#صدای_معلمان بنده ۱۲سال نیروی قراردادکارمعین ودوسال نیروی شرکتی بودم و

#صدای_معلمان

بنده   ۱۲سال نیروی قراردادکارمعین ودوسال نیروی شرکتی بودم وسال گذشته موفق به گرفتن مدرک تحصیلی کارشناسی دررشته آموزش ابتدایی شدم ولی متاسفانه چون مانیروی قراردادکارمعین میباشیم مدرک ماهیچ گونه تاثیری درشغل مانداشته است میخواستم ازمسئولین بپرسم چه زمانی مانیروهای قراردادکارمعین تبدیل وضعیت داده خواهیم شد

باسپاس ازشما

چرا اسامی معلمین منتخب استانی و کشوری جایی اعلام نمیشه

جناب وزیر فرمودند تلاش می کنیم مدارس حضوری باشد!

به عنوان پیشنهاد می‌شود از منابع صندوق ذخیره فرهنگیان استفاده  کرد و برای نیروهای تحت پوشش وزارت خانه  واکسن وارد کرد....

 سلام وقت شما بخیر من از مربی های پیش دبستانی هستم که از ا /۷/ ۹۱ با اموزش پرورش در مدارس همکاری کردم اداره اموزش وپرورش اعلام میکنن کسانی که قبل ۹۰ با اداره اموزش وپرورش همکاری کرده اند جذب شدن وشامل شما نمیشه اما وزیر دیروز اعلام کرد قبل ۹۲  حالا وزیر اشتباه میکنن یا اداره لطفا اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه

با سلام عرض ادب.تبریک به مناسبت هفته مقام معلم  خواستم از مدیریت و پرسنل محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان باخرز تشکر کنم...

باسلام امروزیک پیام از طرف اداره کل برام اومدکه از حقوق اردیبهشت شما مبلغ ۱۸ میلیون ریال بابت اقساط وام بانک سامان کسر خواهد شد درحالیکه قسطشو پرداخت کرده بودم میخواستم بپرسم چرا ازهمکارتون سوال نمیکند و خودسرانه عمل می کنید

‏سال تا سال ، دریغ از پارسال...

 ‏آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد هر سال با یک برگ تقدیرنامه ، هفته معلم رو به همه تبریک میگفت ولی امسال متن تبریک رو در سایت بخشنامه ها گذاشتن و به مدیران گفتن خودتون روی برگه های زیبا پرینت بگیرین و از طرف ما  بدید به معلمان .

 ‏اداره کل استان هم بخشنامه داده فقط و فقط  اسامی ۴۰ درصد معلمان رو اعلام کنین تا بهشون یک برگ کاغذ تقدیرنامه بدیم .

‏جناب آقای وزیر .

 

 ‏عزیز برادر شما نمیخواد معلم را از سایر کارمندان جدا کنید.حتی مثل بقیه کارمندان دولت هم حساب کنید معلمان راضی هستند.

 ‏هنوز حق الزحمه امتحانات خرداد سال قبل که معلمان در شرایط بسیار بد کرونا برگزار و اجرا نمودند پرداخت نشده

‏سلام ۱۲ اردیبهشت هم تمام شد و داره بوی خرداد میاد اما از توجه به معیشت منزلت معلم و نظام هماهنگ عادلانه یا رتبه بندی و بیمه تکمیلی طلایی و مزایا برا فرهنگیان خبری نیست و در این هفته معلم خبر امیدوارکننده نشنیدیم!!!

‏با سلام خدمت همکاران محترم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تورو خدا به گوش مسئولین برسونید  اخه یه همکار بعداز ۲۰ سال سابقه باید برای رتبه بندی آزمون سنجش صلاحیت بده ،یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟

از حق نگذریم طراحان شاد خیلی با ذوق و سلیقه اند..برای مناسبت شب یلدا......برای نوروز......برای حلول رمضان و برای سایر روزها و مناسبت هاب خاص.... توی صفحه اصلی خیلی خلاقیت و برنامه های جالب داشتن.

 امروز هم با پیشینه ذهنی خودم با هیجان شاد رو باز کردم و رفتم سراغ صفحه اصلی ببینم برای روز معلم که خداییش تنها گلادیاتور و پیشبرنده شاد بود چه برنامه ای تدارک دیدن و چِکارذکردن!!!؟؟؟ 

ولی با تعجب دیدم دریغ از یک پیام خالی توی صفحه اصلی...دریغ از یک استیکر

دوست ندارم موج منفی بدم ولی واقعا جایگاه اهمیت من معلم در آموزش و پرورش واقعا کجاست؟؟ از ماست که بر ماست

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.