#صدای_معلمان با عرض سلام .امروز من در آزمون پدافند زیستی باقطع چند باره اینترنت مواجه شدم....

#صدای_معلمان

با عرض سلام .امروز من در آزمون پدافند زیستی باقطع چند باره اینترنت مواجه شدم ونتونستم آزمون رو تموم کنم. واقعا با این وضع خراب نت که مخصوصا مدتیه بدتر شده ،ما چه جوری باید از اول مهر کلاسهای مجازی رو پیش ببریم؟!

سلام و عرض ادب

بنده چند روز هست که با اداره کل مشهد شماره ۹_ ۳۲۲۵۴۰۶۰ تماس می گیرم. یک روز که اصلا پاسخ نمی دادند و یک روز هم که اپراتور محترم که نمی دونم چرا و از چه کسی شاکی بودن با بداخلاقی داخلی موردنظر رو وصل کردن ولی باز ایشون پاسخگو نبودن. و بعد از تماس مجدد اپراتور هم ....

واقعا برای یک اداره کل مایه تاسف هست که کوچکترین کار ممکن که پاسخ دادن به تماس هاشون هست رو انجام نمی دن چه برسه به اینکه بخوان کار بزرگی انجام بدن. لطف کنن در این شرایط کرونا که مراجعه حضوری مناسب نیست تلفنشون رو جواب بدن. انگار کل اداره رو تعطیل کردن در خانه استراحت می کنن.

پیشنهاد بهتر اینکه یک بار شماره تلفنی رو پاسخ می دن در گروه هاشون اعلام بفرمایند تا ما از سردرگمی دربیایم.

سلام  همکاری که بچه کوچک دارند ولی جای دور افتادند گله نکنید ما هم این مراحل رو گذراندیم بار دار بودم روستاهای دور رفتم  سال بعد بچه شیر خوار داشتم باز هم روستای دور   حالا بالای ۲۰ سال هستم  دور از انصافه که باز هم روستای دور باشم شما تازه نفسها باید برید راه دور

‏با سلام و احترام ....خواستم از معاونت اموزش ابتدایی شهر ستان ششتمد سر کار خانم خوشبخت تشکر ویژه داشته باشم..ایشان بسیار با صبر و شکیبایی ، به کار  ،همکاران می رسند...و واقعا خدا قوت دارند ...و همچنین از مدیریت محترم  دبستان بابک دادفر ،اقای ملوندی ..بسیار پر تلاش و زحمتکش بودند...انشالله اداره کل ،توجه خاص به چنین افراد بزرگوار داشته باشند و با توجه به رضایت  همکاران ..تقدیر ی در خور این عزیزان داشته باشند..متشکرم..

«مهرداد ویس‌کرمی» عضو کمیسیون آموزش مجلس:"اجرای رتبه‌بندی متناظر با ۸۰ درصد حقوق اعضای هیئت علمی به بودجه ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی نیاز دارد و قابل اجرا نیست چرا که کل بودجه آموزش و پرورش حدود ۱۱۰ هزار میلیارد تومان است!"

 

نماینده محترم همین گفته ی شما نشان از سالها بی توجهی به اموزش و پرورش این کشور است

‏با سلام

 ‏چرا در فرم های امتیازدهی نقل و انتقالات برای کسانی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده اند سالهای تحصیل سابقه خدمت حساب می شود اما برای ما که در بقیه دانشگاه ها و بدون حقوق تحصیل کرده ایم و با ازمون استخدامی وارد شده ایم اینطور نیست؟مگر ما درس نخوانده ایم؟

 ‏الان من  ٥ سال سابقه دارم اما هر سال نیروی جدید می اید و از نظر امتیاز و سابقه از من جلو است و همیشه من امتیاز اخر ...

‏یه سوال عجیب برام پیش اومد اون همکار عزیز منظورشون چی بود معلم های با سابقه برن روستاهای دور که شما که سابقه کمی داری وبچه کوچک‌بیا نزدیک درسته بعد اون وقت اون معلم باسابقه بچه اندر آموزش وپرورش هست که هم جوانی در روستاهای دور افتاده خدمت کرده هم سالهای آخر رو بخاطر شما بره روستاهای دور بعد شما یه وقت وجدان درد نگیری برات ضرر داره آخه بچه شیر میدی

‏دیشب سامانه نوبت دهی برای پسرم که کلاس دوازدهم میرود نوبت واکسیناسیون داده است.امروز که ساعت مقرر به مرکز واکسن مراجعه کردیم،میگویند هنوز سامانه تزریق برای دانش اموزان باز نشده است.چرا دانش اموزان را سرگردان میکنید؟

‏‌باسلام.بنده یکی از معلمین منطقه رضویه هستم.خواستم بااین پیامم بگم که درقسمت اداره آموزش وپرورش منطقه رضویه غیر از چند کارشناس هیچ فرد دیگری جواب قانع کننده به ارباب رجوعش نمیدهد.کارهایشان سلیقه ای  است .لطفا  به این مسئله رسیدگی نمایید

سلام  سرپرست اموزش وپرورش من خودم یک معلم هستم ولی میخواستم از این کانال حمایتم از همکاران عزیز خدمتگزار مدرسه داشته باشم چرا درمورد حقوق کم این قشر زحمتکش هیچ اقدامی نمیشود یک اقدم منصفانه وبه حق بیندیشید تا حقوق این قشر زحمتکش افزایش یابد من خودم به عینه دیدم که بعد از مدرسه برای امرارمعاش زندگی خود یا مسافرکشی یا در رستوران ودیگر کارها رجوع میکنند مگر توان یک زن وحتی یک مردی که سنش ازچهل گذشته چه قدر است لطفا تدبیری بیندیشید

[اخبار فرهنگیان (خراسان رضوی)]

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.