرستان شاهد معراج اومده هر کدوم از معلم ها که دلش بخواد کلاسش رو حضوری برگزار می‌کنه و امتحانات رو هم همینطور.

توی یک کلاس چجوری میخوان 30 تا دانش آموز رو با رعایت فاصله اجتماعی معین جا بدن ؟

با این شرایط که دانش آموزان دهن توی دهن هم میرن

اونوقت اگر یه نفر حتی نفر ناقل ویروس باشه و یه خانواده رو درگیر کنه و یک نفر جونش رو از دست بده کی پاسخگویه؟

آیا همون معلم و معاونی که از پیش خود میگن باید حضوری بیاید پاسخگو است؟

من واقعا موندم این همه سال که رتبه بندی تصویب نشد و حقوق معلمان کم بود تورم نشد؟ حقوقها و در آمدهای میلیاردی بعضی ارگانها ایجاد تورم نمیکنه؟ والله ما از خدامونه حقوق ما افزایش پیدا نکنه ولی دولت تورمو  کنترل کنه . قیمتهارو برگردونین به ۲۰ سال قبل حقوق مارو هم افزایش ندین. بدبختی ما معلمها اینه که هیچ زمانی حقوقمون با تورم جامعه همخونی نداشته و همیشه جزو قشر متوسط و حتی زیر متوسط جامعه بودیم الان که دیگه به لطف مسئولین زیر خط فقریم . این تبعیض خیلی آزار دهنده است. معلمان را دریابید این انصاف نیست به والله

سلام چقدر واقعا زشته حالا که اینقدر صحبت از رتبه بندی معلمان شده نماینده ای میگه چیزی که باعث تورم میشه و بار مالی واسه دولت ایجاد میشه باید این لایحه به دولت نیاد و پس گرفته بشه.

متاسفم برای جامعه‌ای که تمام ارگان‌هاش به راحتی افزایش حقوق دارن و بار مالی و تورم برای دولت ایجاد نمیکنه اما وقتی نوبت به مظلوم ترین قشر کارمند کشور میرسه دولت و دولتمردان اینجوری با این قشر زحمتکش و نجیب برخورد میکنه.

سلام من اولیا دانش آموز و همکار فرهنگی هستم خواهش میکنم مدارس رو باز نکنید  مریضی یک طرف که اگر یک نفر بگیره بقیه اعضا خانواده میگیرن و یک طرف دیگه هزینه درمان و بهبودی.گناه داریم با برجی ۵میلیون که ۲ میلیون اجاره و ۳تومن بقیه اموراتم نمیگذره و ترس مریض شدنم بیشتر بابت هزینش هست نه برای سلامتی.خواهش میکنم داخل نظرات کانال بزارین شاید مفید باشه بابت تصمیم گیری مسیئولین اداره.

با سلام

آیا از ظلم آشکاری که در حق معلمین نهضت که در آ.پ بازنشسته می‌شوند کسی خبری دارد؟؟؟ چند سال قبل بمنظور احتساب سنوات خدمت در نهضت بیشتر از حقوقی را که در طول چندین سال خدمت دریافت کرده بودیم بعنوان حق بیمه از ما گرفتند،حال که در آستانه بازنشسته شدن هستیم میگویند:باید حق بیمه آن سنوات را به روز پرداخت کنید،یعنی مبلغی بین ۱۴ تا ۲۰ میلیون تومن؟؟؟!!!!!!! اگر این ظلم آشکار نیست، پس چیست؟

باسلام واحترام

همکاران عزیز وفرهیخته،

‏بسیاری از همکاران در آستانه بازنشستگی را تشویق به استمرار خدمت کردند و حتی معلم تمام وقت را بلاتکلیف نگه داشتند که همکاران اضافه تدریس بردارند. حالا که برنامه ها بسته شده و به قول معروف  « خر آقایان از پل گذشته» می فرمایند که معلم تمام وقت لغو شده است.

  ‏چرا مسئولان مملکت با فرهنگیان، رو راست نیستند و موش و گربه بازی راه انداخته اند. اگر حقایق را با معلمان در میان بگذارید به خدا قسم این قشر نجیب با تمام مشکلاتی که دارند؛ برای همکاری اعلام‌ آمادگی خواهند کرد. اما وقتی می بینند که بازیچه قرار می گیرند، نه تنها مایل به همکاری نیستند بلکه با شوق و ذوق نمی تواند که ساعات موظف خودشان را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.