#صدای_معلمان سلام شما را به خدااااا.. فقط به ما بازنشسته های ۹۹ بگید پاداش به این زودی ها واریز نمیشه

#صدای_معلمان

سلام شما را به خدااااا..

 فقط به ما بازنشسته های ۹۹ بگید پاداش به این زودی ها واریز نمیشه و ما را خلاص کنید....  تا ما فکری برای گرفتاری های زندگیمون بکنیم...

 ‏والله اگه نیاز نداشتم اینجوری پیام نمیدادم .

با سلام خدمت مسولین آموزش وپرورش‌ لطف کنید برای کمبود نیرو از معلمهای بازنشسته یا در حال باز نشسته شدن استفاده نکنید از نیروهای فعال در تدریس وجوان استفاده کنید بچه های ما چه گناه کردند که با معلمان بی حوصله سر کنند معلمان باید بتوانند از تدریس آنلاین استفاده کنند

باسلام. همکار محترمی در جواب اینجانب که در خواست لغو نشدن معلم تمام وقت کرده بودم گفته اند که نباید تن به مفت کاری بدهیم وخیانت کنیم به سایرین، باید عرض کنم من یک معلم هستم وشغل دوم وغیره ندارم.  همین معلمی وهمین حقوق.  در هفته دوروز در خانه ام بیکارم.  وشان معلمی خودم را به مسافرکشی وغیره نمی فروشم. من با افتخار ورضایت شش ساعت کلاس می روم و کار دیگر نمی کنم. شغلم ومهارتم همین هست.  بروم گوجه چینی؟یا کلاس تدریس؟ این چه حرفی هست که می زنیم ؟  مفت کاری کدام هست دولت حقوق برقرار کرده تحت عنوان فوق العاده ویژه کجا مفت کاری هست؟مگر نباید کار کشور پیش بره. امروز نیرو کم هست ومن هم یک ایرانی همین قدر از دستم برمیاد چرا دانش اموز این مملکت بدون معلم باشه ومن با کی لجبازی دارم؟  بجای بیکاری در خانه ام شش ساعت اضافه کار میرم ودینم را به کشور ادا میکنم دولتم هم حقوق انرا میدهد. انهایی که رفتند به دیوان واعتراض کردند.  همکارانی هستند که شغل دوم وسوم از معامله خرما گرفته تا نمایندگی بیمه وایزوگام دارند.  من با افتخار فقط معلمم وبا رضایت به کلا س میرم و خیانت را ان همکارانی کردند که باعث لغو ان شدند.

بنده دو سال سرباز معلم بودم و با سابقه ای که دارم چرا باید بیکار باشم و برای جبران کمبود نیرو آزمون استخدامی برگزار میکنند؟

چرا ما که تجربه داریم به کار گفته نمیشیم؟

سلام خدمت آن عزیزانی که با حضوری شدن مدارس مخالفند عرض کنم بچه ها آنقدر در درس ضعیف شدن که باید از دو سال قبل شروع کنیم.

 بعضی دانش آموزان هفتم کلمات ساده را نمیتوانند بخوانند ومتاسفانه تحمل انجام

تکالیف را هم ندارند ویروس کرونا مانند دیگر ویروسها هرگز نابود نمیشودبلکه ضعیفتر میشود مانند ویروس سرما خوردگی در این صورت نمیشود منتظر بشویم تا ویروس نابود شود بعد مدارس باز شوند.

عجیب هم این است که برای مهمانی ومجالس عروسی ومسافرت کرونا نیست فقط در مدارس کرونا بیداد میکند؟!!!

اگه طرح معلم تمام وقت لغو بشه ما معلم‌های که در مناطق غیر از نواحی مشهد تدریس میکنیم هم کلاس را کنسل میکنیم و اضافه کاری رو داخل نواحی بر میداریم و لااقل بعد مسافت کم میشه یا اصلا بر نمیداریم چون پولش رو معلوم نیست کی میدن وکامل نمیدن

پس از گذشت یک سال واندی، هنوز پاداش بازنشستگان واریز نشده وبا این همه انتظار و درخواست وخواهش وتمنا تازه وعده پرداخت در ماه های آینده داده شده، واقعا شرم اوره دیگه. نگذارید ارزش این پول از این  کمتر بشه......

بنده بازنشسته 99 هستم خواستم بپرسم آیا اعتراضات ما در این کانال هیچ ثمره ایی هم دارد؟

آیا گوش شنوایی هم وجود دارد؟

لطفا پاسخ دهید متشکرم

تورو به خدا صدای ما اولیا کلاس اولی باشید

دومورد انتقاد داشتم از آموزش و پرورش و کسانیکه طرح و برنامه ها رو تغییر میدن یک مورد درباره ی ادغام کلاس تربیت بدنی با کلاس درسی در شرایط مجازی  که این کار جز سردرگمی اولیا و دانش آموزان کلاس و سخت شدن دسترسی به مطالب آموزشی  فکر نمیکنم سود دیگری داشته باشد.

 عزیزانی که این کار و پیشنهاد دادن گویا کلاس مجازی رو با حضوری اشتباه گرفتن و  واقعا درکی از وضعیت پر شدن حافظه ی گوشی معلم ندارن.

 ‏مورد دوم دررابطه با گذاشتن سقف برای ارزشیابی  قسمت تقدیرنامه ها، که با این کار معلمی که ۴ تا تشویقی از اداره کل داشته باشه  امتیاز برای دوتا ی دیگر  حساب نمیشه و اگر از موارد دیگر تشویقی کامل نداشته باشه ارزشیابی پایین میگیرد  ممنون از اینکه با این کارها ایجاد انگیزه رو از معلمین میگیرد لطفا امسال توقع نداشته باشید که با این شرایط ارزشیابی و کلاسهای سخت مجازی  معلمین در جشنواره ها  شرکت داشته باشن.

سلام امروز 19 مهرماه است و هنوز از مدیر مدرسه خبری نیست و هرروز میگن همه کارهای ابلاغ مدیر انجام شده و فقط یک درصد کارها مانده است معلوم نیست یک امضا زیر برگه ابلاغ مدیر چقدر وقت و زمان نیاز دارد همه کارها را روی دوش معاونین انداختند و توقع دارند که معاونین در مدرسه بدون مدیر کلاس هم بروند و مدرسه را هم اداره کنندو هرروز هم بدون استراحت در مدرسه حضور داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.