#صدای_معلمان لطفا پیگیری نمایید چرا احکام همه نیروهای خدمات ۳میلیون و ۵۰۰ خورده،همکار رسمی بامدرک لیسانس و

#صدای_معلمان

لطفا پیگیری نمایید چرا احکام همه نیروهای خدمات ۳میلیون و ۵۰۰ خورده،همکار رسمی بامدرک لیسانس و همکارقراردادی بامدرک ابتدایی  هر دو ۳/۵

چرا هیچ خبری از پاداش بازنشسته ها ۹۹ نیست با این تورم اون پول به هیچ دردی  نخواهد خورد  تمام ادارات بازنشسته میشن پولشون میریزن غیر از اینجا لطفا  اعلام کنید کی این پول پرداخت میشه

سلام من معاون اموزشی یکی از دبیرستانهای دوره اول در ناحیه یک مشهد هستم در تاریخ 14 فروردین گرفتار بیماری کرونا شدم وتا یه قدمی مرگ پیش رفتم  برای درمان به بیمارستان شریعتی مراجعه کردم و دکتر محترم داروهای مربوط به کرونا رو برای من نسخه کرد که مبلغ داروها دقیقا ۸۰۰ هزار تومان شد چون بیمه تکمیلی داشتم  خاطرم جمع بود که بیمه به من هزینه رو بر میگرداند مدارک را به دفتر نماینده بیمه در ناحیه یک تحویل دادم در حالیکه وقتی مبلغ واریز شد واقعا مانده بودم که ایا این همان هزینه درمان  کرونای من است مبلغ 38 هزار تومان برایم واریز شده بود در حالیکه از طرف وزارت اعلام شده که هزینه درمان کرونا تمام وکامل  پرداخت میشود

خدمتگزاران مگه میتونن تغییر سمت بدن؟

 ‏همکار خدمتگزاری با فوق دیپلم غیر مرتبط سال قبل تو تبادکان تغییر سمت دادن شده سرپرست کارگاه اگه میشه اطلاع رسانی کنید ما هم با لیسانس تغییر سمت بدیم انصاف نیست....

 ‏چرا احکام جدید در منطقه تبادکان در سایت به روز رسانی نمی شود.

‏چرا احکام جدید فرهنگیان شهر گلبهار رو داخل سایت بارگذاری نمیکنند

چرا افزایش حقوق ماه فروردین، هرساله به عنوان مقرری ماه اول از فرهنگیان کسر می شود.

آیا سایر ارگان ها هم همینطور هستند.

‏سلام، من ازسال ۹۴ در مدارس آموزش از راه دور تدریس میکنم، سنم داره زیاد میشه عاشق معلمی هستم، توروخدا آقای وزیر محترم به فکر باشید هرجا میرم میگن رشته الهیات وعلوم قرآن اصلا تو رشته های مرتبط با آموزش وپرورش نیست

اگر پیگیری می‌کنید لطفاً این مسئله مهم را پیگیری کنید که چرا برای روز معلم دبیر باید پول برای مدیر بده اگر مدیر هدیه ای میده از هزینه مدرسه پرداخت می‌کنه نه از جیب خودش تازه برای خودش هم میگیره. چرا باید مثلاً حداقل دومیلیون کارت هدیه برای مدیر گرفته بشه اگر یک نفر هم معترض باشه جرأت نمیکنه در مقابل بقیه چیزی بگه.

اگر پیگیر نیستید لطفاً پیام ها را در کانال نذارید چون بیشتر حرص میخوریم

‏از رتبه بندی چه خبر کی در مجلس تکلیفش مشخص میشه؟؟

آیا ‏ممکنه دولت بعدی این لایحه رو پس بگیره و بیفته مهر۱۴۰۰؟؟

لطفا رتبه بندی رو طبق سند تحول بنیادین اجرا کنید. ما هیچ گونه رتبه بندی ای رو غیر اون قبول نمیکنیم.

‏سلام خواستم تشکر کنم از وزیر محترم  که تفاوت تطبیق از همکاران خدمات حذف کردن چون خیلی حقوق زیادی دارند!!!

‏سلام

 ‏در شرایطی که ما اعتراض میکنیم امتحان نهایی لغو بشه حالا اداره گلبهار در مدرسه ما کلاسهای امتحان نهایی میذاره اونم در شرایطی که گلبهار قرمزه، اگر ما در این کلاسها مبتلا بشیم از امتحانات بمونیم کی پاسخگوست؟!

 ‏لطفا مسئولان رسیدگی کنن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.