#صدای_معلمان ما نیروهای خدمات با حقوق پایین تر از کارگر در حال سپری کردن روزگارمان هستیم،

#صدای_معلمان

ما نیروهای خدمات با حقوق پایین تر از کارگر در حال سپری کردن روزگارمان هستیم،

لطفا درمورد ارتقا رتبه هم یک اطلاع رسانی داشته باشید من از فروردین بهم رتبه تعلق میگیره ولی میگن باید آزمون شرکت کنم ولی از  آزمون هم هنوز خبری نیست

  ‏یه نیروخدماتی

 ‏قرار شد براساس بخشنامه شورای حقوق و دستمزد که به شماره 2608مورخ1400/1/14به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده حقوق دستمزد نیروهای قراردادکارمعین برابر با صددرصد حقوق نیروهای پیمانی هم تراز باشد

 ‏چطور هم تراز است که نیروی پیمانی با یک فرزند از من که دوفرزند دارم بیشتر است سابقه کار یکی وتعداداولاد من بیشتراما من از اونا کم ترمی گیرم

 ‏اگر جناب وزیر محترم آموزش پرورش صلاح می دونن توضیحی درمورد این همسان سازی داشته باشند

 ‏حقوق ما طبق25درصد افزایشی کل کشور شده و طبق کمترین دست مزد

 ‏بخشنامه آمد راه کارآمد اما اجرایی نشد

 ‏دلیل این چیست

با سلام وزارت محترم لطفا برای تهیه واکسن مناسب گروهی از همکاران که از مرخصی زایمان برمیگردند هم باشه ظاهرا هیچ کدام از واکسن های موجود در ایران مناسب نیست.

‏لطفا به اون بزرگوارانی که فقط هنگام ثبت نام که شروع میشود به هرطریق ممکن مدیران را به نگرفتن وجه توصیه .تهدیدو...میکنند اعلان بفرمایید برای حضوردانش آموزان درایام امتحانات حضوری حداقل یک ۴ لیتری مایع ضدعفونی و صابون وسایراقلام اولیه مورد نیاز مدارس را دراختیار مدیران قراردهند

سلام برای این مسکن فرهنگیان شما که زمین گلبهار ندارید چرا پیام دادید بریم محضر مبلغی رو به محضر دادیم که چی این واقعا درسته!!؟؟

‏باسلام الان مدت یک سال ونیم ازثبت نام مادرطرح مسکن ملی فرهنگیان می گذردوکلی هزینه دادیم وهمه مراحل وکارهای محضرروانجام دادیم ولی هیچ خبری نیست وهیچ کس پاسخگونیست گفتن تومشهدزمین نیست تعجب می کنم این همه زمین توالهیه وخودمشهدهست که می تونه جوابگوی مسکن ماباشه ولی هیچ کس دلش به حال مانمی سوزه پس چرااصلا حرفش رومی زنن والکی دل مارو خوش می کنن بخدا این کارحق الناس هست

 ‏تو این دوسال گذشته که قیمت ها سربه فلک گذاشته

 ‏چرا باید برای نیروهای قراردادی ۷۵ درصد قانون کار واریز بشه ؟؟؟

 ‏این حقوق فقط کفاف اجاره خونه و کرایه ماشین اومدن سرکار رو میده !!!!!

‏باسلام من برا انتقالی به سایت سجفا مراجعه کردم اصلا بروز رسانی نشده است مدرک من از پارسال تو سامانه ال تی ام اس اصلاح شده اما هنوز در سامانه سجفا مدرک من لیسانس خورده خوب وقتی مدرک و سنوات من اشتباه خورده چطوری فرم انتقالی رو پر کنم

سلام وخسته نباشید خدمت شما امتیازی هم برای فرزندان فرهنگیان داشته باشید در آزمون استخدامی وکنکورسراسری باتشکر

‏سلام

‏چطور از نظارت دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صحبت می کنید که دیروز در اولین جلسه آزمون حضوری پایه نهم ما که نظارتی ندیدم.

 ‏غیر این مورد هم متاسفانه امتحان که قرار بود ساعت 10 شروع شود و دانش آموزان از یک ربع به 10 وارد سالن امتحانات شده بودند تا ساعت 10 و 50دقیق هنوز سوالات نرسیده بود و بچه های ما این یک ساعت را در سالن امتحان نشسته بودند.

حالا نمی دانم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی یعنی چه؟؟!

‏سلام چرا بخشنامه جذب طرح امین و نهضتی ها تو ادارات مناطق نیومده است ممنون میشم راهنمایی کنید

در حالی که حق الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ماه ۱۳۹۹ پرداخت نشده ، اما الان و برای تصحیح اوراق امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ از همکاران عزیز برای تصحیح اوراق  دعوت شده است. درود بر همت والای همکاران عزیز که حتی با یکسال تاخیر در پرداخت حق الزحمه ، همچنان بر عهدی که بستند ، هستند.

سلام و وقت بخیر

 ‏امتحانات نهایی شروع شد و از پرداخت حق الزحمه تصحیح اوراق خبری نشد!جناب وزیر خودتون رو بزارین جای ما حاضرین با این شرایط برین تصحیح و یه سال دیگه دستمزدتونو بدن؟

سلام پذیرش کارنامه سبز ها مربوط به آزمون کدوم سال میشه ؟ لطفا کسی اگه میدونه راهنمایی کنه واینکه ار چه طریق اعلام میشه ؟

razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.