#صدای_معلمان سلام وقتتون بخیر نتیجه نهایی سرباز معلمان امسال که ثبت نام کردن چه موقع میاد؟

#صدای_معلمان

سلام وقتتون بخیر

نتیجه نهایی سرباز معلمان امسال که ثبت نام کردن چه موقع میاد؟

تو رو خدا یه جایگزین برای فرزندان فرهنگیان داشته باشید ما سی سال زحمت کشیدیم واسه این آموزش و پرورش سه تا از فرزندانم لیسانس دارن ولی هیچ کدومشون کاری ندارن تو رو خدا به جای ما فرهنگیان بازنشسته لااقل یکی از فرزندانمون رو بگیرید و یا یه امتیازی در آزمون استخدامی واسه فرزندان فرهنگی لحاظ کنید.

ممنونم از شما

چرا اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی بخشنامه وزارتی تبدیل نیروهای انتقالی موقت به دائم را اجرا نکرد .دوست دارد هر سال معلمان در گیر نقل وانتقالات باشند که باعث استرس وپائین آوردن کیفیت آموزش وتلف شدن وقت  کادر اداری می شود.در صورتی که سال قبل کلی نیروی مازاد در مناطق بصورت موقت آزاد شدن .کاش کارشناس تامین نیروی انسانی اداره کل با دید باز به مسائل نگاه می کردند.وبخشنامه وزارت را اجرا می کردند.

سلام خواهش میکنم این ممنوعیت انتقال به کلانشهر را بردارید درحالی که من در جریانم چقدر نیرو کم دارید و هر ساله نیروهای موقت شهرستانها را پذیرش دارید

جواب تغییر سمت نیروهای خدماتی کی می یاد؟

سلام  وقتتون به خیر لطفا در باره چگونگی پرداخت هزینه های درمان بدون دفترچه بیمه توضیح بدهید چگونه پرداخت میشود یه مورد دیگه هم چرا هزینه های دارو شامل بیمه تکمیلی نمیشود ؟؟ من بازنشسته هستم ممنونم از پیگیریتون

اقای وزیر لطفا توضیح بدن چرا معلمان کم سابقه باید با حقوق ۳ میلیون تومان سر کنن؟ خودشون یه ماه میتونن با این حقوق زندگی راه ببرن؟

‏سلام خسته نباشید من یک نیروی رسمی خدمتگزار با ۲۵ سال سابقه باحکم سه میلیون وهشت صد هزارتومان با سه فرزند دانشگاهی وبزرگ چکار کنم

‏سلام ضمن تبریک روز معلم به همکاران عزیز

 ‏یک همکاری گله کرده بودن که اپلیکیشن شاد قسمتی برای روز معلم نداره ؛ خواستم بگم داره؛

 ‏ولی این تبریک واقعا اثر بخشه ،؟

 ‏روز معلم همش حرف از تکریم معلم میشه

 ‏ولی در عمل چیزی نمی بینیم نهایتا یک تشویقی ؛ حالا مطالبات و سایر موارد بماند برای بعد

سلام باارزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی همکاران عزیز از واریز پاداش پایان خدمت سال گذشته کسی اطلاع داره

سلام.بازنشسته ها هم که انگار آدم نبودند زحمت نکشیدند یه نفر یادی از اونها نکرد.پاداش پایان خدمت سال ۹۹ هم که خبری ازش نیست.

‏سلام امروز روز آخر نقل و انتقالات درون استانی است اما سامانه هنوز در حال به روز رسانی است چه کار کنیم؟

‏من از پرسنل دبیرستان وڪیلی 3 نیشابورم

 ‏مدیر مدرسه ما بی نهایت انسان شریف و متعد و پرتوان و مهربانی هستن

ایشان برای همکاران یک دوست و سنگ صبور و برای دانش آموزان یک مادر و حامی و مشاورن. بی نهایت به همکاران و اولیا و دانش آموزان مدرسه بها میدن و احترام میذارن و خیلی پیگیر درس و اخلاق و رفتار و مشکلات بچه ها هستن.

 ‏میخواستم از همین ڪانال از طرف همه و بخصوص معاونین از ایشون صمیمانه تشڪر ڪنم

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.