#صدای_معلمان سلام همکاری که میفرمایند سنت عصر حجر ،جهت تقدیر از مدیر مدرسه. ...

#صدای_معلمان

سلام

همکاری که میفرمایند سنت عصر حجر ،جهت تقدیر از مدیر مدرسه. ...

باید بگم این سنت در ناحیه ... فقط برای مدیر مدرسه که نه ،،،برای برخی مدیران اداره هم برگزار می شود!!!!

زیاد شاکی نباشید

باتوجه به ابلاغ احکام پرسنلی چرامنطقه تبادکان هنوز احکام سال ۱۴۰۰ شاغلین را روی سایت بارگذاری نکرده

می خواستم اگرمیشه ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی رو درسال های اخیر اعلام کنید

‏به مجلس توصیه می کنم ،هرچه سریع ترلایحه رتبه بندی معلمان راطبق سندتحول بنیادین درصحن علنی مجلس به تصویب برسانندومعلمان زحمتکش را از بلاتکلیفی دربیاورند

‏سلام جا دارد تقدیر و تشکر ویژه کنیم از معاونت محترم آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهسرخ که واقعا با صبر و حوصله و وجدان کاری به فکر آموزش بچه ها هستند.

‏سلام خدمت شما عزیز من یک سرایدار هستم واقعا با این سه میلیون و پانصد با کلی قسط با دوتا بچه مدرسه ای چکار کنم با 15سال سابقه قرارداد ی هستم تکلیف ما رو هم مشخص نمیکند آقای وزیر

سلام 3 تا پیام داشتم

اول:

با حذف طرح معلم تمام وقت، افزایشی از این بابت در حقوق بازنشستگی کسی اعمال نخواهد شد!

پس تکلیف مقرری ماه اولی که به صندوق بازنشستگی رفته به امید استفاده از مزایای آن در دوران بازنشستگی چه می شود؟

دوم:

چرا هر لیست معلم نمونه ای رو که نگاه می‌کنیم، از بین هر 10 فرهنگی 9 مورد مدیر و معاون می‌بینیم؟

سوم:

همه جای دنیا برای عضویت، باید تقاضا داد، در آموزش و پرورش ایران برای عدم عضویت!!!

#صندوق_ذخیره، #بیمه_عمر_مکمل

سلام تشکر از مدیریت اداره آموزش پرورش شهرستان باخرز که درانتخاب معلم نمونه عدالت رعایت کردن ممنون همچنین تشکر از کارشناس مسئول تربیت بدنی  که بسیار انسانی شریفی و مشکلات معلمین ورزش را حل میکند

‏درود فراوان . دکترای آموزش زبان انگلیسی دارم و 25 سال است در این سیستم کار می کنم . علاقمندم مدیر ارجمندی در آموزش و پرورش دلیل این همه تفاوت و تبعیض بین این وزارت خانه و سازمان های دیگر را شفاف شرح دهد که چرا :

 ‏1.یک استاد مانند من در دانشگاه معادل بیست میلیون تومان حقوق می گیرد ولی ما یک پنجم ایشان دریافتی نداریم

 ‏2 . چرا مقرری ماه اول فقط از فرهنگیان کسر می شود

 ‏3.در سازمان های دیگر  نظیر  بانک ها کارمند هابه بهانه های مختلف نظیر عید فطر شارژ مالی می شوند و در این سازمان هیچ خبری از رسیدگی به معیشت فرهنگیان نیست .

 ‏4. از بیمه تکمیلی فقط نامی باقی مانده است و عملا کارایی قابل توجهی ندارد.

 ‏5. یک مقاله علمی که در مجلا ت معتبر خارجی مورد قبول واقع شده و چاپ شده است هیچ ارزشی در این سیستم ندارد .

 ‏6.  کارمندان در سازمانهای دیگر نظیر بانک ها افزایش حقوقی معادل 3 میلیون تومان داشته اند در حالیکه در این سیستم نیمی از این میزان اضافه شده است .

با سلام تبریک عید فطر خدمت همکاران معلوم نشد  حق الزحمه ی شاغلین اسفند 98 کی واریز می کنند

‏از شما  خواهش می کنم  صدای ما فرهنگیان صبور ونجیب را به گوش مسئولین برسانید .آخه چرا اول سالی باید از حکم ما کم کنند .فشار اقتصادی داره بیداد می کنه .  تفاوت تطبیق ها را برگردانید .

‏از مسئولین محترم می پرسم که چطور شد که به ذهنتون رسید که آیین نامه صلاحیت معلمی رو تصویب کردید؟؟

 ‏شاید خواستید معلمان ایران رو با کشور های توسعه یافته مقایسه کنید.

 ‏ولی کاش قبل تصویب این آیین نامه ، حقوق معلمان رو هم مثل کشورهای توسعه یافته چند برابر می کردین تا معلم تنها دغدغه اش کلاس و درس و تولید محتوای علمی باشه و دنبال شغل دوم و سوم نباشه.

 ‏نه این که من جوان الان با 3 میلیون خالص دریافتی حقوق حتی نمی تونم مخارج معمولی زندگیم رو برای خودم و خانوادم فراهم کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.