#صدای_معلمان با سلام همکاران باز نشسته ۹۹ پیشنهاد میکنم برای پاداش به دیوان عدالت اداری شکایت کنید شاید به نتیجه برسید انشالله

#صدای_معلمان

با سلام همکاران باز نشسته ۹۹ پیشنهاد میکنم برای پاداش به دیوان عدالت اداری شکایت کنید شاید به نتیجه برسید انشالله

چرا وقتی زیر ساخت های سامانه ارزشیابی همکاران مشکل داره اصرار دارین در دوروز فقط سامانه برای هر ناحیه بازبشه ؟چرا انقدر همکاران رو اذیت میکنید؟

سلام.وقت بخیر

پسرم تا امروز در پایه اول ابتدایی در شهر مشهد با این عظمت از نعمت معلم و۳ معاون اجرایی دبستان محروم هست اون هم در مرکز شهر وناحیه ۴ نه تنها معلم کلاس اول بلکه معلم در ۵ پایه وجمعا ۶ کلاس و۳معاون اجرایی جمعا ۹ نفر از یک مدرسه فقط از کادر اموزشی به دلیل بازنشستگی وعدم جایگزینی به موقع باعث سرگردانی وعدم تدریس به موقع دانش اموزان شده است.هنوز هم تکلیف امدن معلمان مشخص نیست. گویا مشکل کمبود معلم در نواحی ۱و۲ و۴و۵ زیاد است .لطفا پیگیری واطلاع رسانی شود.

در پاسخ به همکاری که فرموده بودند  کسر حقوق در طول خدمت  تحت عنوان صندوق بازنشستگی برای سرمایه گذاری و پرداخت حقوق در دوره بازنشستگی  است و ربطی به پاداش خدمت ندارد ، کاملا درست می فرمایید اما این مهم د  کنار سایر موارد  می بایست از محل مالیات دریافتی تامین شود . در  کشورهایی نظیر آلمان که فرزندان نیز تا استقلال کامل حقوق دریافت می کنند و همچنین تحصیل رایگان تا مقطع دکتری در کنار پرداخت حقوق بازنشستگان همه و همه از محل مالیات دریافتی تامین می شود. این مالیات از تمامی شهروندان دریافت می شود . در سیستم ما علاوه بر کسر مالیات ( که باید برای مصارف فوق هزینه شود) بابت صندوق بازنشستگی  هم کسورات داریم که  این مورد دوم در واقع نباید وضع شود که البته  کسر می شود.

چرا سجفا ویراش نداره در زمان پر کردن ارزش یابی اینترنت قطع شد حالا در صدهای من ر ا صفر زده  باید چکار کنیم؟؟

سلام واقعا چرا هیچ کس پاسخگو نیست حداقل یکی ازمسئولان یک پاسخ سرکاری بدن راجع به پاداش پایان خدمت !!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.