#صدای_معلمان باسلام مگه وضعیت مشهد قرمز نیست مدرسه ماکلاس حضوری دارد واصلا خبری از کرونا نیست

#صدای_معلمان

باسلام 

مگه وضعیت مشهد قرمز نیست مدرسه ماکلاس حضوری دارد واصلا خبری از کرونا نیست

سلام لطفا به این مورد رسیدگی بشه که چرا باید اداره کل اموزش و پرورش خراسان خودشون تو شرایط وضعیت قرمز کرونا ازدورکاری استفاده کنند ولی دورکاری شهرستانها و خصوصا قوچان که الان قرمز شده رو حذف کردن .

باعث تأسفه که کانال فرهنگیان و نظرات همکاران عزیز فقط و فقط جنبه مالی پیدا کردند. همه بحق اعتراض داریم به وضعیت نابسامان پرداخت حقوق و مزایا و تبعیض بین ارگان های مختلف. اما عزیزان من، با اینکار ها فقط خودمون رو مَضحکه خاص و عام میکنیم. مگر درگاه پیگیری مطالبات و .... اینجوریه؟

در پاسخ به عزیزی که گفته بودند بخاطر هزینه خونه دار شدن، دریافتی شون چهل و خوردی تومنه، قربونت شاید شما بخوای خونه چند میلیاردی بخری، باید تفاوتش رو دولت بده؟ باندازه دریافتی خودتون هزینه کنید.

خواهشی که دارم از عزیزان، بهتره در این کانال فعال و خوب بیشتر تبادل نظر، تجربیات و ... داشته باشیم، تا این دلنوشته هایی که راه بجایی نمی برند.

سلام اقای وزیر محترم ضمن خدا قوت طبق وعده ای که فرموده بودید تمامی مطالبات فرهنگیان پایان دولت دوازدهم پرداخت میشود چشم انتظار هستیم حق التدریس اسفند98 وفروردین 99 وحق التدریس سه ماه بهار1400 درهمین ماه واریز شود خدا پشت وپناهتان

‏سلام

‏پیشنهاد به مدیران آموزش و پرورش و نمایندگان محترم مجلس به جای طرح های پرخطر حضوری که قطعا استقبال کمی خواهد داشت، بهتر است به مدارس بودجه ای بابت تخصیص تبلت‌های شاد به ۱۰ درصدی که ندارند تعلق گیرد تا هم دغدغه آموزش برطرف شود و هم نگرانی کرونا حذف شود.

سلام‌ و درود..... می خواستم‌ از مسئولین رده بالا سوال کنم که باوجود هزینه های سرسام آور  زندگی آیا خودشان می توانند یک خانواده ۴یا۵یا... نفره را با حقوق حدود ۳ میلیون تومان در ماه اداره کنند؟؟؟ نیروهای خدمات آموزش و پرورش با کل حقوق ۳میلیون و پانصدهزار  تومان که پس از کسر کسورات حدود ۳میلیون تومان در ماه دریافت می کنند بااین حقوق اندک چگونه روزگار سپری می کنند؟؟؟

‏سلام همکاران عزیزم

تا وقتی که احکام صادر نشده و پولش تو جیبتون نیومده باور نکنید که فوق العاده و رتبه بندی اجرا شده

سلام...چرا با استمرار دانشسرایی ها موافقت نمیشود

یه سوال واسه من پیش اومده که چرا وقتی قراره نتایج نهایی نقل و انتقالات درون استان خراسان رضوی آخرین روز تیر ماه اعلام بشه، در اطلاعیه نیمه دوم تیرماه رو برای اعلام نتایج قید می‌کنند؟

این افزایش های مربوط به رتبه جدید و فوق العاده ویژه از کی قراره اجرا بشه وتکلیف رتبه ها که از اول ۱۴۰۰ شاملمون میشد چی میشه

سلام حق الزحمه امتحانات نهایی ۱۳۹۹ را هنوز نداده اند. همینطور  اضافه کاری ها رو فکر کنم قصد پرداخت ندارند.

‏سلام بیست روزه وام بانک ملت از حقوقم کم شده وبانک دوبار تا حالا زنگ زده چرا وام تو نمیریزی اداره اموزش وپرورش تایباد هم میگه هنوز پول رو   خز انه نداده تا به بانک بدیم ما چه گناهی کردیم که باید دیر کرد به بانک بدیم

‏سلام. لطفا رسیدگی کنید. من از نزدیک درجریان مشکلات فرهنگیان غیربومی کدکن هستم. همکار بنده ۱۲ سال است با مشکلات فراوان هر روز صدها کیلومتر رفت وامد میکند به محل کار وهنوز منتقل نشده در صورتی که بنده خودم با همان پست همکارم، از سرخس بعد از تمام شدن ۵ سال تعهد خدمتی منتقل شدم. نمیدانم مشکل کجا هست اما تقاضا دارم از مسولین جلوی این بی عدالتی که در توزیع نیرو میشود را بگیرید. چه میشود ۵ تا معلم تازه کار بفرستید کدکن تا مشکلات این عزیزان زحمتکش رفع بشود.

سلام

معاونان و مدیران عزیزی که پیام میزارید چرا توشرایط کرونا دلتا بازهم ما باید بریم مدرسه. خواستم بگم همکار عزیز سلامتی همکاران  آرزوی ماست ولی بنده خودم پارسال معاون بودم ولی بخاطر حفظ سلامتیم و ترس از کرونا

 قیدحق معاونت و زدم

 ‏دیگه هم حق و امتیاز مدیریت و معاونت و میخواید هم دور کاری..‌خودتون میدونید که تابستون اوج کارِ کادر دفترهست و نمیشه مدارس و تعطیل کرد ...

‏با سلام به همکاران عزیز

‏یک نکته جالب امروز در پیام رسان ها به چشم خورد که ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزرات بهداشت اعلام کردن که هیچ ازمونی از طرف انها لغو نشده. پس چرا با این شرایط ازمون نمونه دولتی حذف شد

‏جای سوال و پیگیری نیست؟

پس ‏لطفا همکارانی که چندین سال از بازنشستگی ایشان گذشته امسال بازنشسته شوند که معلمین جوان بیان سرکار و یکم تاثیری توی نرخ بیکاری داشته باشیم...

 ‏باتشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.