#صدای_معلمان سلام چرا مشهد حکمها را توسایت نمیذارن؟همیشه عقب تراز استانهای دیگریم!!!!

#صدای_معلمان

سلام  چرا مشهد حکمها را توسایت نمیذارن؟همیشه عقب تراز استانهای دیگریم!!!!

سپاسگزارم

باسلام  . تشکر ویژه دارم از عوامل محترم اداره طرقبه شاندیز که واکسیناسیون را بسیار خوب و سریع و بابرنامه اجرا کردند

با عرض سلام و خسته نباشید ،

لطفاً در مورد زمان پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۹که هم آقای نوبخت پنجم مرداد فرمودند به حساب خزانه واریز شده و بزودی پرداخت می شود و هم وزیر محترم اعلام کردن که به خزانه واریز شده و ده روز دیگر به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد ...ولی امروز ۱۹ مرداد است و هنوز خبری نیست و هیچکس پاسخگو نیست .

لطفاً جواب سوالات همکاران داده شود ممنونم

‏سلام

 ‏لطفا پیگیری کنین معلمانی که واکسن نتونستن بزنن به هر دلیل، کی می تونن واکسن کرونا دوز اولش رو بزنن؟ممنون میشم یه تاریخ مشخصی بدین.

با سلام  خواستم از همکاران  فرهنگی  و کادر بهداشت   ناحیه یک مستقر  در پایگاه  واکسیناسیون  اردوگاه  مدافعان  حرم  کمال تشکر را  داشته باشم  واقعا خسته نباشید  میگم بدون هیچ معطلی هر  نوع  واکسنی هم که خواسته باشید  میزند ونحوه برخورد بسیار عالی داشتند  خدا قوت اجرکم عندالله

باسلام

در مورد فوق العاده ویژه که اعلام شده از فروردین 1400محاسبه میشود

نکته قابل تامل اینست که همکاران تمام وقت 6ساعت اضافه کار بعنوان فوق العاده ویژه در احکام منظور شده است وبا این قالب جدید این 6ساعت اضافه کار بعنوان تمام وقت چگونه محاسبه میشود که از همکار تمام وقت کسر نشود ودر اصلاح احکام و پرداخت آن که بایستی تا شهریور 1400 ادامه داشته باشد

بدیهی در صورت عدم اصلاح آن 6ساعت تمام وقت همکاران از ابتدای فروردین کسر خواهد شد متفاوتی بین همکار تمام وقت با سایرین وجود ندارد

لطفا وقتی یک قانون نوشته میشود بایستی ضمانت اجرا و پرداخت وتعهد پیشین را داشته باشید

لطفا پیگیری کنید

سلام و درود!

لطفن پیگیری کنین، اگه قرارنیست نتیجه نقل و انتقلات رو اعلام کنین، راحت و واضح  به همکارا  بگین . اینهمه همکار رو منتظر و وبلاتکلیف نزارین.

خدارو خوش نمیاد.

اگر هم قراره  اعلام کنین، مسوولش بیاد بگه در فلان روز  اعلام میشه. به شرطی که تاریخی که میگه، واقعی باشه و مثل قبل الکی نباشه.

اینکه اینهمه همکار اعتراض میکنن ، و هیچ کسی پاسخگو نیست، خیلی خیلی زشته.

اینهمه ناراحتی و اعتراض همکارا  رو  میبینن ولی متاسفانه هیچ کسی مسوولیتش رو قبول نداره و کسی پاسخگو نیست.

واقعا جای تاسف داره.

قول مردانه میدم که بعد از این به عدم اعلام نتیجه نقل و انتقالات ، اعتراض نکنم و خودمو خانوادم رو ناراحت نکنم.

چون  فایده نداره. اگر براشون مهم بود که تا الان یه نفرشون به این اعتراضات ، یک جوابی میداد. 

فقط اینو میدونم خدایی هم هست!

سلام

طبق بخشنامه 601/683/9860 مورخه 1400/2/19 قرار بود نتایج نقل و انتقالات استان در نیمه دوم تیر  1400 در سایت سجفا اعلام بشود. اما هر روز که به سایت سر میزنیم وعده 2 روز آینده را میدهند.

آیا کسی نیست که به کم کاری و از زیر کار در رفتن این آقایون رسیدگی کنه؟؟؟

بخدا قسم معلم حرمت داره

چرا با اعصاب و روان معلم بازی میکنید؟

 ‏کاش دولت تکلیف ما را که امسال ۳۰ سال خدمتمان تمام می شود روشن کند.که بالاخره این رتبه بندی وهمسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا خواهد رسید.چون من با این که فراموشی گرفته ام وافسردگی دارم اگر بدانم همسان سازی اجرا نخواهد شد باز هم حاضرم استمرار بزنم

باسلام و دورد،خواستم تشکر کنم از کارشناس تربیت بدنی و بهداشت شهرستان طرقبه شاندیز،روند واکسیناسیون همکاران فرهنگی این شهرستان بسیار منظم و با احترام کامل و سر ساعتی که از پیش اعلام میکردند انجام میشد.و شکر خدا هر سه نوع واکسن موجود بود و انتخاب با همکار بود،خداقوت.

‏سلام خسته نباشید تشکر و قدر دانی میکنم از پرسنل بهداشتی ناحیه ۴ و معاونت ناحیه جهت برقراری واکسیناسیون نظم و ترتیب خیلی عالی بود ممنون

‏باسلام وخسته نباشید

 ‏طبق گفته ی آقای الهیار ترکمن    چرا پس با استمرار دانشسرایی ها ونیاز نیرو موافقت نمیشه..

 ‏لطف کنین مشکل ما رو پی گیری کنید ..

 ‏با تشکر

با سلام.در مورد واکسن کرونا در خصوص فرهنگیانی که مبتلا به کرونا هستند؛ ایا محدودیت زمانی در مورد زدن واکسن وجود دارد؟

 ‏چون برخی مناطق محدودیت اعلام کردند در صورتی که کسانی که کرونا دارند تا پایان بهبودی نباید واکسن بزنند و خب با توجه به محدودیت زمانی تکلیف این فرهنگیان چیست؟

‏با سلام. متأسفانه اعلام نقل و انتقالات داخل استان مطابق وعده داده شده و بخشنامه ابلاغ شده هنوز اعلام نشده است، جا دارد دوستانی که مسئول این کار هستند یک مقدار تامل داشته باشند، همکاری که تقاضای انتقال داشته است برای سال تحصیلی جدید باید برنامه ریزی داشته باشد. چه از نظر نقل مکان و ساماندهی خانه و خانواده چه از نظر ابلاغ جدید و شروع به کار در مدرسه ای جدید!

 ‏واقعاً چرا اینقدر مسئول بی مسئولیت در اداره کل وجود دارد و کسی پیگیری نمی کند .

 ‏همه ساله تا پایان مهرماه برو بیا توی ادارات هست یکی منتقل می‌شود یکی میاد و یکی می‌ره . آیا این نوع ساماندهی نیروی انسانی با کیفیت آموزش و بهره وری همخوانی دارد؟

 ‏همکاری که درگیر استرس باشد آیا  نتیجه کارش اثر بخش است ؟

فرهنگیان خراسان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.